Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

אני מחפשת ימים אלו רכב ונקרתה בדרכי יאריס 2005, יד 1,

עם 140,000 קילומטראז׳- את הבעלים אני מכירה פחות או יותר,

אך חוששת מהקילומטראז׳ הגבוה יחסית.

 

האם עדיף לי ללכת על סיריון 2006, (יד 2 פרטית)

עם קילומטראז׳ נמוך יותר? (עדיין מחפשת, סביב ה-70-80-90)

 

אני אקח את היאריס לבדיקה השבוע,

אילו דברים כדאי לי לשים לב אליהם, או לדלוק אצלי נורות אדומות?

 

אשמח לעזרתכם האדיבה. :-)

פורסם

כמה דברים:

1. יצא לך לנסות את רכבי המיני החדשים? כי במידה והם מתאימים לך לצרכים, את יכולה להביא אותם חדשים עם מתיחת תקציב קלה.

2. סיריון יש כמו זבל, ובתקציב כזה את יכולה למצוא שנתון גבוה יותר, גם מיד פרטית.

3. והיאריס דווקא במחיר טוב, רק תוודאי שהבעלים עשה את כול הטיפולים הגדולים של קילומטראג כזה, שלא יפלו עלייך.

פורסם

איפה 55K סיריון 2008..? ליסינג?

 

140,000 ליאריס 2005, במחיר 53K בהנחה שהיא טופלה כיאות,

זה הוגן? אני לא צריכה לפחד מהקילומטראז׳?

הבעלים של היאריס הם מכרים, אז הם לא פאכר מאכר..

×
×
  • תוכן חדש...