Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא בטוחים בהחלטה לפני רכישת שברולט מליבו 2008-2009


eilam
שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לגבי הלה-קרוס - אכן הרכב נחשב יוקרתי יותר (ביואיק ככלל נחשבות יוקרתיות יותר משברולט מקבילות) ובגלל זה גם ההפרש במחיר. מבחינת טיפולים לא אמורים להיות הבדלים משמעותיים כי בסה"כ בלה-קרוס יש מנוע 3800 דיי עתיק של GM וגיר 4 הילוכים שיש באימפלה ובלה-סייבר ובעוד הרבה גדולות מתוצרת GM. במאליבו יש גם גיר 4 הילוכים דומה (לא בדיוק אותו גיר אבל אני מניח שההתנהגות דומה) אבל המנוע מודרני יותר (מנוע 3.5 שהחליף את ה 3.4 והותקן במאליבו, באפלנדר ובאימפלות שמשווקות בארה"ב בין 2006 ל 2011) ולכן הרכב חסכוני יותר. קח בחשבון שהלה-קרוס צורכת קצת יותר דלק מהמאליבו בגלל נפח מנוע גדול יותר ומנוע מיושן יותר, ממה שאני יודע זה יהיה משהו כמו 1/6 בעיר ובערך 1/10 מחוץ לעיר.

 

אבל, וכאן לדעתי טמון ההבדל העיקרי בין מאליבו ללה-קרוס, קח בחשבון שהנסיעה בלה-קרוס תהיה יותר "אמריקאית" טיפוסית בעוד שהמאליבו התקרבה יותר לאירופה ולכן איבדה מעט מהתכונות האמריקאיות הספינתיות. יכול מאוד להיות שיש אנשים שלא ישימו לב להבדל אבל זה ככה בדיוק. אני יודע כי יש לי 2 חברים מהעבודה שהיו להם אימפלות בעבר, שניהם החליפו למאליבו מהדגם הקודם ואח"כ שניהם החליפו ללה-קרוס, שניהם אומרים אותו הדבר, הנסיעה בלה-קרוס דומה יותר לאימפלה ויותר אמריקאית טיפוסית, המאליבו שונה קצת ובגלל זה הם גם פחות אהבו אותה. מדובר במאליבו הדגם הקודם ואאל"ט הדגם הנוכחי ממשיך את הקו של ההתקרבות יותר לאירופה והתרחקות מה"מסורת" האמריקאית (למשל המתלים יותר קשיחים והרכב פחות ספינתי, יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא)

 

לגבי השכרה, לדעתי תלוי בק"מ ובמצב הרכב, אם הרכב שמור והק"מ סביר אני לא חושב שצריכה להיות בעיה, קח בחשבון שהרבה רכבים כאלו יוקרתיים מושכרים למנהלים לתקופות מסויימות ובד"כ לא עוברים (בגלל מחיר ההשכרה הגבוה) תחת ידיים של נהגים מופרעים שטוחנים את הרכב.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לגבי הלה-קרוס - אכן הרכב נחשב יוקרתי יותר (ביואיק ככלל נחשבות יוקרתיות יותר משברולט מקבילות) ובגלל זה גם ההפרש במחיר. מבחינת טיפולים לא אמורים להיות הבדלים משמעותיים כי בסה"כ בלה-קרוס יש מנוע 3800 דיי עתיק של GM וגיר 4 הילוכים שיש באימפלה ובלה-סייבר ובעוד הרבה גדולות מתוצרת GM. במאליבו יש גם גיר 4 הילוכים דומה (לא בדיוק אותו גיר אבל אני מניח שההתנהגות דומה) אבל המנוע מודרני יותר (מנוע 3.5 שהחליף את ה 3.4 והותקן במאליבו, באפלנדר ובאימפלות שמשווקות בארה"ב בין 2006 ל 2011) ולכן הרכב חסכוני יותר. קח בחשבון שהלה-קרוס צורכת קצת יותר דלק מהמאליבו בגלל נפח מנוע גדול יותר ומנוע מיושן יותר, ממה שאני יודע זה יהיה משהו כמו 1/6 בעיר ובערך 1/10 מחוץ לעיר.

 

אבל, וכאן לדעתי טמון ההבדל העיקרי בין מאליבו ללה-קרוס, קח בחשבון שהנסיעה בלה-קרוס תהיה יותר "אמריקאית" טיפוסית בעוד שהמאליבו התקרבה יותר לאירופה ולכן איבדה מעט מהתכונות האמריקאיות הספינתיות. יכול מאוד להיות שיש אנשים שלא ישימו לב להבדל אבל זה ככה בדיוק. אני יודע כי יש לי 2 חברים מהעבודה שהיו להם אימפלות בעבר, שניהם החליפו למאליבו מהדגם הקודם ואח"כ שניהם החליפו ללה-קרוס, שניהם אומרים אותו הדבר, הנסיעה בלה-קרוס דומה יותר לאימפלה ויותר אמריקאית טיפוסית, המאליבו שונה קצת ובגלל זה הם גם פחות אהבו אותה. מדובר במאליבו הדגם הקודם ואאל"ט הדגם הנוכחי ממשיך את הקו של ההתקרבות יותר לאירופה והתרחקות מה"מסורת" האמריקאית (למשל המתלים יותר קשיחים והרכב פחות ספינתי, יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא)

 

לגבי השכרה, לדעתי תלוי בק"מ ובמצב הרכב, אם הרכב שמור והק"מ סביר אני לא חושב שצריכה להיות בעיה, קח בחשבון שהרבה רכבים כאלו יוקרתיים מושכרים למנהלים לתקופות מסויימות ובד"כ לא עוברים (בגלל מחיר ההשכרה הגבוה) תחת ידיים של נהגים מופרעים שטוחנים את הרכב.

