Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונצרט השבת!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק כדי שלא יהיה בלבול, מאיפה התחילה להתפתח תרבות, רמז- ליפנים לא היה שום חלק בזה:wink:

 

ACE CAFE בלונדון, ה-ROCKERS וה-TON UP CLUB

 

פורסם

בילבול או לא בילבול, כאספנים צריך לדע לשים לב למגמות המתפתחות בעולם הנאור:

 

יישנו היום באזז רציני לאספנות כלים יפניים מסוף שנות השיבעים והשמונים!

 

זה מתחלק למס' מגמות:

1. כלים אוטנטיים מקוריים בעיקר מעל נפח 500CC (דוגמת ה-CB750 CBX Z1000 ואחרים)

2. פרוייקים של אופנועי קאסטום (בעיקר בארה"ב) סביב מנועים יפניים בינונים (לקופי רייסר)

האמת האמינות הייפנית במראה רטרו לדעתי קלף מנצח ויש להם גם יכולות!

3. קרוזרים יפניים סטייל הארלי (גולדווין, VN ודומיהם)

 

מה שאומר שמי שנישאר לו במחסן כלים כאלה זה הזמן להתחיל לנקותם...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אני אשאר עם העולם הישן (והטוב):

Cafe racer אמיתי! אלה שהמציאו את הזאנר.

 

http://cgi.ebay.it/MOTO-DEPOCA-MV-AUGUSTA-175-CC-CS-ISCRITTA-RMI-RARA-/260832933888?pt=Moto_e_Scooter&hash=item3cbadab800#ht_5300wt_754

 

אלעד

 

אותי שכנעת עכשיו אני צריך לפנות לשרי. (לא הזמרת, השניה)....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הימאהה SR500 היה אופנוע כביש אנמי למדי, מעין כלי עבודה פשוט ורבגוני עם המנוע המוכח של ה XT500, שנמכר במספרים גדולים. הוא מהווה בסיס פופולרי מאד לפרוייקטים מהסוג הנ"ל. סגמנט אחד מעליו נמצא הימאהה SX650 עם מנוע טווין מקבילי.

×
×
  • תוכן חדש...