Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלוש שנים עם מיאטה NC שנת 2006 (עדכון 5 שנים בהודעה 94)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 3746 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נהניתי לקרוא וגם להיות בצד הנוסע למשך כמה דק' :-)

 

רואים שאתה נהנה ממנה, מאחל לכם עוד הרבה שנים של זוגיות מוצלחת :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו בינתיים. מקווה שזה עזר למישהו ואם יש שאלות - shoot.

 

 

1.יש הרגשה שבישראל המיאטה זוכה למעמד של מכונית פולחן,בעוד שבשאר העולם בעיקר באירופה,כאילו לא ממש סופרים את הרכב הזה(אולי בגלל המנוע החלש והביצועיים הבינוניים-מינוס ועל אף ההתנהגות הטובה),ובטווח המחירים הזה מתייחסים בעיקר לקטגורייה של הוט האצ׳ חזקות בהרבה.

2.בידוד הרעשים באמת כזה נוראי בנסיעה בינעירונית?

3.מה הרכב הבא שלך?(מה האופציות שאתה חושב עליהן?)

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. נראה לי שזה יותר קשור לעובדה שמיאטה חדשה בארץ עולה כמו פורשה חדשה בחו"ל. בארץ מיאטה זה סוג של מותרות, רחוק מהתקציב של מכונית בסיסית. בחו"ל זה רק עוד מכונית, רק שבמקרה היא גג פתוח והנעה אחורית. זאת התפיסה של הציבור הרחב בכל אופן. המביני דבר מעריכים אותה בתור מה שהיא.

2. אם זה כמו ב-NB אז עד 80-90 אין בעיה וזה לא שונה מהותית מכל רכב ממוצע. מעל 100-110 הרעש כבר מתחיל להציק. אבל זה שווה את זה :)

 

 

כשהייתי מתחת לגיל 30 המקיף היה בערך 5300, עכשיו הוא 4700 בערך. יש הבדל של כמה

המקיף שלי הוא מהנמוכים שפגשתי עבור NC, אבל שיהיה... אולי אצלך יש החרגה לגג? או שאולי יש לך קשרים... (או שה-NB שלך היא לא 2005 והמחירון שלה נמוך משמעותית)

 

2004, המחירון הוא 89 אלף פעם אחרונה שבדקתי. אין קשרים, השתתפות עצמית על הגג היא 7 אלף, דה-פקטו לא מכוסה. אבל גג חדש עולה באיזור ה-500$, אז אני לא יודע אם זה כזה קריטי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-D

1. נראה לי שזה יותר קשור לעובדה שמיאטה חדשה בארץ עולה כמו פורשה חדשה בחו"ל. בארץ מיאטה זה סוג של מותרות, רחוק מהתקציב של מכונית בסיסית. בחו"ל זה רק עוד מכונית, רק שבמקרה היא גג פתוח והנעה אחורית. זאת התפיסה של הציבור הרחב בכל אופן. המביני דבר מעריכים אותה בתור מה שהיא.

משום מה מביני עניין באירופה לפחות מעדיפים הוט האצ׳ חזקות,ודווקא המיאטה סובלת מתדמית של רכב של נשי בסגנון של cc(לא שאני מצדיק את זה אגב).

תסתובב בנורבורגרינג או במסלולים בבריטניה,ותראה שבימי מסלול יש המון הוט האצ׳ ווכמעט ואין מיאטות(שתיהן באותה קבוצת מחיר)-וזה מתקשר לשאלה הבאה שלי-למה לא לייצר מיאטה חזקה באמת?

וע״י כך גם למשוך חובבי הרדקור,וגם על הדרך לשפר את התדמית של הרכב הזה.

 

תחשוב על slk לעומת slk55 מבחינה תדמיתית.

