Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום צולמתי בכביש הישן במהירות של 110-120

הרכב בו נהגתי הינו רכב שכור של חברת השכרה ואני הנהג הרשום על הרכב בחברת ההשכרה

יש לי עבירת מהירות שבגינה אני צריך לעמוד למשפט בחודש הבא האם יש אפשרות לבקש מחברת ההשכרה להמיר את הדו"ח על שם של נהג אחר למרות שהוא לא היה רשום בשכירות הרכב?

כמה זמן לוקח לדו"ח מהמצלמות הישנות להגיע?

 

תודה רבה

פורסם

דו"ח על רכב שכור מתקבל בסכום כפול ללא נקודות כי זה מונפק של שם החברה, על מנת לעודד את החברה לחשוף את הנהג שביצע את העבירה ולהעביר את הדו"ח עליו.

תבדוק עם החברה את האפשרות שזה יישאר על שלהם אבל אז תצטרך לשלם אותו כפול.

 

להעביר על מישהו אחר לא נראה לי שיסכימו. כמו שאתה לא היית לוקח על עצמך דו"ח של מישהו אחר רק כי היא מבקש.

שונא גזענים !.

פורסם

תודה על התשובה..

הדו"ח שמגיע על שם החברה הוא כפול או שהוא עומד על סך של 3000 ש"ח?

הכוונה בלבקש שהדו"ח יהיה רשום על מישהו אחר הכוונה היא שאני אתן להם פרטים של נהג מהמשפחה שמוכן לקחת את זה עליו כאילו והוא נהג ברכב השאלה היא אם חברת ההשכרה תסכים לקחת פרטים של רישיון אחר ולא של משכיר הרכב?

פורסם

כמה תיקונים.

דו"ח שמגיע על שם של חברה במקום על שם הנהג יהיה פי 4 מהסכום המקורי אלא אם החברה תסב את הדו"ח על שם הנהג שנהג ברכב. אז אם אתה רוצה שזה לא יעבור על שמך - תשלם. רצוי לדבר לפני זה עם חברת ההשכרה ולעדכנם בנושא. לא בטוח שהם יסכימו אגב.

מעבר לכך, אם אתה רוצה להסב את הנהג על שם מישהו אחר והמישהו האחר הזה מסכים אז אין בעיה. ברגע שהחברה מסבה את הדו"ח על השם שלך אתה שולח מכתב שבו יש טופס הסבת נהג (נראה לי אפשר להשיג באתר של המשטרה) וגם זה שמוכן להעביר את זה על שמו צריך לשלוח תצהיר או למלא טופס מיוחד שהוא זה שנהג ברכב ובזה נגמר העניין.

פורסם

אם על פי חוזה השכירות רק לך מותר לנהוג וותר על הרעיון, כי תסבך את עצמך ואת המתנדב והאופציה העומדת בפניךהיא לשלם פי 4 מהסכום המקורי , במקרה שלך 3000 ש"ח.

 

חסכת נקודות שילמת עבורם בכסף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
דו"ח על רכב שכור מתקבל בסכום כפול ללא נקודות כי זה מונפק של שם החברה, על מנת לעודד את החברה לחשוף את הנהג שביצע את העבירה ולהעביר את הדו"ח עליו.

תבדוק עם החברה את האפשרות שזה יישאר על שלהם אבל אז תצטרך לשלם אותו כפול.

 

להעביר על מישהו אחר לא נראה לי שיסכימו. כמו שאתה לא היית לוקח על עצמך דו"ח של מישהו אחר רק כי היא מבקש.

 

אתה טועה

 

דו"ח על שם חברת השכרה מגיע כדו"ח רגיל , הוא הופך לסכום של 3000 ש"ח רק במידה וחברת ההשכרה לא נותנת את שם הנהג ששכר את הרכב מהם

פורסם
אתה טועה

 

דו"ח על שם חברת השכרה מגיע כדו"ח רגיל , הוא הופך לסכום של 3000 ש"ח רק במידה וחברת ההשכרה לא נותנת את שם הנהג ששכר את הרכב מהם

 

מי עוקב אחרי התהליך הזה.??

 

החוק אומר הפוך

 

 

(תיקון מס' 87) תשס"ח-2008

 

(ג) נעברה ברכב עבירת קנס, למעט עבירת חניה, ובעלהרכב או מי שהוכח כי הוא המחזיק לפי סעיף 27ב, הוא תאגיד, יהא שיעור הקנס בשלעבירת הקנס גבוה פי ארבעה מן השיעור שנקבע לאותה עבירה בצו לפי סעיף קטן (ב), אלאאם כן האחריות אינה חלה על תאגיד כאמור, לפי הוראות סעיף 27ב.

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

איך אפשר לצאת מזה חוץ מלשלם 3000 ש״ח?

אם אגיד לחברת ההשכרה שלא אני נסעתי ברכב למרות שאני הנהג הרשום אצלם מה הם יכולים לעשות במצב כזה?

תוספת נהג היא רק תוספת כסף לביטוח מה יש בידם לעשות?

 

ואם אבקש מחברת ההשכרה להמיר את הדו״ח עלי ואז לשלוח מכתב בו אני מעביר את הדו״ח לנהג אחר בלי קשר לחברת ההשכרה יש אפשרות כזו?

 

תודה

חתימה טובה

פורסם

כיוון שאתה לא החוכמולוג הראשון המנסה להעביר דו"ח מצולם , המערכת לא מקלה עליך בתהליך.

 

ואם רק לך היה מותר לנהוג ברכב , הרי נהג אחר נסע ללא ביטוח חובה בתוקף , עבירה לא קלה ואתה שהרשית לו לנהוג גם תואשם.

 

 

כמובן שאם יתגלה כי שיקרתם הרי גם עדות שקר נכנסת לסיפור.

 

מכיוון שמדובר ברכב השכרה , הבעיה קשה יותר לביצוע לכן המלצתי לך וחוזר וממליץ לך שלם ואל תתפתה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...