Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מס' שאלות לגבי הזמנת רכב חדש-

 

1. האם מסירה של רכב באיזור נובמבר כשנתון 2011 משנה משהו לעומת שנתון 2012? כלומר בעת מכירה רלוונטי תאריך העלייה לכביש או השנתון? באופן עקרוני משתלם לחכות, או שאולי גם המחירונים מתעדכנים בהתאם בינואר?

 

2. איך זה שלקראת סוף שנה חלק מהיצרנים מוכרים דגמי 2011 וחלק 2012? במה זה תלוי? זמינות אצל היבואן, יצרן וכו'?

 

3. לגבי מיגון רכב חדש - איתוראן SAVE. האם הוא פולשני פחות לעומת האלטרנטיבות? מומלץ?

התקנה מקומית ע"י היבואן לא אמורה להיות מקצועית ועם אחריות כך שלא תהיינה בעיות באוטו לאחר מכן?

(אם ההתקנה היא בכלל ע"י היבואן ולא גורם אחר בד"כ?)

פורסם

היי,

מדובר בגולף חדשה 1.4TSI,

למישהו יש תובנות בנושא?

 

1. שנתון 2011 לעומת 2012, צפי לשינויים בדגם- כן או לא / מחיר / איבוד ערך לעומת דגם 2012, שכן מסירה צפויה בקרוב.

2. התקנת חיישני רוורס + איתוראן SAVE באופן מקומי - הבנתי שיש סייגים מהתקנה מקומית וכד'.

×
×
  • תוכן חדש...