Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נוט 10 זה מכשיר מאוד ישן. הייתי נמנע.

ביבואן מקביל אכן אין בדרך כלל הקלטת שיחות. כמה שאני יודע גם לסאני יש אפשרות לאטימה מחדש של המכשיר במקרה של תיקון, משהו שאין לשאר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, doesnotmatter כתב:

* הבנתי שביבוא מקביל אין הקלטת שיחות, וזה משהו שהוא חשוב במקרה הזה. 

 

אם זה ממש קריטי לך, אפשר עם הtool הזה לשנות csc ל ILO ואז מבחינת תוכנה זה כאילו מכשיר שנרכש מיבואן רשמי - הקלטת שיחות, volte, wifi calling וכו'. גם עדכונים בקצב של ישראל.

זה מאד מאד פשוט - מתקינים את הטול ואת הדרייברים, מפעילים usb debugging בטלפון (חפש בגוגל זה לוקח שנייה). בלשונית adb בוחרים change csc, הוא יקפיץ לך רשימה של אופציות תבחר ILO ותלחץ change. לא דורש רוט, לוקח חצי דקה, ושומר על המידע (ובכל זאת ממליץ לעשות את זה לפני שמעבירים את כל המידע מהטלפון הישן)

 

לגבי המלצה ספציפית, לדעתי יש ייתרון לשנתון אם מתכננים לשמור את המכשיר לאורך זמן בגלל העדכונים. מקבלים 3 שנים עדכוני תוכנה ו4/5 שנים עדכוני אבטחה. ספציפית בנוט מול S22 יש הבדל משמעותי בגודל, אם זה קריטי, שווה לשקול בכל זאת.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
  • אהבתי 1
פורסם

תודה רבה. אשתמש בזה כאשר המכשיר יירכש. 

כנראה בסוף שהאופציה הטובה ביותר הוא דווקא S21 Ultra. ממה שקראתי הוא עדיף על S22 למרות היותו ישן יותר. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם
לפני כשעה, doesnotmatter כתב:

תודה רבה. אשתמש בזה כאשר המכשיר יירכש. 

כנראה בסוף שהאופציה הטובה ביותר הוא דווקא S21 Ultra. ממה שקראתי הוא עדיף על S22 למרות היותו ישן יותר. 

סתם נקודה למחשבה, יש בשוק טלפונים משומשים במחירים מצויינים. 

רכשתי לפני חודשיים s22Ultra ב2700 שקל, מכשיר בן שנה ללא שריטה מילדונת שהחליטה שהיא חייבת אייפון. שווה לחפש קצת

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 19 שעות, DubelBoom כתב:

 

אם זה ממש קריטי לך, אפשר עם הtool הזה לשנות csc ל ILO ואז מבחינת תוכנה זה כאילו מכשיר שנרכש מיבואן רשמי - הקלטת שיחות, volte, wifi calling וכו'. גם עדכונים בקצב של ישראל.

זה מאד מאד פשוט - מתקינים את הטול ואת הדרייברים, מפעילים usb debugging בטלפון (חפש בגוגל זה לוקח שנייה). בלשונית adb בוחרים change csc, הוא יקפיץ לך רשימה של אופציות תבחר ILO ותלחץ change. לא דורש רוט, לוקח חצי דקה, ושומר על המידע (ובכל זאת ממליץ לעשות את זה לפני שמעבירים את כל המידע מהטלפון הישן)

 

לגבי המלצה ספציפית, לדעתי יש ייתרון לשנתון אם מתכננים לשמור את המכשיר לאורך זמן בגלל העדכונים. מקבלים 3 שנים עדכוני תוכנה ו4/5 שנים עדכוני אבטחה. ספציפית בנוט מול S22 יש הבדל משמעותי בגודל, אם זה קריטי, שווה לשקול בכל זאת.

אגב לא להסתמך על זה ב100%. אצלי לא עבד.

S21FE יבואן מקביל, SnapDragon עם CSC שמוגדר Netherlands. ברשימת CSC הנתמכים אין ILO. אני מניח שבגלל שלא קיים ווריאנט S21FE עם מעבד SD לישראל.

פורסם

אתה צודק, הערה חשובה.

אם זה אותו דגם זה יעבוד. למשל אני קניתי 22+ בויאטנם, שהוא דגם זהה לישראלי, אז יכולתי לשנות. למרות שכן יש לי ברשימה גם הרבה אופציות אירופאיות, שלהם יש דגם עם מעבד שונה.

זה כבר להכנס לדברים כמו oxm (אם הcsc המקורי שלך הוא ''ממשפחת" oxm אז אפשר להחליף בקלות לILO), אבל אי אפשר לצפות מראש.

ובכל זאת, ברוב המקרים זה עובד.

פורסם
לפני 4 שעות, Nemesis כתב:

זה לחלוטין לא בר השוואה. 

תחליט באיזו מערכת אתה רוצה להיות קודם.

יש לי מקבוק שאני מאוד מחבב. ותמיד היה לי אנדרואיד. אין שעון חכם ואין בתוכנית

פורסם

אז מכשיר של אפל יתחבר לך מעולה באינטגרציה למקבוק אם זה משהו שחשוב לך.

מעבר לזה, אתה עדיין צריך להחליט. ספציפית אני מעדיף אנדרואיד. מעבר למחסור בהקלטת שיחות שבשבילי היא דיל ברייקר, אני מעדיף את אנדרואיד כי שם הטלפון עושה יותר מה שאני רוצה, ופחות אני צריך להתיישר למה שיצרן הטלפון רוצה. לאפל יתרון בזמן סוללה סטנדביי וביצועים לטעמי.

פורסם

אם התקציב והזמן לא לוחץ תחכה לאייפון 15, בהנחה שבאמת עוברים לUSB-C אני קונה מיד 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני כשעה, Mech Morphix כתב:

אם התקציב והזמן לא לוחץ תחכה לאייפון 15, בהנחה שבאמת עוברים לUSB-C אני קונה מיד 

זה כרגע השיקול. 

 

לפני שעתיים, Nemesis כתב:

אז מכשיר של אפל יתחבר לך מעולה באינטגרציה למקבוק אם זה משהו שחשוב לך.

מעבר לזה, אתה עדיין צריך להחליט. ספציפית אני מעדיף אנדרואיד. מעבר למחסור בהקלטת שיחות שבשבילי היא דיל ברייקר, אני מעדיף את אנדרואיד כי שם הטלפון עושה יותר מה שאני רוצה, ופחות אני צריך להתיישר למה שיצרן הטלפון רוצה. לאפל יתרון בזמן סוללה סטנדביי וביצועים לטעמי.

הכל כבר די בקלאוד, ווטצאפ, מייל, קונטקטס.. בסמסונג יש הקלטה מובנית ? 

פורסם
לפני 3 שעות, Nemesis כתב:

אני מעדיף את אנדרואיד כי שם הטלפון עושה יותר מה שאני רוצה, ופחות אני צריך להתיישר למה שיצרן הטלפון רוצה

 

אתה מכיר את אפשרויות הקסטומיזציה ואוטומציה באפל?

יש דברים ספיציפיים שאתה עושה באנדרואיד ואי אפשר באפל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...