Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ידני. ניקנה על ידי מהחברה בשנת 2010.

עשה עד היום 18,000 קילומטר.

ב-3 תידלוקים האחרונים אני שם לב שהרכב אוכל 1 ל-15. לפני כן הוא היה אוכל 1 ל-18.

אופי הנסיעה לא הישתנה בכלל וכך גם נתיבי הנסיעה הדיי קבועים שאני נוסע עם הרכב.

מעבר לכך הרכב נוסע יפה מאוד כמו שהוא נסע תמיד.

חשבתי לתת מיקוד על החלפת פילטר אויר שלא הוחלף מעולם וגם לא נוקה בטיפול 15,000.

מישהו יכול לתת לי עוד כיוון? אולי זה אופייני לדגם הנ"ל אחרי כמות קילומטרים שכזו?

תודה.

:)
פורסם

אכן, החלפת פילטר אוויר יכולה לשפר את צריכת הדלק (איך הגעת למסקנה שהוא לא הוחלף/נוקה?).

שנית, יתכן והדלק שאתה מתדלק לא באיכות טובה-נסה להחליף תחנה ולבדוק האם הבעיה ממשיכה להופיע.

שלישית, פילטר שמן הוחלף בטיפול? בדוק את מפלס השמן וראה האם יש צורך להוסיף. בדוק אוויר בצמיגים.

עוד סיבה שאני יכול לחשוב עליה דווקא בימים אלו היא החום-רכב שנוסע במזג אוויר חם יצרוך יותר דלק מאשר בנסיעה במזג אוויר קר.

פורסם
אכן, החלפת פילטר אוויר יכולה לשפר את צריכת הדלק (איך הגעת למסקנה שהוא לא הוחלף/נוקה?).

שנית, יתכן והדלק שאתה מתדלק לא באיכות טובה-נסה להחליף תחנה ולבדוק האם הבעיה ממשיכה להופיע.

שלישית, פילטר שמן הוחלף בטיפול? בדוק את מפלס השמן וראה האם יש צורך להוסיף. בדוק אוויר בצמיגים.

עוד סיבה שאני יכול לחשוב עליה דווקא בימים אלו היא החום-רכב שנוסע במזג אוויר חם יצרוך יותר דלק מאשר בנסיעה במזג אוויר קר.

לגבי פילטר האויר אני ראיתי שהוא לא הוחלף ולא נוקה. הדבר היחיד שנעשה בטיפול זה החלפת שמן ופילטר שמן. מיפלס השמן תקין. אני לא חושב שיש משמעות למזג האויר החם במיקרה הזה כי כל הקייץ אני נוסע ככה והצריכה הייתה מצויינת. לחץ אויר בצמיגים תקין. כניראה שאני יתחיל עם החלפת פילטר האויר.

:)
פורסם
לגבי פילטר האויר אני ראיתי שהוא לא הוחלף ולא נוקה. הדבר היחיד שנעשה בטיפול זה החלפת שמן ופילטר שמן. מיפלס השמן תקין. אני לא חושב שיש משמעות למזג האויר החם במיקרה הזה כי כל הקייץ אני נוסע ככה והצריכה הייתה מצויינת. לחץ אויר בצמיגים תקין. כניראה שאני יתחיל עם החלפת פילטר האויר.

 

רגע, בספר הטיפולים רשום שצריך להחליף פילטר אוויר/לנקות אותו? כי אם כן והדבר לא בוצע אני במקומך הייתי מקים שם אוהל מחאה :wink:

פורסם

רשום לפי הספר שבטיפול 15,000 צריך לעשות לפילטר אויר בדיקה/ניקוי ולא החלפה. זה לא נעשה כי גם שמתי לב שכדי לפתוח את בית פילטר האויר יש שם קצת עבודה ולמה שהמורשה יבזבז על זה זמן אם לא יוצא לו מזה רווח? בהחלט מרגיז. במיוחד שקיבלתי את הטיפול הזה חינם כמתנה על רכישת הרכב.

:)
×
×
  • תוכן חדש...