Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפה, ברח' הגולן (ליד מרכז זיו) נמצאת "זנזרה", מסעדה איטלקית קטנה, מעוצבת ברוח כפר איטלקי עם אוכל פשוט מטמטם.

אמנם לא כלכך זול, אבל שווה את זה לגמרי. (ממליץ במיוחד על פסטה עגל רך)

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארזים שבשלומי תמצאו אורז לבנוני במובן המילולי של המילה כיוון שהמסעדה שייכת ליוצא צד"ל, הבשלניות (בנות המשפחה) יבוא אישי מלבנון.

התרנגול הכחול של שאול בן אדרת, אם לקבוע על פי אחותה הצפונית, קימל בגלבוע, פשוט ברמה גבוהה מאוד. אפשר לקרוא לזה גורמה. ולהגיד שאף אחד לא מכיר את התרנגול הכחול, מסעדה שעושה יותר רעש מארדואן, זה די קשה.

פורסם
בחיפה, ברח' הגולן (ליד מרכז זיו) נמצאת "זנזרה", מסעדה איטלקית קטנה, מעוצבת ברוח כפר איטלקי עם אוכל פשוט מטמטם.

אמנם לא כלכך זול, אבל שווה את זה לגמרי. (ממליץ במיוחד על פסטה עגל רך)

 

אני חייב להוסיף אזהרה. אכלנו שם (יש לציין שאחרי שתי הזמנות משלוח מוצלחות) פסטה וחברה שלי קיבלה קלקול קיבה (אני אכלתי משהו אחר אז ניצלתי). וכן, זה היה מהפסטה שם כי הפסטה היתה מגעילה, היינו צריכים לקום וללכת.

 

בכל מקרה, אני לא חוזר למקומות שהגישו אוכל מקולקל, זה קו אדום.

 

 

רוצים איטלקית טובה בחיפה, טרנטינו בלב המפרץ, מנות מצויינות ובולונז א-ל-ו-ה-י - כמה פשוט ככה טעים.

 

בית קפה קטן וחמוד בחיפה - כפיות, סלטים טובים וטריים טריים !

 

הפלאפל התימני בקרית מוצקין (שד ויצמן 11, ליד הכיכר מול בית ספר אלונים, מי שמכיר מכיר :)), מעולה !

 

שווארמה אמיר, מול לב המפרץ, מספר 1 - נקודה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
התרנגול הכחול של שאול בן אדרת, אם לקבוע על פי אחותה הצפונית, קימל בגלבוע, פשוט ברמה גבוהה מאוד. אפשר לקרוא לזה גורמה. ולהגיד שאף אחד לא מכיר את התרנגול הכחול, מסעדה שעושה יותר רעש מארדואן, זה די קשה.

 

אכלתי בקימל בגלבוע, העיצוב מרהיב אבל לא נפלתי מהרגליים מהאוכל...

 

אהבתי את ההשוואה לארדואן :lol:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

בר-לין בר"ג.

 

סטייל פופא לשעבר [לפני שעברו לחולון]

 

כמה פשוט ככה טוב :)

השיא שלי זה 220 כפול [440] ואחרי זה עוד 300.

 

יאמ יאמ

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

Bella פיצה & פסטה בר במתחם "one plazza" בבאר שבע

 

מסעדה חלבית מעולה, שירות מצויין ואוכל טעים. אני ובת הזוג שלי אכלנו שם לא מזמן ומאוד נהנינו.

 

אכלתי שם עוד מספר פעמים עם המשפחה ומאוד נהניתי

פורסם

צאצ'ו מסעדת פועלים בשוק נתניה, מבשרים על האש, קוסקוס עם שעועית/מפרום, חריימה, תבשילים בקיצור טריפולים, אוכל מעולה וטרי.

זה נכון

פורסם
"פסגת עדן" בהוד השרון (רח' יורדי הים או משהו כזה).

 

האוכל טרי פשוט וטעים (אבל לא מאוד מגוון), המיוחד הוא באוירה המקסימה. צריך להיות שם כדי להבין

 

אני תושב הוד השרון, ואני לא מכיר שום מסעדה כזאת.

 

אתה מתכוון לזה :

http://www.zoomap.co.il/search.asp?citiesText=%D7%94%D7%95%D7%93+%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F&streetsText=%D7%99%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99+%D7%94%D7%99%D7%9D&buildText=7

 

??

  • אחראי פורום
פורסם

רוצים איטלקית טובה בחיפה, טרנטינו בלב המפרץ, מנות מצויינות ובולונז א-ל-ו-ה-י - כמה פשוט ככה טעים.

 

פיצה בטטה ומוצרלה :drool:

 

מוסיף את "גולדפיש" בחיפה: "כמה פשוט ככה טעים" זה אנדרסטייטמנט.

חומוס אבו רמי בכפר ראמה: 10-12 שנה שחבריי ואני חורשים וממליכים חומוסיות בצפון ולא שמענו בכלל על המקום המצויין הזה.

גני אלנדלוס, על הדרך לעכו: מיקום חרא אבל חוגגת 25 שנה בימים אלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
חומוס אבו רמי בכפר ראמה: 10-12 שנה שחבריי ואני חורשים וממליכים חומוסיות בצפון ולא שמענו בכלל על המקום המצויין הזה.

 

דווקא יצא לי לאכול שם, אחלה חומוס וגם שישליק סבבה !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
מוסיף את "גולדפיש" בחיפה: "כמה פשוט ככה טעים" זה אנדרסטייטמנט.

1+

אני אשכרה מסוגל לנסוע במיוחד מהמרכז לחיפה רק כדי להוריד ארוחה טובה במסעדה הזאת.

שימו לב שהם עובדים שם רק על מזומן - הצטיידו בהתאם. בנוסף, בעל המסעדה הוא ערבי נוצרי, ובהתאם לכך המקום סגור בימי ראשון.

המחירים מצחיקים ביחס לתמורה, ולא היתה פעם אחת שהבאתי לשם מישהו שהתאכזב.

למי שזה משנה: המקום אינו כשר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=2567

אם אתה בא לשם עם האישה ושותה לצד הארוחה רק מים, שטר של 100 ש"ח יספיק לשניכם, כולל הטיפ.

לאלה שמעדיפים להימנע מאכילת שרצים לא כשרים מומלץ לקחת קוקטייל דגים אכול כפי יכולתך. לאלה שמחפשים שרצים מעניינים, אני ממליץ על מנת פירות הים המעורבים (שרימפס וקלמארי) ברוטב שום.

שתי המנות הללו עולות 45 ש"ח על אחת, מנת פירות הים יפה מאוד (אספקת הדגים ממשיכה עד שאתה מסמן למלצר שאתה מפוצץ) והסלטים שמוגשים בצד משגעים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...