Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא בטוחים בהחלטה לפני רכישת שברולט מליבו 2008-2009


eilam
שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי הצריכה של 1:6

 

אני אמנם לא משלם על הדלק, אבל אף פעם לא הייתי בזבזן, לא נוסע עם הרכב בשטח ושומר עליו. עובדה שאחרי 3 שנים יש על הרכב רק 60K שזה ממוצע לחלוטין.

 

הרכב שותה דלק בנסיעות עירוניות. ואפילו בדיקה עם קצין הרכב אצלנו מאשר שזה בדרכ 1:7 .

המליבו החדשה עם המנוע 2.4 לא צורכת פחות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לגבי הצריכה של 1:6

 

אני אמנם לא משלם על הדלק, אבל אף פעם לא הייתי בזבזן, לא נוסע עם הרכב בשטח ושומר עליו. עובדה שאחרי 3 שנים יש על הרכב רק 60K שזה ממוצע לחלוטין.

 

הרכב שותה דלק בנסיעות עירוניות. ואפילו בדיקה עם קצין הרכב אצלנו מאשר שזה בדרכ 1:7 .

המליבו החדשה עם המנוע 2.4 לא צורכת פחות !

 

1/7 עירוני בפועל זה סביר לגמריי למנוע כזה ואני בטוח שבנהיגה רגועה (באמת רגועה!) אפשר להגיע לקצת יותר טוב. חוץ מזה כמה אתה חושב צורכות בעיר אקורד, 6, מונדיאו, סונטה ושות'??

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אליך הדרישה של חיסכון בדלק זה ממך או מההורים כי אם זה ממך אז אתה אמור לשלם על הדלק? או ההורים? זה לא אמור להפריע לך ושלא נדבר על להגיע למצב של להטריד אותך... בטח ובטח כאשר ההורים שלך משלמים, אז רק נסכם כמו שכבר ציינתי לך אין רכבים חסכוניים יש נהגים חסכוניים הכול תלוי באופן הנהיגה תנהג באגרסיביות הרכב ישתה בצורה חולנית וזה תקף לכל אוטו תנהג בצורה נורמאלית הרכב יראה לך חסכוני כמובן לנפח של 3.5 חוץ מזה אתה נהג חדש? אם כן, כשאחד החברים ינסה לעשות איתך פתיחה הוא לא יבין למה הוא מקבל ממך רכבת... בהצלחה
הדרישה של חיסכון בדלק היא גם מני וגם מההורים בעיקרון ההורים שלי לא מחפשים איזה רכב קטן שלא יהיה נוח לצרכים שלנו אבל לפחות יהיה חסכוני.אבא שלי חושב שהמליבו שותה 1ל10 ממוצע זה אומר שקלול של עירוני ובין עירוני וזה צריכת דלק שלא מפריעה לו אבל אם זה יורד לכיוון ה1ל8 זה כבר מוגזם .וכן אני אשלם על הדלק כי לצערי אני גר בישוב חור שהעיר הקרובה ביותר היא ב"ש והיא במרחק של כ50 קילומטר ועכשיו יש לי חצי שנה לפני הגיוס אז אני מתכוון להוציא את האוטו לפחות 3-4 פעמים בשבוע ואני בטוח שההורים לא ישלמו רק עלי כל חודש 1500 שקל על דלק אז אני אשלם לפחות חצי מהנסיעות שלי.ופתיחות לא הכי מענין אותי כי אני לא הכי אוהב מכוניות אני בקטע של אופנועים וטרקטורונים אבל עדין יש במליבו כוח שנותן מכה בגב ומעיף אותך .

תודה על התגובה

 

החדשה קצת פחות חסכונית (אותו המנוע והגיר. לא ה 2.4) אבל הבעייה העיקרית של החדשה זה רדיוס סיבוב של סמיטריילר.
אמא שלי עדין לא נסעה במכונית אבל היא עם מכוניות אמריקיות כבר 15 שנה

אז היא רגילה ל"בעיות של ההיגוי " באמריקיות .וכמה היא פחות חסכונית ??

