Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו M3, היש מצב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה בנאדם שבקושי נוסע.. :roll:

ושומר ממש בקנאות על האוטו.

אם הכל כשר,אז זאת עסקה של החיים. :shock:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אולי זה בנאדם שבקושי נוסע.. :roll:

ושומר ממש בקנאות על האוטו.

אם הכל כשר,אז זאת עסקה של החיים. :shock:

 

30000/7.5=4000 קילומטרים בשנה !! אם הוא רק נוסע בה בסופי שבוע המספר יהיה גבוהה יותר .

אני עדיין לא אומר שהוא שקרן או שהוא שיחק עם המד , אבל זה חשוד ביותר וכדאי לבדוק אותו בדקדקנות .

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

 

משהו פה נשמע לי חשוד ! 30 אלף בקילומטראז' ושנת 97 .... כלומר ב 7-8 שנים הוא נסע רק 30 אלף ... !!!

 

תבדוק את זה , ובהצלחה

 

פאדי

 

כן, זה מה שהוא נסע...

אני מכיר אותו ויש לנו עבודה איתו... לכן אני מכיר את הבנאדם ויודע קצת על הרקע שלו..

מה שכן, הוא ממש לא ממהר, הוא מנסה למכור כבר הרבה זמן ולא מצליח... מסתבר שאין לרכב הזה כל כך ביקוש במחיר הזה... צריך להתמקח איתו יותר...

בכללי, הייתם מעדיפים לקנות רכב כזה בערך במחיר שעולה איוו 8? אולי זה לא כל כך "שווה" מבחינת זה שאפשר לקנות איוו 8 ועדיין להיות מרוצה עד הגג.. (למרות שזה עדיין לא M3...) אבל עדיין, לזרוק כל כך הרבה כסף על שנת 97 ... :?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

EVO ו-M3 אלה 2 מכוניות ממש שונות..לא הייתי משווה.

כל אחת מהן מהנה בדרכה שלה.

 

אבל אני הייתי לוקח את הM..אין כמו הנאה אחורית טהורה.. :lol:

אחחחח...אם רק היה לי תקציב.. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

 

משהו פה נשמע לי חשוד ! 30 אלף בקילומטראז' ושנת 97 .... כלומר ב 7-8 שנים הוא נסע רק 30 אלף ... !!!

 

תבדוק את זה , ובהצלחה

 

פאדי

 

כן, זה מה שהוא נסע...

אני מכיר אותו ויש לנו עבודה איתו... לכן אני מכיר את הבנאדם ויודע קצת על הרקע שלו..

מה שכן, הוא ממש לא ממהר, הוא מנסה למכור כבר הרבה זמן ולא מצליח... מסתבר שאין לרכב הזה כל כך ביקוש במחיר הזה... צריך להתמקח איתו יותר...

בכללי, הייתם מעדיפים לקנות רכב כזה בערך במחיר שעולה איוו 8? אולי זה לא כל כך "שווה" מבחינת זה שאפשר לקנות איוו 8 ועדיין להיות מרוצה עד הגג.. (למרות שזה עדיין לא M3...) אבל עדיין, לזרוק כל כך הרבה כסף על שנת 97 ... :?

 

רמי אני לא יודע לגביך אבל אני מכור ! אני חובב בימרים מלידה ... ואם היית שואל אותי הייתי הולך על הM3 אם היא במצב טוב - אגב אם אני לא טועה פעם המכונית הזו רצו למכור ב 240 אלף אם אני לא טועה - או M3 דומה מאוד באותו שנתון וגם צהובה ..

 

ההחלטה שלך , אני הייתי הולך על M3 :twisted:

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

 

משהו פה נשמע לי חשוד ! 30 אלף בקילומטראז' ושנת 97 .... כלומר ב 7-8 שנים הוא נסע רק 30 אלף ... !!!

 

תבדוק את זה , ובהצלחה

 

פאדי

 

כן, זה מה שהוא נסע...

אני מכיר אותו ויש לנו עבודה איתו... לכן אני מכיר את הבנאדם ויודע קצת על הרקע שלו..

מה שכן, הוא ממש לא ממהר, הוא מנסה למכור כבר הרבה זמן ולא מצליח... מסתבר שאין לרכב הזה כל כך ביקוש במחיר הזה... צריך להתמקח איתו יותר...

