Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שאוהב אוכל תימני, מסעדת מזעקי ברחובות, כבר מזמן לא אכלתי שם (אין לי זמן), אבל אכלתי שם פעמים רבות.

 

חצי לחם שחור, מרק רגל או מרק בשר, צלוחית חילבה, קצת לחוח - לא צריך יותר מזה

 

רק קחו בחשבון שתסריחו אחרי זה מחילבה

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעדני עדנה, רחוב יפו 107, חיפה.

אוכל עירקי. 50 ש"ח למרק, מנה עיקרית עם תוספות בצד בדרך כלל תפו"א אורז ושעועית, וקפה קטן עם מעמול לסיום.

המלצר היחיד הוא הבן של עדנה שמבשלת במטבח, עורכים את השולחן לבד, רק את המנה העיקרית הוא מביא.

עדיף לבוא בשני או חמישי כי אז יש קובה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

ג'חנון-פון ברח' אחד העם בנתניה, צמוד לתחנה המרכזית. מסעדה תימנית שנוסדה לפני כ-15 שנה, וכל כולה הוא כשרון של אישה אחת חרוצה מאוד, נקייה ולבבית העונה לשם ריקי.

אל תצפו לפאר או למקום פוזאיסטי, אבל בהחלט צפו למרק רגל לא מהעולם הזה, חילבה מצויינת, לחוח וקובנה על גבול האומנות ומאכלים ביתיים פשוטים אך עשויים היטב וערבים לחיך.

קיים סיכוי סביר שתקבלו עודף משטר של 50.

בימי שישי המקום עמוס מאוד, בעיקר באנשים שעושים טייק אווי. ראו הוזהרתם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מקום חדש יחסית שדגמתי מספר פעמים בהצלחה יתרה: ארטישוק בכפר, שד' רבין 1 כפר יונה (הכניסה המערבית).

מסעדת שף קטנה ואינטימית בעלת עיצוב מקסים, תפריט שמשתנה בהתאם למצב הרוח של השף ומחירים הוגנים ביותר.

אם יש לכם דרישות או צרכים מיוחדים השף ישמח לשנות את המנה לשביעות רצונכם.

יצא לי כבר לאכול שם תבשיל שפצלעך ברוטב ראגו, תבשיל זנב שור על מצע אורז ושעועית וגם מנת חומוס עליה אכתוב מאוחר יותר בשרשור החומוסיות.

אם ירדתם מכביש 6 במחלף ניצני עוז והרעב תקף אתכם, זה המקום בשבילכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

פיצה נפוליטנית אמיתי בקיבוץ מסדה בשם "פרסקה".

אמנם הייתי ברוב אירופה אבל את איטליה עדיין לא חוויתי אבל אני מאמין שאם אני אוכל שם פיצה,היא תהיה זהה לפיצה שאני אוכל בפרסקה.

קיבוץ מסדה (שער הגולן) בעמק הירדן.

http://frescapizzeria.co.il/photo.html

 

נ.ב יש לי תמונות שצילמתי בעצמי שיגרמו לכם להזיל ריר...רק תגידו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...