Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה כרגע יש לי מונו של קראנץ 1100.2 וסאב של היפוניקס HFI12D4

השאלה שלי היא המונו רשום שמוציא 550 ב-2 אום הסאב הוא 2 סלילים של 4 יעבוד ב2 אום

והסאב רשום שהוא 300 ארמס

כמובן שאני לא מאמין למה שרשום

השאלה שלי היא איך השילוב שלהם הסאב חלש מדי למונו ויש חשש שישרף או מה?

תודה לעוזרים

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

זה לא מונו זה מגבר 2 ערוצים חזק ,את הסאב אתה מחבר בגישור {בריג'}.

אתה יכול לחבר את הסלילים של הסאב למעגל סופי של 8 אום

המגבר הנ"ל יגביר את הסאב הזה בלי בעיות.

 

נב-תמיד יש חשש שהסאב הזה ישרף ,לא מדובר במוצר אמין במיוחד.

פורסם

אני מחבר פלוס מהסאב לסליל השני לפלוס ומשם מוציא כבל אחד לפלוס של המגבר וככה גם עם המינוס

מחר אותם בגישור ואני מוריד אותו ל2 אום באותו רגע לא?

וברגע שהמגבר עובד בגישור הוא הופך למונו (זה מה שרשום בספר שלו)

בכל מקרה נלך על זה שהוא מגבר נטו!

המגבר והסאב הזה בשילוב עם המערכת שיש לי כבר הם יפרקו לי את המצבר לא?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

בזמן עבודה מרובה בווליום גבוהה ללא רכב מונע, כן יש סכנה לפריקת המצבר.

 

ככה זה בכל מערכת. המצברים לא שורדים הרבה זמן של התעללות כזאת.

פורסם

ובזמן שהרכב מונע לא יהיו ירידות מתח?

ומה שמביא אותי לשאלה הבאה כדאי לקנות קבל?

כי כמו שראיתי בפורום יש הרבה שטוענים שזה מיותר ופשוט עדייף להחליף אלטרנטור ליותר חזק מה שבעצם מצריך השקעה דיי גדולה

ואין לי אותה כרגע

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

אוקי תודה רבה!

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

AUDIO KING צודק לדעתי

גם אני לא ממליץ לחבר את המגבר לסאב בתצורת 2 אוהם

הוא לא יעמוד בזה לאורך זמן, לכן המומלץ הוא ב 8 אוהם

הסאב המדובר הוא סאב די חלשלוש ויש להיזהר מאוד בכיוונים כי לסאב הזה יש נטיה להתפחם במהירות

גם המגבר הוא לא בדיוק צרכן חשמל גדול (עזוב את זה שכתוב עליו 1100 זה סתם מספר) ואני לא צופה שום בעיה מיוחדת במערכת החשמל ברכבך בעקבות הפעלת הרכיבים האילו

דרור

פורסם

תודה רבה כן זה ברור לי שהוא לא באמת 1100 וזה סתם מספר

אני מאמין שהוא גג 500!

ומה זאת אומרת להיזהר בכיוונים כאילו לא להגביר אותו יותר מדי?

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

×
×
  • תוכן חדש...