 

היא מרצה מתוך האוטו?

מה אתה ילד קטן ? החלטתה להתפס למהשו כלכך קטן שכתבתי אין מה לעשות זה חשוב לה וכמעט לכל האנשים שקונים אוטו

אני בטוח שגם לך חשוב המראה של האוטו ומה שהוא משדר.ועוד פעם אני אכתוב זו סיבה יחסית מזערית היא לא קונה רכב שופוני

היא יותר התלהבה מהצורה של המליבו מאשר של איזו מזדה 2 {שלזה ניראלי אתה מכוון }

 

קצת מוזר לקרוא הערות כאלו, חצי מדינה פה נוהגת בג'יפים זוללי דלק ומלאי פוזה (ותו לא!) אז לבוא בטענות למישהו על שברולט מאליבו זה קצת מוגזם לא? מה גם שכן יש את הקטע של נוחות נסיעה ונוחות נהיגה והקטע של לעלות כל פעם על רכב אמיתי ולא על פחון (וכן גם מאזדה 3 2012 יכולה להחשב פחון ליד רכבים אמריקאיים מהעשור הקודם, מי שלא ניסה לא יודע...), אם לבן אדם יש כסף ובא לו להנות מהפאר ונוחות הנסיעה אז זה לא קשור רק ל"פוזה" נטו. לא מדובר פה באיזה ילדון שמחפש וולוו S-80 שנת 2002 רק כדי להרשים את העולם...
כל מילה בסלע

עדיף לקנות מאליבו מהשנתונים האלו ולהנות להיכנס למכונית מאשר לקנות באותו סכום רכב חדש שאתה לא תענה ממנו .

 

לגבי הצריכה של 1:6

 

אני אמנם לא משלם על הדלק, אבל אף פעם לא הייתי בזבזן, לא נוסע עם הרכב בשטח ושומר עליו. עובדה שאחרי 3 שנים יש על הרכב רק 60K שזה ממוצע לחלוטין.

 

הרכב שותה דלק בנסיעות עירוניות. ואפילו בדיקה עם קצין הרכב אצלנו מאשר שזה בדרכ 1:7 .

המליבו החדשה עם המנוע 2.4 לא צורכת פחות !

 

1ל7 לעירוני זה עוד איכשהו סביר אם אתה נוסע יחסית רגוע {בכל זאות רכב חברה אני בטוח שלפעמים אתה טיפה לוחץ :lol:}

השאלה היא כמה היא אוכלת בבין עירוני בנסיעה יחסית רגועה בלי לחיצות ודברים כאלו

 

1/7 עירוני בפועל זה סביר לגמריי למנוע כזה ואני בטוח שבנהיגה רגועה (באמת רגועה!) אפשר להגיע לקצת יותר טוב. חוץ מזה כמה אתה חושב צורכות בעיר אקורד, 6, מונדיאו, סונטה ושות'??
מאליבו אוכלת כמו אקורד ? אם כן אז אני קצת נירגעתי חשבתי שהיא אוכלת בהרבה יותר .חבר עם אקורד אמר לו שממוצע של האקורד בנסיעות שלו זה 1ל10 והוא לא נוסע רגוע בכלל.

 

 

עזוב סיפורים, תקרא כאן, מאליבו 2007:

http://www.edmunds.com/chevrolet/malibu/2007/

21/31 - MPG בערך 8.93/13.18 עירוני\בינעירוני

 

מאליבו 2009:

http://www.edmunds.com/chevrolet/malibu/2009/?sub=sedan&ps=used

22/30- MPG בערך 9.35/12.75 עירוני\בינעירוני

 

