Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבזור של רכבי VAG שבמבצע [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אם מישהו ראה את המבצע של-VW לפולו ראה שמקבלים אותו ב-85 אלף(זה לא 70 אלף למי שלא שם לב...) עם ה-RCD510 ובלוטוס, עכשיו הג'טה בבסיס עולה 140 אלף ויש את ה-RCD310 הפשוט הרבה יותר ובלי בלוטוס אפילו, איפה ההיגיון? הרכב הזה כל כך יקר וכל כך לא מאובזר לעומת רכבים שעולים כמעט פי שתיים פחות!

 

פשוט מאוכזב ממה ש-VW עשו עם ה-ג'טה, אני ממש רציתי ליקנות אותה(עוד הרבה ליפני שהיא הגיע לארץ) אבל עכשיו, בגלל המחיר וחוסר האיבזור, כבר ממש לא בא לי עליה.

פורסם

היאנג לא מגיעה עם RCD510 מקורי, היא מגיעה עם דאבל דין סיני שדומה לRCD510.

 

attachment.php?attachmentid=259305&d=1317927455

 

רוצה לנחש מי המקורית?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלומי בסדר, מה איתך?

לא התלבטתי ביניהם, פשוט עצבן אותי שאוטו שעולה כמעט חצי מהג'טה מקבל אבזור הרבה יותר נדיב.

כעיקרון ממש רציתי את הג'טה, בגלל הגודל שלה, אבל זה לא הכל ולכן אני ירדתי מימנה, אחר כך רציתי את הפוקוס(בגלל המנוע, האבזור ובגלל שידעתי שהפוקוס הקודמת הייתה יחסית גדולה...) אבל היא ממש קטנה במושבים מאחורה וזה ממש חשוב לי, ולכן היא ירדה. התקציב שלי הוא מקסימום 140 אלף ש"ח, אבל אם אני משלם את הכל אני רוצה אוטו שיהיה שווה את זה, והג'טה פשוט לא מספקת תמורה למחיר. כיום אין שום אוטו שאני רוצה לקנות, אני אמתין בינתיים עד שיגיע איזה אוטו מרווה שיציע אבזור נורמאלי במחיר טוב, אתה אולי מכיר אוטו שאמור להגיע?

 

לזה שמעלי-

השמאלית היא המקורית(לפי כניסת ה-SD), זה באמת עצוב עד כמה היבואן הזה חוסך באבזור בכל דגמיו, אז הוא ירוויח 28 אלף על כל אוטו במקום 30 אלף(אם לא יותר...), בנוסף, הם לא מחויבים לשים אביזרים מקוריים באוטו?

דרך אגב, מתכנן לשדרג ל-GALAXY NEXUS? :)

פורסם

בהחלט מסכים שהג'טה מגיעה עם אבזור דל יחסית.

אבל העניין הוא שיחידת הכוח שלה וגם תיבת ההילוכים הרובוטית בהחלט מספקת את התמורה, לכן גרעין טוב אכן יש לרכב הזה.

עם צבע נכון וג'אנטים מרשימים בהחלט יכול להיות רכב פצצה.

אבל כמובן שאין דבר חשוב יותר מלקנות רכב שאתה אוהב.

אין לי ידע לגבי הצרכים שלך מהרכב...

אבל עם 140 K הייתי מגרד 10 נוספים וקונה לי פולו GTI שלוש דלתות אדומה :-D- אבל זה אני!

זמין 8)

פורסם

לזה שמעלי-

השמאלית היא המקורית(לפי כניסת ה-SD), זה באמת עצוב עד כמה היבואן הזה חוסך באבזור בכל דגמיו, אז הוא ירוויח 28 אלף על כל אוטו במקום 30 אלף(אם לא יותר...), בנוסף, הם לא מחויבים לשים אביזרים מקוריים באוטו?

דרך אגב, מתכנן לשדרג ל-GALAXY NEXUS? :)

 

עם איבזור נדיב לא מרוויחים כסף. אתה יודע כמה עולה סט ג'אנטים מקוריים והRCD510 המדובר כחדשים?

אם היו מכניסים אותם לפולו הבסיסית, היא הייתה יותר בכיוון של 100K ולא 88K. אולי אפילו יותר.

 

התמונה, ד"א, לא שלי. צולמה ע"י הבחור מכאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=398313

ברכב שלו, הוא גם כמוך חשב שיש לו RCD510 מקורי ביד..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

פורד הביאו יחסית אבזור נדיב, ואני ממש לא דואג לכיס שלהם. אני מאמין שפשוט הם מאמינים שאנשים יקנו VW במחיר כזה בגלל שהוא "כאילו" רכב יותר על רמה מאחרים, למרות שבעולם VW נחשב כרכב עממי לכל דבר. אם הייתי צריך אוטו רק לי גם אני הייתי קונה משהו בסגנון של פולו GTI אבל אני צריך אוטו משפחתי, בעיה :)

פורסם
כיום אין שום אוטו שאני רוצה לקנות, אני אמתין בינתיים עד שיגיע איזה אוטו מרווה שיציע אבזור נורמאלי במחיר טוב, אתה אולי מכיר אוטו שאמור להגיע?

