Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן . ברשותי מצלמת אבטחה IP של Foscam. המיקום שלה רחוק מנקודת החשמל ולכן הכבל המקורי אינו מספיק. אני מעוניין לרוכש כבל כזה ארוך יותר הבעיה היא שחיפשתי בהרבה מקומות ואין בשום מקום! למישהו יש מושג היכן ניתן לקנות כזה כבל?

הכבל במקור כזה:

!B+IZE!g!2k~$(KGrHqIOKooEy+jC)yvmBM-v)vDwWg~~_35.JPG

פורסם

אין דבר כזה כבל acdc

 

אם אתה צריך להאריך את החיבור מהשנאי אל הפלאג אתה יכול

1. לחתוך את החוט ולהלחים חוט דו גידי בעובי דומה ע׳פ האורך הנדרש

2. ללכת לחנות אלקטרטניקה כמו אחת החנויות המצויות בשדרות הר ציון תל אביב

ולרכוש שם פלאג זכר ופלאג נקבה וכבל דו גידי, להלחי וליצור לעצמך כבל מאריך לחיבור הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הכבל מאריך גדול מדי ונראה מסורבל. אני רוצה להצמיד אותו לקיר היות ואני מפחד שהכלב שלי יכרסם את הכבל כאשר הוא על הרצפה ויקבל מכת חשמל. לכן, אני רוצה כבל שיהיה דק(כמו המקורי שמגיע עם המצלמה).

 

במידה ואני וחשמל לא הולכים יד ביד, ישנם בעלי מקצוע שמתעסקים בזה? אשמח להמלצות של כאלו באשדוד אם אפשר.

 

 

תודה.

פורסם

1. הכלב לא יתחשמל ממתח של שנאי

2. זה לא כבל מאריך כמו שאתה משתמש לחבר מוצרי חשמל ביתיים

אלא הוא אמור להיות בעובי כמו החוט של השנאי עם פלאג נקבה בצד אחד וזכר בצד שני

3. כדי שלא יהיה זרוק על הרצפה אתה יכול לצמיד אותו לקיר עם קליפס-מסמר כמו כבל טלפון

4. אני יכול להפנות אותך אל חנות בנתניה שישמחו להכין זאת עבורך רק במידה ואתה דובר רוסית

וזה אולי יעלה 20-30 שח כולל עבודה

 5. כמו כן אתה יכול פשוט להכין כבל מאריך ל 220v ולהצמיד אותו לקיר כמו סעיף 3

6. יש טיפול לבעיית כרסום אצל כלבים 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה שטויות במיץ , אפילו קשה מאוד לטעות

וגם אם טעית , כלום לא יקרה זה פשוט לא יעבוד

 

קונים כבל דו-גידי פשוט עם פלאגים ומלחימים

כל חנות בשד הר- ציון בת"א יעשו לך את זה בשקל וחצי

 

הדבר היחיד שצריך לוודא , זה שהחיבורים של הפלאגים בתוך הבית או נסתרים

פורסם
זה שטויות במיץ , אפילו קשה מאוד לטעות

וגם אם טעית , כלום לא יקרה זה פשוט לא יעבוד

 

קונים כבל דו-גידי פשוט עם פלאגים ומלחימים

כל חנות בשד הר- ציון בת"א יעשו לך את זה בשקל וחצי

 

הדבר היחיד שצריך לוודא , זה שהחיבורים של הפלאגים בתוך הבית או נסתרים

 

לא בשקל וחצי וגם לא ב-10 שקלים (עברו הימים האלה).

איזה כייף לי :)

פורסם
לא בשקל וחצי וגם לא ב-10 שקלים (עברו הימים האלה).

 

 

 

רק בשביל הקטע בידיוק עכשיו חזרתי מהספק שלי בהר-ציון

חוט דו-גידי עולה 20 שקל ל20 מטר ושני פלאגים עולים 3 שקל ביחד

 

צודק , סליחה טעיתי , לא שקל וחצי וגם לא עשר , 23 שקלים כולל מע"מ :roll:

פורסם

כל חוט רמקולים יעשה את העבודה.

הבעיה היא שבמרחקים גדולים יכולים ללכת לאיבוד כמה וולטים בודדים על הכבל בלבד ואז המוצר הסופי יסבול, לא בעיה ב DC כמובן שם יש 230 ופלוס מינוס של 5 לא מזיז לאף מוצר אבל אם כל השנאי זה 9V וברחו 2 בגלל הארכה של 15 מטר - זה יכול להיות גבולי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
רק בשביל הקטע בידיוק עכשיו חזרתי מהספק שלי בהר-ציון

חוט דו-גידי עולה 20 שקל ל20 מטר ושני פלאגים עולים 3 שקל ביחד

 

צודק , סליחה טעיתי , לא שקל וחצי וגם לא עשר , 23 שקלים כולל מע"מ :roll:

 

מה עם העבודה ? אם לדוד מסימן טוב יש זמן וחשק הוא ייעשה זאת חינם אבל ברוב המקרים צריך לשלם גם על העבודה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...