הנתונים של רכבים אמריקאיים באופן כללי ובאתר הזה באופן ספציפי עומדים פחות או יותר קרוב למציאות (בניגוד למדע בדיוני של צריכת דלק שמופיע בפרוספקטים של רכבים יפניים או אירופאים) ככה שהמספרים האמיתיים לא שונים בהרבה, נניח שתוריד מהמספרים האלו קצת אופטימיות (זהירה אני חושב שהנתונים שם מתייחסים לדגם ה 2.4 אבל ה 3.5 יהיה רק קצת יותר בזבזני בדלק) תגיע בערך למה שכתבתי לך למעלה: 7.5/12.5 עירוני\בינעירוני

 

סיפורים של 1/6 זה למי שנוהג במאליבו כאילו זו מאזדה 3 ליסינג.

ממש תודה לתגובה כזאות ציפיתי גם אני רואה שלך יש אמריקאית .

אתה אומר שהמליבו של 2008-2009 אוכלת בערך 9 לעירוני ו12 לבין עירוני אם זה באמת כך עוד מעט יש לנו מאליבו .

תוכל בבקשה לתת לי עוד אתים כמו מה ששלחת ?

יום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאליבו אוכלת כמו אקורד ? אם כן אז אני קצת נירגעתי חשבתי שהיא אוכלת בהרבה יותר .חבר עם אקורד אמר לו שממוצע של האקורד בנסיעות שלו זה 1ל10 והוא לא נוסע רגוע בכלל.

 

שמע, חצי ליטר לכאן או לכאן אבל בסה"כ הצריכה דומה, במיוחד אם אתה מדבר על האקורדים 2.4 ומאזדות 6 או מונדיאו 2.3, רכבי המנהלים הכי חסכוניים שאני מכיר הם אוונסיס וניסן פרימרה שאנשים מודדים בהן 1/8.5-9 בעיר, חוץ מזה כל ה"גדולות" עושות בערך אותו דבר. כדי לדעת צריכה אמיתית של רכב צריך למדוד בפועל עירוני\בינעירוני על כמה מדידות ולבנות איזשהו ממוצע שנותן תמונה ברורה יחסית, אם חבר אמר לך 1/10 צריך לבדוק איך הוא מודד אם אתה רוצה לקבל מזה אומדן

 

ממש תודה לתגובה כזאות ציפיתי גם אני רואה שלך יש אמריקאית .

אתה אומר שהמליבו של 2008-2009 אוכלת בערך 9 לעירוני ו12 לבין עירוני אם זה באמת כך עוד מעט יש לנו מאליבו .

תוכל בבקשה לתת לי עוד אתים כמו מה ששלחת ?

יום טוב

כן גם לי יש אמריקאית רק יותר מיושנת ועם מנוע פחות מודרני בנפח דומה, אצלי הרכב עושה באופן דיי קבוע 1/6.5-7 בעיר ו 1/12 בחוץ (כולל נסיעה לאילת עם אשתי, 4 ילדים ובגאז' עמוס לעייפה על 110 קבוע עם מזגן וקיק-דאונים בלי חשבון כל פעם שצריך לעקוף על כביש הערבה), המאליבו קצת יותר חסכונית והצריכה תהיה בערך 1/7-7.5 בעיר ו 1/12.5-13 בחוץ. שים לב שבלינק שנתתי לך תסתכל במאליבו הקודמת על דגם ה LTZ שזה מנוע 3.5 ושם כתוב 19/30 - MPG שזה בערך 8/12.75 בעברית, בערך כמו שרשמתי, המאליבו החדשה יותר כבדה ב 50 ק"ג אז אולי הצריכה שלה טיפה טיפה יותר גבוהה אבל בוודאי שלא באופן משמעותי, מדובר באותו מנוע אותו גיר ומשקל גבוה ב 50 ק"ג ככה שהצריכה תהיה מאוד דומה.