 

ל-GALAXY NEXUS? :)

 

יש לא מעט רכבים שיגיעו בשנה הבאה (או לפחות יוצגו): יונדאי i30, קיה סיד, סקודה משפחתית קומפקטית וכן סקודה אוקטביה חדשה מרווחת יותר, סיאט לאון חדשה, פיאט בראבו חדשה (זו תשווק רק ב2013 כנראה), סיאט סדאן חדשה, טויוטה קורולה חדשה.. ובטח שכחתי משהו.

פורסם

יונדאי I30 הוא אוטו פשוט מידי, הייתי רוצה משהו קצת יותר על רמה, כנ"ל לגבי קיה סיד. סקודה הכריזה על המשימה L שהיא ממוצבת מתחת לאוקטוביה, ומחליפת האוקטוביה עוד לא הוכרזה כך שעוד שנה לפחות היא תגיע, על הפיאט עוד לא שמעתי, אני יחפש לקרוא קצת, והמשפחתית של סיאט היא הייתה רק מכונית תצוגה לא? עוד לא הוכרזה מכונית סידרתית, וטויוטה קורולה חדשה גם לא הוכרזה עדיין. כמו שאמרתי, לא נראה שיש משהו נורמאלי באופק של חצי שנה מעכשיו. כנראה שאצטרך לחכות עד שנה הבאה...

פורסם

נכון להיום הרכב המישפחתי עם הכי הרבה תמורה זה אוריס היברידית(134K).

המחיר שלה באירופה יכול להגיע לכפול מהאוריס הרגילה ובארץ תמחרו אותה במחיר מאוד קרוב לזו הרגילה.

פורסם

אם כך, מזעזע לחשוב כמה הם מרוויחים על האוריס הרגילה. לגבי צ׳מפיון, אכן קמצנות באבזור. ואגב, התחליף הסיני מציע גם gps + DVD אך איכות המכשיר פחותה מהמקור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה זאת אומרת שהתחליף הסיני מציע DVD? זאת אומרת שהוא יכול לנגן דיסקים בפורמט AVI(סרטים) או MP4 על המסך שלו? וה-GPS זה IGO 8(או משהו בסגנון)? אני יודע שבקרוז עם המערכת מולטימדיה זה IGO 8(משהוא שאני מכיר קנה אותו עם המערכת מולטימדיה-וזה נראה כל כך טוב!) אם כן למה לא להביא את זה ל-ג'טה, אמנם אני חושב שלרכב ברמת מחיר שלו מגיע את ה-RCD510 המקורי, אבל בצ'מפיון כל כך קמצנים שזה יישאר רק בגדר חלום(או בגדר פאסאט) שיביאו את המקורי, אבל עדיין החיקוי הסיני הזה נראה יותר טוב מה-RCD310 הזה אם יש לו GPS(שזה כעיקרון הדבר הכי שימושי בדבר הזה..)

מישהוא אולי יודע האם ניתן לירכוש את החיקוי הסיני הזה בנפרד אחרי הקנייה ולהוסיף זו ידנית? אם כן כמה הוא עולה ואיפה ניתן למצוא אחד כזה?

תודה!

פורסם

מישהו אולי יוכל להגיד לי מה זה חישוקים קלים שכולם מדברים על כך שאין בג'טה בגרסת הבסיס? מה ההבדל בינם לבין חישוקים רגילים?

 

תודה

פורסם

גם אני שקלתי להחליף את ג'טה 2008 שלי בחדשה. אחרי נסיעת מבחן די התאכזבתי בעיקר מאבזור דל מאוד. תחליף יחיד שכרגע מצאתי ואני שוקל ברצינות היא C4 חדשה עם מנוע 1.6 טורבו 156 כ"ס EXECUTIVE .

בברכה netmag.

פורסם

האמת מבלי להעליב, לקנות גטה ב 140 אלף שקל ולא לקבל כלום זה כבר אבסורד, יש המון רכבים טובים יותר במחיר הזה.

אפילו ה MG עם כל התוספות שאין אפילו בגטה ולא יהיו, עולה כולל ערכת מולטימדיה 144 אלף שקל, אז מדוע לקנות גטה, בשביל מנוע 1.2 ליטר??.

 

לא חסר גם פורד חדש שבהחלט שווה את ההשקעה בגרסת ה 2 ליטר.

×
×
  • תוכן חדש...