 

ד״א-sronis אתה עדיין חייב לנו סרטונים מהמסע באיטליה,בשביל מה אני מפרנס אותך ואת חבריך 15 שנה,חוצפה:lol:

turboy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.יש הרגשה שבישראל המיאטה זוכה למעמד של מכונית פולחן,בעוד שבשאר העולם בעיקר באירופה,כאילו לא ממש סופרים את הרכב הזה(אולי בגלל המנוע החלש והביצועיים הבינוניים-מינוס ועל אף ההתנהגות הטובה),ובטווח המחירים הזה מתייחסים בעיקר לקטגורייה של הוט האצ׳ חזקות בהרבה.

2.בידוד הרעשים באמת כזה נוראי בנסיעה בינעירונית?

3.מה הרכב הבא שלך?(מה האופציות שאתה חושב עליהן?)

 

1. ממש לא מכונית פולחן. זו פשוט הרודסטר הספורטיבית הנעה אחורית הכי זולה בארץ, בהפרש משמעותי. לכן עבור חובבי הז'אנר שאינם מיליונרים היא מהווה בחירה כמעט יחידה. ואגב - אתה טועה לגבי שאר העולם, גם באירופה אבל בעיקר בארה"ב וביפן רוחשים המון כבוד למיאטה. המנוע הוא אכן נקודת תורפה מסוימת, אבל אפילו במצב סטוק אין שום בעיה לתקל איתה שום כביש בארץ וליהנות מאוד. הייתי לאחרונה בסדום-ערד עם מיאטה סטנדרטית והיא הייתה כיף אדיר, יותר מהרבה הוט האצ'ים חזקים בהרבה. ובנושא הזה - הסיבה שהוט האצ'ים מצליחים יותר היא פשוטה: יש יותר מבחר, ויש יותר קהל (לא הרבה אנשים מסתדרים עם שני מושבים וגג נפתח).

2. זה לא נוראי, זה פחות טוב משמעותית ממכונית סגורה. כשהגג פתוח, אגב, שוכחים מהכל.

3. יש עוד זמן עד שיהיה לי כסף בשבילה, אבל ניסאן 370Z מאוד קורצת לי. לחילופין אין מניעה שאחכה לבוא המיאטה ND.

 

1. נראה לי שזה יותר קשור לעובדה שמיאטה חדשה בארץ עולה כמו פורשה חדשה בחו"ל. בארץ מיאטה זה סוג של מותרות, רחוק מהתקציב של מכונית בסיסית. בחו"ל זה רק עוד מכונית, רק שבמקרה היא גג פתוח והנעה אחורית. זאת התפיסה של הציבור הרחב בכל אופן. המביני דבר מעריכים אותה בתור מה שהיא.

2. אם זה כמו ב-NB אז עד 80-90 אין בעיה וזה לא שונה מהותית מכל רכב ממוצע. מעל 100-110 הרעש כבר מתחיל להציק. אבל זה שווה את זה :)

 

2004, המחירון הוא 89 אלף פעם אחרונה שבדקתי. אין קשרים, השתתפות עצמית על הגג היא 7 אלף, דה-פקטו לא מכוסה. אבל גג חדש עולה באיזור ה-500$, אז אני לא יודע אם זה כזה קריטי.

 

 

1. להפך - כמו שכתבתי בארץ היא מכונית הספורט הזולה ביותר שניתן לקנות. בחו"ל, אגב, היא גם זולה יחסית למכונית ספורט ולכן יש לה קהל אוהדים גדול.

 

בנוגע למחירון - זה גם בגלל המחיר אבל כנראה גם בגלל ההשתתפות העצמית על הגג. אצלי היא רגילה ולכן המחיר גבוה יותר. גג חדש ל-NB באמת עולה 500-600, אבל צריך גם להביא אותו לארץ ולהתקין...