 

שים לב שלגבי צריכה עירונית יכולים להיות הבדלים רציניים אם הנסיעה היא רובה בשיוט במהירות "עירונית גבוהה" או בין פקקים, רמזורים וכיכרות, אם אתה מכיר את ב"ש אז למשל נסיעה רוב הזמן בשדרות רגר על 60-80 עם הגל הירוק תהיה חסכונית באופן משמעותי מנסיעות מרובות בסמטאות העיר על 30-40 עם עצירה כל חצי דקה. ברכבים קטנים יותר זה פחות משמעותי אבל לספינות האלו זה חשוב יותר כי ברגע שהן תופסות תאוצה אפשר לשייט כמעט בלי לגעת בגז (אוטובוס קטן אם תרצה). מצד שני אם תלחץ הרבה אתה תרגיש את זה טוב טוב בצריכת הדלק, כשאתה נותן בעיר קיק-דאון משלישי לשני אתה מקבל בעיטה שמעיפה אותך קדימה בשעטה אדירה (והרעש של ה V6, אחחח איזה רעש! :)) אבל קח בחשבון שאתה בטח זורק איזה 4-5 ש"ח לאויר :lol:. מידי פעם יוצא לי לתת קיק-דאון כזה, אני מניח שאם אמנע מהם לגמריי הרכב ישתה קצת פחות דלק, מצד שני אני עובר לגז שבוע הבא בע"ה אז כבר לא יהיה כזה נורא.

 

לדעתי אם אתם מוכנים ל 1/7 בעיר ו 1/12 בחוץ אז לכו על זה בלב שלם, לא תתחרטו. כמובן שוב הייתי ממליץ לכם להתקין מערכת גז כי זה פשוט תפור על אמריקאית עם מנוע כזה אבל אמרת שאי אפשר אז לא נורא.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרישה של חיסכון בדלק היא גם מני וגם מההורים בעיקרון ההורים שלי לא מחפשים איזה רכב קטן שלא יהיה נוח לצרכים שלנו אבל לפחות יהיה חסכוני.אבא שלי חושב שהמליבו שותה 1ל10 ממוצע זה אומר שקלול של עירוני ובין עירוני וזה צריכת דלק שלא מפריעה לו אבל אם זה יורד לכיוון ה1ל8 זה כבר מוגזם .וכן אני אשלם על הדלק כי לצערי אני גר בישוב חור שהעיר הקרובה ביותר היא ב"ש והיא במרחק של כ50 קילומטר ועכשיו יש לי חצי שנה לפני הגיוס אז אני מתכוון להוציא את האוטו לפחות 3-4 פעמים בשבוע ואני בטוח שההורים לא ישלמו רק עלי כל חודש 1500 שקל על דלק אז אני אשלם לפחות חצי מהנסיעות שלי.ופתיחות לא הכי מענין אותי כי אני לא הכי אוהב מכוניות אני בקטע של אופנועים וטרקטורונים אבל עדין יש במליבו כוח שנותן מכה בגב ומעיף אותך .

תודה על התגובה

 

ההבדל ביני לבינך הוא כשאני הייתי בגילך הייתי לוקח את האוטו של ההורים עד שקנו לי, וצר לי לומר לך שלא היה מעניין אותי מהדלק כי גם ככה הם שילמו אבל אני גר במרכז ככה שהכול נמצא במרחק יריקה ולא כמו שאתה כותב לי.

שוב מה שכבר אמרתי לך המאליבו צורכת אותו הדבר בדיוק כמו מכוניות מנהלים יפניות נכון מנוע 3.5 עם 220 כ"ס נשמע מאיים ובזבזני אבל זה לא המציאות, ואגב אותם אנשים שמפרסמים את הנתונים הגרועים שלהם כי הם לא רואים ממטר על הדלק כאשר הם יהיו צריכים לשלם עליו הם ינהגו רגוע ויורידו את הרגל מהגז אבל ככה זה תקרא את החתימה שלי ותבין על מה אני מדבר...

