Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

במהלך שירותי הצבאי הייתי רל"ש של שני אלופי משני קרביים ואני מאוד אוהב את הפעילות המבצעית ולהיות בלב העניינים.

כרגע אני סתם פקיד ומת לעשות משהו יותר מועיל.(לא יכול להיות קרבי, בן יחיד)

אני בצבא כבר שנה ו8 חודשים ולא בדיוק מוצא את עצמי.

ומאז ומתמיד רציתי להיות נהג בוס אך לא הגעתי לזה.

 

איך אני יכול למצוא קצין שצריך נהג שגר בעיר שלי?

מה הסיכויים שנגיד ומצאתי קצין שצריך שהוא יוכל למשוך אותי?

זה בכלל חוקי?

תמיר.

פורסם

אין לי מושג מה הדרך הפורמאלית להגיע לתפקיד אבל הכי קל זה למצוא "בוס" ושהוא ימשוך אותך אליו.

לרוב אין בעיה כל עוד אין לך מקצוע "מיוחד" שהוכשרת על חשבון הצבא וגם אז זה תלוי בכח של הקצין שרוצה אותך אצלו.

 

אני מכיר לא מעט חיילים שעזבו ככה תפקידים שנואים והיו מאוד מרוצים.

רק שים לב שנהג בוס זה הרבה מזל, אם הוא טוב אליך אתה תיהיה מלך בצבא, אם הוא מניאק אתה תסבול כמו שלא סבלת בשום מקום אחר...

פורסם

אתה כל כך רוצה לעשות משהו מועיל, ולהיות נהג בוס זה הפתרון?!

איזו דרך טובה לבזבז 3 שנים מהחיים. אם אתה רוצה לעשות משהו מועיל, לפחות חפש תפקיד שיתן לך משהו לעתיד. אני לא מזלזל חלילה באף תפקיד בצבא (כל הכבוד לכל אחד שנוטל חלק), אבל אתה צריך לדאוג לעצמך. 3 שנים זו תקופה לא קצרה - נצל אותה טוב ככל הניתן.

פורסם

בשביל פחות משנה וחצי לתום השירות, אף קצין בכיר לא ייקח אותך (אלא אם אתה מקושר, שזה סיפור אחר).

 

תנסה להיות נהג יחידה, גם זה תפקיד שיוציא אותך מהמשרדים המשעממים.

פורסם
קב"א 43, דפ"ר 10

 

איזה משפט גועל נפש, יש לא מעט נהגי בוס איכותיים שהגיעו לפקיד עקב אילוצים כאלו ואחרים.

אתה שופט ועושה הכללה שהיא לא במקום.

פורסם
צחקתי 8)

זו מילה שלא ציפיתי לראות ממך בפורום זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...