 

:-D

ד״א-sronis אתה עדיין חייב לנו סרטונים מהמסע באיטליה,בשביל מה אני מפרנס אותך ואת חבריך 15 שנה,חוצפה:lol:

 

אתה צודק, אבל זה out of my hands. אני מחכה כמוך... ואל תצפה לאיכות דומה לשל אנגליה - היה פחות זמן לצילומים ולא היה צלם מקצועי הפעם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתובב בנורבורגרינג או במסלולים בבריטניה,ותראה שבימי מסלול יש המון הוט האצ׳ ווכמעט ואין מיאטות(שתיהן באותה קבוצת מחיר)-וזה מתקשר לשאלה הבאה שלי-למה לא לייצר מיאטה חזקה באמת?

וע״י כך גם למשוך חובבי הרדקור,וגם על הדרך לשפר את התדמית של הרכב הזה.

תחשוב על slk לעומת slk55 מבחינה תדמיתית:lol:

המרצדס SLK היא לא ממש רודסטר.

אמנם מרצדס ייצרו שנים רבות דגמים פתוחים בעלי 2 מושבים - הפגודה, ה SL לדורותיה וה SLK, אלא שאיכשהוא הן לא ממש נחשבו לרודסטרים במלוא מובן המילה, וברור שהיו יקרות בהרבה מהרודסטרים העממיות.

רוב הרודסטרים שיוצרו לאורך השנים לא היו מכוניות חזקות, נהפוך הוא - הטריומף ספיטפייר, ה MG מידג'ט ואפילו הפיאט 124 ספיידר לא הציעו ביצועים ברמה גבוהה יותר מהדגמים הספורטיבים שעליהן התבססו, מאחר ונושא הביצועים הוא ממש לא קריטי ברודסטר אמיתית.

שתי הרודסטרים היחידים שהציעו ביצועים טובים גם בקנה מידה של ימינו היו הטריומף TR6 וה MGC שהיו להן מנועי 6 בוכנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א) אני לא מסכים עם פסיקת החברים פה לגבי המחיר של המיאטה. כיום אלפא מיטו תלתן ירוק עולה קצת פחות ממיאטה חדשה, האלפא אומנם מעט יותר חזקה והרבה יותר מאובזרת אבל מבחינת פאן מדובר פה ב-2 רכבים ברמות שונות לגמרי.

ד"א, אני לא מצדיק את המחירון של המיאטה, אני מסכים שהוא קצת מוגזם אבל גם האלטרנטיבות הם לא ממש מציאת המאה.

ב) רוני, אני גם חושב שמחיר הביטוח שלך קצת מוגזם. אני משלם 5K ש"ח דרך עובדי מדינה ולי יש גג קשיח (שהביטוח שלה יקר בכמעט 1K ש"ח מהביטוח של גג רך), אני משלם תוספת של פחות מ-1K ש"ח על נהג צעיר.

בנוסף אני לא רואה שום סיבה לממן את איתוראן/פוינטר. האזעקה שלהם מעצבנת ברמות שאי אפשר לתאר (אני "מקלל" את חברות ביטוח שהכריחו את הבעלים הראשון להתקין את המערכת הזו), אני לא שמעתי עד היום על NC שנגנבה (וגם מחברים ותיקים במועדון לא שמעתי שהרכב "גניב") ואם כבר פרצו לי לרכב אז אני מעדיף שיקחו אותו ו"יהנו" ממנו, ממש לא בא לי לקבל אותו חזרה אחרי שקרעו לו את הצורה והשחיטו לי את כל האינטריור בשביל לקחת את האוטו.

ג) אני מסכים שהאינטריור כבר לא עומד בסטנדרטים של היום (למרות שהמצב בגג הקשיח הרבה יותר טוב מאשר בגג רך) אבל מצד שני אל תשכחו שהרכב נבנה כתור רכב מהנה וכל הרכיבים נבחרו כדי לשרת את המטרה הזו. זה לא פייר להשוות אותה לרכבים שיקרים ממנה כמעט פי 2 (מרצדס, אאודי, BMW וכו') אם תשוו לרכבים בטווח מחירים יותר קרוב (הונדה S2000 לדוגמא) תגלו שהמצב לא כזה גרוע.