ודבר אחרון אני תומך בדעה של מכוניות מרווחות נוחות ומרשימות כגון המאליבו, ונמנע ממכוניות יפניות שמזכירות לי קופסת שימורים שלא כייף לשבת בהם.

המאליבו היא תמורה מצויינת לכסף והיא בחירה מצויינת.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכל הכבוד לאנשים שעדיין קונים רכבים כאלה עם כל מה שמשתמע מזה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החדשה צורכת כ 10% יותר בדלק וההגה שלה מאוד מעייף בעיר.
אקח את זה בחשבון

 

אני חושב שכל הכבוד לאנשים שעדיין קונים רכבים כאלה עם כל מה שמשתמע מזה.
לא ממש הבנתי אם התגובה צינית

 

ההבדל ביני לבינך הוא כשאני הייתי בגילך הייתי לוקח את האוטו של ההורים עד שקנו לי, וצר לי לומר לך שלא היה מעניין אותי מהדלק כי גם ככה הם שילמו אבל אני גר במרכז ככה שהכול נמצא במרחק יריקה ולא כמו שאתה כותב לי.

שוב מה שכבר אמרתי לך המאליבו צורכת אותו הדבר בדיוק כמו מכוניות מנהלים יפניות נכון מנוע 3.5 עם 220 כ"ס נשמע מאיים ובזבזני אבל זה לא המציאות, ואגב אותם אנשים שמפרסמים את הנתונים הגרועים שלהם כי הם לא רואים ממטר על הדלק כאשר הם יהיו צריכים לשלם עליו הם ינהגו רגוע ויורידו את הרגל מהגז אבל ככה זה תקרא את החתימה שלי ותבין על מה אני מדבר...

ודבר אחרון אני תומך בדעה של מכוניות מרווחות נוחות ומרשימות כגון המאליבו, ונמנע ממכוניות יפניות שמזכירות לי קופסת שימורים שלא כייף לשבת בהם.

המאליבו היא תמורה מצויינת לכסף והיא בחירה מצויינת.

אם ההורים היו משלמים לי על דלק אז לא היה הכי אכפת לי

למרות שעדין אני כל יציאה זה בערך 100 שקלים רק על דלק ואם אני גם אסתובב בתוך העיר זה עוד כסף .

וכן גם חבר שלי שסיפר לי על הצריכה המוגזמת זה בגלל שהרכב דלקן אז הוא לוחץ בקיקים ורוב הנסיעה גם 30 אחוז מעל המהירות המוטרת{פיגור לפי דעתי } .

 

 

שמע, חצי ליטר לכאן או לכאן אבל בסה"כ הצריכה דומה, במיוחד אם אתה מדבר על האקורדים 2.4 ומאזדות 6 או מונדיאו 2.3, רכבי המנהלים הכי חסכוניים שאני מכיר הם אוונסיס וניסן פרימרה שאנשים מודדים בהן 1/8.5-9 בעיר, חוץ מזה כל ה"גדולות" עושות בערך אותו דבר. כדי לדעת צריכה אמיתית של רכב צריך למדוד בפועל עירוני\בינעירוני על כמה מדידות ולבנות איזשהו ממוצע שנותן תמונה ברורה יחסית, אם חבר אמר לך 1/10 צריך לבדוק איך הוא מודד אם אתה רוצה לקבל מזה אומדן

 

כן גם לי יש אמריקאית רק יותר מיושנת ועם מנוע פחות מודרני בנפח דומה, אצלי הרכב עושה באופן דיי קבוע 1/6.5-7 בעיר ו 1/12 בחוץ (כולל נסיעה לאילת עם אשתי, 4 ילדים ובגאז' עמוס לעייפה על 110 קבוע עם מזגן וקיק-דאונים בלי חשבון כל פעם שצריך לעקוף על כביש הערבה), המאליבו קצת יותר חסכונית והצריכה תהיה בערך 1/7-7.5 בעיר ו 1/12.5-13 בחוץ. שים לב שבלינק שנתתי לך תסתכל במאליבו הקודמת על דגם ה LTZ שזה מנוע 3.5 ושם כתוב 19/30 - MPG שזה בערך 8/12.75 בעברית, בערך כמו שרשמתי, המאליבו החדשה יותר כבדה ב 50 ק"ג אז אולי הצריכה שלה טיפה טיפה יותר גבוהה אבל בוודאי שלא באופן משמעותי, מדובר באותו מנוע אותו גיר ומשקל גבוה ב 50 ק"ג ככה שהצריכה תהיה מאוד דומה.

