Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שלשום קיבלתי את הקורסה החדשה שהזמנתי יחד עם מערכת משולבת של ג'פיאס, די וי די וכל השאר..

כיצד מבטלים נעילה של DVD, כך שיעבוד תמיד ולא רק בזמן עמידה?

תודה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
שלום,

שלשום קיבלתי את הקורסה החדשה שהזמנתי יחד עם מערכת משולבת של ג'פיאס, די וי די וכל השאר..

כיצד מבטלים נעילה של DVD, כך שיעבוד תמיד ולא רק בזמן עמידה?

תודה.

 

 

בדאבל דינים שאני מכיר יש חוט מיוחד שאמור להתחבר למערכת חשמל שנותנת אינדיקציה שהבלם יד מורם ובכך לאפשר צפיה בוידאו רק כשהנורה בלוח שעונים דולקת (כלומר מצב עמידה).

 

כדי לפתור את זה למיטב ידעתי יש לחבר את הכבל הזה למינוס של המרכב. אבל אני לא רוצה להטעות אז בוא נחכה לתשובות המומחים.

פורסם

פשוט נתק תחוט המחורבן ותגמור עם זה.

אין שום שיטה מיוחדת ומפוארת לעשות את זה, רק לתפוס קאטר ולגאול אותו מייסוריו!

בהצלחה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם
פשוט נתק תחוט המחורבן ותגמור עם זה.

אין שום שיטה מיוחדת ומפוארת לעשות את זה, רק לתפוס קאטר ולגאול אותו מייסוריו!

בהצלחה.

שלומי לא בדיוק נכון

יש לך חוט שאמור להיתחבר לבלם יד כמו שאלעד אמר והוא אמור להיתחבר למינוס קבוע {יש מכשירם בדגמים אמריקאים ששם יש לך שני חיבורים אחד לבלם יד ואחד ובלם ברגל }

איזה מכשיר יש לך?

לגבי הצבע של החוט תיראה על הצמה אם יש כיתוב שרשום עליו PARKING BRAKE כניראה בצבע ירקרק

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...