 

שורה תחתונה, הרכב מספק פאן ברמות מדהימות, הרכב מאוד שימושי (יחסית למתחרות) וכל זה באמינות מעולה ובאחזקה שפויה.

רכב פולחן? ממש לא. תמורה טובה לכסף? ממש כן.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור גבוה, מה עם גובה נהג שיכול להיכנס ולנהוג בתנוחה נכונה ב-NC?

 

(אני יודע, שב-NA זה יותר גרוע).

 

אני מכיר אנשים מעל 190 שנוסעים במיאטה NC ואפילו NB, כך שזה אפשרי.

 

אלעד: שוב, אתה משלם דרך עובדי מדינה מה שבטח חוסך לך סכום כזה או אחר. יש הנחה דומה לעובדי הייטק? :-P

מסכים איתך בנוגע לאיתוראן - אבל לפי דרישות הביטוח אני כרגע לא יכול לבטל. האמת שבדיוק קיבלתי חידוש (מן הסתם) ואבדוק אם עכשיו כבר אפשר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Fitch,

זה מאוד תלוי ביחס של הגוף (רגליים\טורסו), ב-NB יש לי חבר בגובה 1.87 שנכנס בלי בעיה ויש עוד כמה ס"מ לראש וחבר אחר שגבוה בס"מ בודדים שהראש שלו מרים את הגג. מבחינת רגלים לאף אחד אין בעיה. במובן הזה, אאל"ט, המצב זהה לב-NA. ב-NC אמור להיות שיפור כך שגם מי שהוא 2מ יוכל להיכנס.

 

redroze,

ב. אותי חייבו לאיתורן\פויינטר, אני מניח שזה המצב גם עם sronis.

ג. "טווח מחירים קרוב יותר"? איך פי 2 זה טווח מחירים קרוב יותר. S2000 יותר קרובה במחיר ל-M3 מאשר MX5. אני כן מסכים שהפנים שלה מזעזע ברמות. במיוחד השעון סל"ד, מזכיר לי את המשחק האנלוגי הזה משנות השמונים שהיה כביש מצוייר על גלגל והיה הגה שהיה מזיז תמונה של מכונית.

 

או מצאתי, ואללה זה בול אותו מד סל"ד.

 

retro-driving-game.jpg

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Fitch,זה מאוד תלוי ביחס של הגוף (רגליים\טורסו), ב-NB יש לי חבר בגובה 1.87 שנכנס בלי בעיה

 

1.88, אני מבקש.

 

וה TOMY הזה... אוייי, אילו זכרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, באמת איזה זכרונות. היה לי כזה פעם! יש מצב שהוא זה שהתחיל את האהבה שלי למוטוריקה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BDB סחטיין על זריקת הנוסטלגיה, גם לי היה מכשיר זהה.

כאשר רשמתי מתחרות בטווח מחיר התכוונתי בחו"ל ולא בארץ. המתחרות היחידות שיש למיאטה בארץ במחיר הזה זה פיאט 500 קבריולט, מיקרה CC ופיז'ו 207CC.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BDB סחטיין על זריקת הנוסטלגיה, גם לי היה מכשיר זהה.

כאשר רשמתי מתחרות בטווח מחיר התכוונתי בחו"ל ולא בארץ. המתחרות היחידות שיש למיאטה בארץ במחיר הזה זה פיאט 500 קבריולט, מיקרה CC ופיז'ו 207CC.

 

וגם אלו לא בדיוק מתחרות ישירות. הן אולי פתוחות, אבל לא ספורטיביות. כרגע, במפרט של "פחות מ-200 אלף, ספורטיבית ידנית פתוחה עם הנעה אחורית" יש רק אחת.

אולי זו גם הסיבה שדלק מוטורס מרשים לעצמם לבקש עליה מחיר מוגזם כחדשה - 197 אלף שקלים למכונית שעולה פחות מ-25 אלף דולר אמריקאי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3746 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...