בכללי, הייתם מעדיפים לקנות רכב כזה בערך במחיר שעולה איוו 8? אולי זה לא כל כך "שווה" מבחינת זה שאפשר לקנות איוו 8 ועדיין להיות מרוצה עד הגג.. (למרות שזה עדיין לא M3...) אבל עדיין, לזרוק כל כך הרבה כסף על שנת 97 ... :?

 

רמי אני לא יודע לגביך אבל אני מכור ! אני חובב בימרים מלידה ... ואם היית שואל אותי הייתי הולך על הM3 אם היא במצב טוב - אגב אם אני לא טועה פעם המכונית הזו רצו למכור ב 240 אלף אם אני לא טועה - או M3 דומה מאוד באותו שנתון וגם צהובה ..

 

ההחלטה שלך , אני הייתי הולך על M3 :twisted:

 

פאדי

 

באם המצב ככה אני צריך להוריד את ההצעה שלי :roll:

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
בכללי, הייתם מעדיפים לקנות רכב כזה בערך במחיר שעולה איוו 8? אולי זה לא כל כך "שווה" מבחינת זה שאפשר לקנות איוו 8 ועדיין להיות מרוצה עד הגג.. (למרות שזה עדיין לא M3...) אבל עדיין, לזרוק כל כך הרבה כסף על שנת 97 ... :?

זה משהו אחר לגמרי...

קרא את הכתבה ותחליט -

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=210&SubjectID=78

 

.

פורסם

יש את הצהובה שמפורסמת בלוח פוקוס, היא קבריו, ומגיעה גם עם גג קשיח. (היתה בלוח פוקוס האחרון)

 

בשביל לסבך את המשוואה, אפשר להכניס גם 330 ידנית מ01 שתעלה 220 בערך. חדשה יותר, ועדיין חזקה למדי. יש בYNET גם אחת פתוחה למכירה עם 28K ק"מ, אם כי היא אוטומטית שזה כבר פחות כיף.

 

מה הייתי לוקח בין M3 97, 330 2001, או EVO\STI חדשות - שאלה קשה.

 

צריך לחשוב טוב טוב האם יש לך את הכסף לתחזוקה של הבימר, הביטוח של שתיהן יהיה יקר מ-א-ו-ד (תבדוק בדיוק עד כמה), את הSTI אפשר לבטח לדעתי סביב 5000-6000 שקל למקיף.

 

סה"כ כל הרכבים מעולים, כאשר הSTI והEVO מגיעים עם אחריות מלאה ל3 שנים. STI אפשר גם למצוא משומשת.

 

אני משער שא-נ-י הייתי הולך על STI או EVO. הבעיה באמת שהרכבים מאוד שונים אחד מהשני, הקשר היחידי בניהם הוא המחיר. אפשר גם להכניס פנימה S2000 משומשת, ועוד כמה אחרות. (אם כבר לסבך את העסק)

 

בכל מקרה, בעיות חיוביות :wink:

פורסם
יש את הצהובה שמפורסמת בלוח פוקוס, היא קבריו, ומגיעה גם עם גג קשיח. (היתה בלוח פוקוס האחרון)

 

בשביל לסבך את המשוואה, אפשר להכניס גם 330 ידנית מ01 שתעלה 220 בערך. חדשה יותר, ועדיין חזקה למדי. יש בYNET גם אחת פתוחה למכירה עם 28K ק"מ, אם כי היא אוטומטית שזה כבר פחות כיף.

 

מה הייתי לוקח בין M3 97, 330 2001, או EVO\STI חדשות - שאלה קשה.

 

צריך לחשוב טוב טוב האם יש לך את הכסף לתחזוקה של הבימר, הביטוח של שתיהן יהיה יקר מ-א-ו-ד (תבדוק בדיוק עד כמה), את הSTI אפשר לבטח לדעתי סביב 5000-6000 שקל למקיף.

 

סה"כ כל הרכבים מעולים, כאשר הSTI והEVO מגיעים עם אחריות מלאה ל3 שנים. STI אפשר גם למצוא משומשת.