 

שים לב שלגבי צריכה עירונית יכולים להיות הבדלים רציניים אם הנסיעה היא רובה בשיוט במהירות "עירונית גבוהה" או בין פקקים, רמזורים וכיכרות, אם אתה מכיר את ב"ש אז למשל נסיעה רוב הזמן בשדרות רגר על 60-80 עם הגל הירוק תהיה חסכונית באופן משמעותי מנסיעות מרובות בסמטאות העיר על 30-40 עם עצירה כל חצי דקה. ברכבים קטנים יותר זה פחות משמעותי אבל לספינות האלו זה חשוב יותר כי ברגע שהן תופסות תאוצה אפשר לשייט כמעט בלי לגעת בגז (אוטובוס קטן אם תרצה). מצד שני אם תלחץ הרבה אתה תרגיש את זה טוב טוב בצריכת הדלק, כשאתה נותן בעיר קיק-דאון משלישי לשני אתה מקבל בעיטה שמעיפה אותך קדימה בשעטה אדירה (והרעש של ה V6, אחחח איזה רעש! :)) אבל קח בחשבון שאתה בטח זורק איזה 4-5 ש"ח לאויר :lol:. מידי פעם יוצא לי לתת קיק-דאון כזה, אני מניח שאם אמנע מהם לגמריי הרכב ישתה קצת פחות דלק, מצד שני אני עובר לגז שבוע הבא בע"ה אז כבר לא יהיה כזה נורא.

 

לדעתי אם אתם מוכנים ל 1/7 בעיר ו 1/12 בחוץ אז לכו על זה בלב שלם, לא תתחרטו. כמובן שוב הייתי ממליץ לכם להתקין מערכת גז כי זה פשוט תפור על אמריקאית עם מנוע כזה אבל אמרת שאי אפשר אז לא נורא.

קראתי את התגובה שלך מספר פעמים כי המילים ברחו לי ואני חייב להגיד שהפכתי לאופטימי בקשר לצריכת הדלק. תאמת אם אתה ממליץ על הגז תוכל בבקשה בקצרה להגיד לי חסרונות יתרונות .זה לא מוריד את כוח המנוע {באמת שאני לא יודע סליחה על הבורות } ??
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לעשות הפרדה לטובת הבחור בין סגנונות הנהיגה, בליל המספרים שנזרקים כאן יכול להיות נכון אך תלוי באופי הנהג.

 

יש לנו בבית רכב כזה בשנתון 2009, כשאני נוהג עם רגל כבדה על הגז הוא מגיע ל 1:7 בעוד שכאשר אמא שלי נוהגת היא מגיעה ל 1:10.

 

אם אתם נוהגים רגוע ונוסעים בין עירוני היא תהיה בדיוק כמו כל השאר.

אם אתם נוסעים עם רגל כבדה ובעיר היא תאכל 10-20 יותר מכרכב מקביל.

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לעשות הפרדה לטובת הבחור בין סגנונות הנהיגה, בליל המספרים שנזרקים כאן יכול להיות נכון אך תלוי באופי הנהג.

 

יש לנו בבית רכב כזה בשנתון 2009, כשאני נוהג עם רגל כבדה על הגז הוא מגיע ל 1:7 בעוד שכאשר אמא שלי נוהגת היא מגיעה ל 1:10.

 

אם אתם נוהגים רגוע ונוסעים בין עירוני היא תהיה בדיוק כמו כל השאר.

