Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הגיע הזמן לטיפול, אני לא נוסע הרבה (משהו כמו 6 אלף ק"מ בשנה) ובד"כ אני עושה טיפול כל שנה במוסך לא מורשה כך שאין לי מושג איזה רכיבים דוחפים לי כ"תחליפיים" (נאלץ לסמוך על המוסכניק). מטיפול קודם עבר כבר יותר משנה וחצי (אני יודע שהזנחתי אך עבר רק 7 אלף ק"מ)

האוטו עבר כעת 64 אלף ק"מ.

מדובר באיביזה 2001 מנוע 1600 אוטומט עם 100 כ"ס.

הפעם אני רוצה לקנות את כל מה שצריך לבד ואו לעשות לבד או לתת למוסכניק עם החלקים שאני יקנה.

 

1. ברצוני לדעת מה עליי לקנות לטיפול ?(אם אפשר של איזו חברה כל חלק ואיפה ניתן להשיג במחירים טובים)

2. אם עשו החלפת רצועת טיימיניג ברכב לפני כ-3 שנים מקסימום וכשהרכב היה עם 50 אלף ק"מ בערך, האם עליי לבצע?

3. לגביי כבלי הצתה, נראה לי שמעולם לא החליפו ברכב אך הם נראים מצויין, ממש כמו חדשים, האם להחליף?

 

בבקשה מי שיודע זה מאוד יעזור לי במיוחד מה אני צריך להחליף.

פורסם

לטיפול תקנה פילטר שמן של MANN, שמן מנוע מחברה טובה כמו ליקוי מולי ועוד.

פילטר אוויר ופילטר דלק(אין חובה להחליף).

 

את רצועת הטיימינג יש להחליף או לאחר מספר קילומטרים שקבע היצרן או לאחר מספר שנים שקבע היצרן לפי הקודם מבין השתיים, הרצועה נסדקת ועלולה להיקרע.

 

לא רואה סיבה להחליף חוטי הצתה אם אין בעיות אל תחפש אותם.

במידה ותרצה להחליפם אז תחליף לחוטים של חברת BERU, לא להתפתות לחוטי הצתה תוצרת BS.

קובי

פורסם

תודה רבה על העזרה אך עדיין לא ברור לי מה שרציתי לדעת,

שם החברה אכן עוזר אך אם יש מס' יצרן/מק"ט/שם מפורט יותר על מנת לבקש בחנות חלפים,

כמו כן המלצה על חנות כזו באזור ראשל"צ תתקבל בברכה.

הבנתי מחיפוש שאני צריך שמן מנוע סינתתי מלא 5W40 של חברת VALVOLINE/ליקוי מולי.

עכשיו בנוגע לשאר החלקים :

פילטר שמן של MANN - מס' חלק??

פילטר דלק - איזה חברה? מס' חלק?

פילטר אויר - כנ"ל..

לגביי שמן גיר - יש צורך בהחלפה?

לגביי נוזל קירור - קיים אצלי נוזל קירור ירוק (כך קניתי תרכב בזמנו), הבנתי שצריך G12++ אדום, איך מחליפים את הנוזל?

 

מזכיר שוב מדובר באיביזה 2001 1600 עם 100 כ"ס

 

בהזדמנות זו אשאל האם נגרם נזק ע"י שלא החלפתי שמן כבר שנה וחצי (רק 7 אלף ק"מ בנסיעות קצרות בדר"כ)?

 

אולי חבר הפורום רון יכול בבקשה לומר מה העלות המוערכת של טיפול כזה? (שמן, מסנן שמן,מסנן דלק,מסנן אויר וכמובן אם לא הזכרתי עוד דברים שצריך)

  • ספונסר פורום
פורסם

שמן תיבת הילוכים אתה לא צריך להחליף ,נוזל קרור אני גם לא ממליץ להחליף

אם אין בעיה במערכת הקרור .

טיפול גדול ברכב הזה שכולל :שמן מנוע סינטטי בתקן VW502,מסנן שמן,מסנן אויר ,מסנן מזגן ,מסנן דלק

ומצתים .

מחיר החלפים איכותיים לטיפול כזה הוא בערך 450 שח לפני מעמ .

טיפוול קטן שכולל :שמן סינטטי בתקן VW502 ,ומסנן שמן יעלו לך כ 200 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...