 

אני משער שא-נ-י הייתי הולך על STI או EVO. הבעיה באמת שהרכבים מאוד שונים אחד מהשני, הקשר היחידי בניהם הוא המחיר. אפשר גם להכניס פנימה S2000 משומשת, ועוד כמה אחרות. (אם כבר לסבך את העסק)

 

בכל מקרה, בעיות חיוביות :wink:

 

אוטומטית זה כבר לא במשוואה... נמאס כבר מאוטומטיות... במיוחד לאחר טיול ב.מ.וו האחרון.... :)

 

ההתלבטות הגדולה שלי היא באמת בגלל העובדה שחוץ מהמחיר הכמעט זהה, בקניה של רכב חדש יש הבדל גדול באחזקה מבחינת אחריות וטיפולים... תמיד רכב חדש יהיה זול יותר לאחזקה...

אבל השאלה שלי היא האם לקחת את החד-צדדיות של האוו או ה STI שהן מאוד נוקשות ומאוד קשיחות ופחות מתאימות גם לשימוש בתור רכב "רגיל"... לעומת ה M3 שלפי דעתי תשלב את המיטב בין כל העולמות... גם ספורטיבית מיוחדת וגם יכולה לשמש כרכב סטנדרטי... למרות שאין לי ממש צורך ברכב סטנדרטי, אבל בתאכלס... מתי כבר יוצא לנצל רכבים כאלה, פעם בשבוע או חודש? בכל מקרה כל יום עובדים מבוקר עד ערב.... ורק בסופ"שים יש זמן לבלות... צריך גם רכב שיהיה נוח לשימוש רגיל (במידת האפשר, אחרי הכל זה עדיין רכב ספורטיבי)

 

רמי

 

נ.ב

ה S2000 נראית לי קצת "לא שווה" למחיר שלה... למרות שהיא מאוד מיוחדת ומהמממת..

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
היא לא אף אחת מהן

שמורה מאוד

שנת 97

צהובה, מרכב קופה

עם 30,000 קילומטראז'...

אני מכיר את הבנאדם ועובד איתו

 

לכן ההתלבטות שלי בקשר לרכב... חוץ מזה שזה חלום ילדות (או לפחות חלום מאז שקיבלתי רשיון נהיגה)... במקרה כזה אצטרך למכור כנראה את ה316I שבחנייה, כבר עשתה את שלה :)

 

מה לא אף אחת מהן?

הרי דיברתי עליה בהודעה שלי בתחילת השרשור....

 

דרך אגב, מעניין אם זאת ה M3 שנבחנה באוטו בגליון של דצמבר ...

ההיא היתה שנת 97 אבל עלתה לכביש בשנת 98 ויובאה בייבוא אישי לאחר שהיתה

רכב תצוגה בחו"ל...

(כמובן שהיא היתה צהובה וקבריולט)

 

ואני דרך אגב, לא הייתי מעדיף את ה STI או ה EVO כי אני פשוט שונא מרכב משפחתי 4 דלתות והמפלצות היפניות האלה לא עושות לי את זה יותר מאשר M3 ...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
היה על ה-m3 הזאת מבחן באוטו הם בדקו אותה היטב והיא נוסעת מצויין וכל אחד עם כיס עמוק צריך לחטוף אותה הסיבה היחידה שהוא רוצה למכור זה בגלל שמשפחתו התרחבה.

 

http://www.focus.msn.co.il/results.aspx

 

עמ' 13

 

 

לא מדובר על אותו רכב.

 

הוא ציין שמדובר על M3 קופה, זאת מאוטו היא קבריו עם גג קשיח.

 

גיא

פורסם

כרגע אין תגובה מהבנאדם לגבי ההצעה שלי...

וכנראה לפי דיבורו אין סיכוי שהוא יסכים להצעה שלי, שלטעמי נראית טובה מאוד....

נראה בהמשך מה יקרה, אבל בנתיים... לא לבנות על זה ... חבל מאוד!

נראה אבל מה יהיה בעתיד...

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
היה על ה-m3 הזאת מבחן באוטו הם בדקו אותה היטב והיא נוסעת מצויין וכל אחד עם כיס עמוק צריך לחטוף אותה הסיבה היחידה שהוא רוצה למכור זה בגלל שמשפחתו התרחבה.

 

http://www.focus.msn.co.il/results.aspx

 

עמ' 13

 

 

לא מדובר על אותו רכב.

 

הוא ציין שמדובר על M3 קופה, זאת מאוטו היא קבריו עם גג קשיח.

 

גיא

 

טעות שלי :oops:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...