Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המתנדבים -

אנשים דחוים חברתית ומחפשים את העוצמה במדים הכחולים.

לירן חזר לפורום! לירן חזר לפורום!

ברוך הבא! התגעגענו!

 

ולעניין שלילה על ידי קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה - מדובר בשלילה מנהלתית, בשלילה כזו לוקחים לך את הרשיון ונותנים אישור נהיגה זמני במקומו עד לשימוע אצל קצין בודק (בדרך כלל למחרת), שמחליט אם להחזיר את הרשיון או לשלול אותו ולהגיש הזמנה למשפט.

דבר כזה הוא בהחלט לא שרירותי, אף אחד לא יכול לתת שלילה אמיתית ככה סתם על הכביש.

פורסם

לירן חזר לפורום! לירן חזר לפורום!

ברוך הבא! התגעגענו!

 

נא קרא את החתימה שלי ותראה ששמי איננו לירן.

אומנם לקחתי את ביטוי הלשון הזה ממשתמש בשם לירן עם אווטר שנראה כאילו הוא קופץ מקיר (או שנדמה לי?) - ועל כך הזכויות שמורות לו על הביטוי הקצר והממצה הזה.

 

תודה.

פורסם

ולעניין שלילה על ידי קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה - מדובר בשלילה מנהלתית, בשלילה כזו לוקחים לך את הרשיון ונותנים אישור נהיגה זמני במקומו עד לשימוע אצל קצין בודק (בדרך כלל למחרת), שמחליט אם להחזיר את הרשיון או לשלול אותו ולהגיש הזמנה למשפט.

דבר כזה הוא בהחלט לא שרירותי, אף אחד לא יכול לתת שלילה אמיתית ככה סתם על הכביש.

 

כאשר הייתי מעורב בתאונה שבה נפגע אופנוען, הגיע בוחן שבסופה של ה"חקירה" שניהל, לקח לי את הרשיון ואמר לי לבוא לתחנה יום אח"כ (השעה הייתה בסביבות 23:00) ע"מ לקחת אותו. לא קיבלתי שום רשיון זמני.

האם מותר היה לו לעשות זאת?

×
×
  • תוכן חדש...