אם אתם נוסעים עם רגל כבדה ובעיר היא תאכל 10-20 יותר מכרכב מקביל.

אמא שלי נוסעת יחסית רגועה כמעט תמיד במהירות שמוטרת בחוק ואם יותר אז לא יותר מ10אחוזים .היא גם לא נותנת לחיצות היא לא עולה לסל"ד גבוה מדי אז ניראלי שזו נסיעה רגועה אני עדין לא יודע איך אני נוסע אבל אשתדל לינסוע רגוע .

ואם יש לכם אחת כזאות תוכל בבקשה לתת לי המלצה או טיפה יותר מידע בתור אחד שיש לו את הרכב

 

עוד דבר שצריך לקחת בחשבון זה שהביטוח שלה זול מאוד יחסית לסגמנט.

כן הביטוח שלה זול יחסית למתחרות וזו אחת מהסיבות שהחלתנו לקנות אותה מעבר לזה שאמא שלי מאוד אוהבת שברולט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה במקום לפתוח אשכול חדש

מה אתם אומרים על הביואיק לה קרוס 2008 אחרי המתיחת פנים.המחיר שאפשר להשיג אותה שווה כמעט למחיר שאפשר להשיג מליבו .מה נותן תמורה יותר טובה ומה נחשב כיותר איכותי {פשוט הלהקרוס ניראה לי קצת מיושן לאומת המאליבו אך עדין אמא התלהבה ממנו } . האם הלה קרוס היא בחירה יותר מוצלחת מהמליבו בהנחה שאנחנו לא רוצים לקפוץ מעל הפופיק ולרכוש רכב עם טיפולים מאוד יקרים . מה ההפרש בין מחירי הטיפולים של מאליבו בשנתונים אלו לבין הלה קרוס 2008 ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני המכוניות הנ"ל הם אמריקאיות טיפוסיות כמו שפירטו לך על המאליבו תקף גם על הלה קרוס, מבחינת מנועים הם אותו דבר כנ"ל גם לתיבות ההילוכים האמינות בשניהם היא טובה לגבי הטיפולים אני בספק בכלל עם יש הבדלים הם חולקים אותם מכלולים ככה שלא אמורה להיות ייקור בחלפים לגבי השאלה של התמורה...? זה כבר החלטה שלכם למה אתם מתחברים יותר, עם זה לביואיק שהוא נחשב למותג יוקרה או למאליבו שנחשב לרכב מנהלים שוב שניהם מצוינים עכשיו זה כבר תלוי בכם למה אתם מתחברים מותג/עיצוב.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני המכוניות הנ"ל הם אמריקאיות טיפוסיות כמו שפירטו לך על המאליבו תקף גם על הלה קרוס, מבחינת מנועים הם אותו דבר כנ"ל גם לתיבות ההילוכים האמינות בשניהם היא טובה לגבי הטיפולים אני בספק בכלל עם יש הבדלים הם חולקים אותם מכלולים ככה שלא אמורה להיות ייקור בחלפים לגבי השאלה של התמורה...? זה כבר החלטה שלכם למה אתם מתחברים יותר, עם זה לביואיק שהוא נחשב למותג יוקרה או למאליבו שנחשב לרכב מנהלים שוב שניהם מצוינים עכשיו זה כבר תלוי בכם למה אתם מתחברים מותג/עיצוב.

אוקי תודה רבה על התגובה

ניראה לי שנילך על המאליבו בגלל שיש הפרש גם במחיר הקניה וגם בביטוח ואני מאמין שגם בתיקונים ובמחיר החלקים

וגם רק עכשיו שמתי לב שהמחיר של מאליבו 2008 ולה קרוס 2008 יהיה דומה אם הלה קרוס הוא יוצא השכרה {האם צריך להתרחק מזה למרות שזה מוריד הרבה מאוד כסף במחיר הקניה ? }

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...