אוקיי תודה רבה :-)

לגבי ההשכרה הרכב עם 70 אלף קילומטר שנת 2008 שזה לא כזה הרבה זה בסדר אבל השכרה יכול להיות גם שכל חודש נהג אחר נסע בה והרס אותה כי לא אכפת לו מהבעיות שיהיו בה .

אני עדין מעדיף את המאליבו אבל הביואיק זה כבר רמה מעל והמחירים מאוד דומים אז שווה גם לבדוק

הבעיה שאי אפשר לעשות נסיעת מבחן לדגם קודם זה אומר שאם אמא שלי רוצה לנסוע במליבו ובביואיק אנחנו צריכים לינסוע לאדם שמוכר ולינסוע וזה עוד לפני שהחלטנו לאיזה כיוון אנחנו מעדיפים ללכת .

 

ותגיד החלפת כבר למערכת של גז באימפלה שלך ? אם כן אאתה יכול לספר על התהליך ואם אתה באמת מרגיש שזה חוסך ?

ואיפה יש בב"ש תחנות למילוי גז ומה המחיר של ליטר גז ?

תודה ושבוע טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותגיד החלפת כבר למערכת של גז באימפלה שלך ? אם כן אאתה יכול לספר על התהליך ואם אתה באמת מרגיש שזה חוסך ?

ואיפה יש בב"ש תחנות למילוי גז ומה המחיר של ליטר גז ?

תודה ושבוע טוב

 

ממש באמצע ההתקנה ככה שאני עוד לא יודע. :)

 

יהיה מוכן מחר בע"ה. תחנת מילוי יש איפה שנעשית ההתקנה (אזור הסקטלנד לשעבר, ליד נווה-נוי) וליטר (או קילו, אני חושב) גז עולה אצלו 3.7 כשיש לך הנחה של 10 אג' לשנתיים. לפי מה שהבנתי בעמק שרה יש עוד תחנה ושם המחיר באזור ה 3.3 אבל אני עוד לא יודע בדיוק.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש באמצע ההתקנה ככה שאני עוד לא יודע. :)

 

יהיה מוכן מחר בע"ה. תחנת מילוי יש איפה שנעשית ההתקנה (אזור הסקטלנד לשעבר, ליד נווה-נוי) וליטר (או קילו, אני חושב) גז עולה אצלו 3.7 כשיש לך הנחה של 10 אג' לשנתיים. לפי מה שהבנתי בעמק שרה יש עוד תחנה ושם המחיר באזור ה 3.3 אבל אני עוד לא יודע בדיוק.

אשמח אם תעדכן כשהמכונית תחזור מההתקנה אפשר גם הודעה פרטית .

אתה אומר שהמחיר של הגז זה 3.6 בעצם כי יש הנחה לשנתיים .

וכמה ההתקנה עלתה לך ומה הגודל של המיכל ?

תודה :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי הרכב שוחרר סופית היום לאחר שאתמול בערב לפני השחרור התגלתה תקלה קטנה בהתקנה - אחד מצינורות ההזנה של הגז למזרקים היה מכופף קצת ולא העביר מספיק גז, ז"א שהיו צריכים עוד שעתיים-שלוש של עבודה כדי לפתוח שוב את הסעפת, לסדר את הצינור כמו שצריך לסגור חזרה ולבצע כיול דרך המחשב של הגז. אז כאמור היום הרכב שוחרר אחרי העבודה ואחרי שבבדיקה של המתקין הכל יצא תקין (הם מחברים אותו בערך חצי שעה למחשב שלהם ועוקבים אחרי פעולת המערכת, מעברים בין בנזין לגז ותוך כדי מבצעים כיוונים קטנים).

 

ההתקנה עצמה נראית דיי טוב סה"כ, יש כמה וכמה דברים שנוספו תחת מכסה המנוע. חוץ מהמיכל בתא המטען המערכת כוללת פילטר גז, מזרקי גז ומחשב גז. קח בחשבון שההתקנה כוללת פתיחת סעפת יניקה (כמובן) כדי להעביר את צינורות הגז. פילטר גז מחליפים פעם ב 15K ק"מ אצלו. בתוך הרכב נוסף כפתור קטן (משהו בגודל של אימבולייזר ישן) עם 5 נורות עליו, 4 נורות שמודיעות כמה גז יש במיכל ונורה אחת לחירום שנדלקת כשגז עומד להגמר ואם אני לא טועה מהבהבת כשהגז נגמר לגמריי. אם מגיעים למצב שהגז נגמר המערכת עוברת לנסוע על בנזין באופן אוטומטי. בתחילת כל הנעה הרכב מניע על דלק עד שפילטר הגז מתחמם ומגיע ל 45 מעלות ואז המנוע עובר לנסיעה על הגז (ההסבר הוא שלא בריא להכניס גז קר למנוע ו 45 מעלות זה הסף שקובעים). ניתן לעבור ידנית גם בעזרת הכפתור מתי שרק רוצים, המעבר מבנזין לגז חלק באופן שממש בקושי מורגש (אפשר להרגיש את המעבר אבל רק למי ששם לב לדברים כאלה, הרוב לא ירגישו). זהו בסה"כ אין לי יותר מידי מה להוסיף כי עדיין לא נסעתי מספיק זמן כדי לבדוק צריכה, מה שכן כבר נתתי בכוונה 2 פתיחות עצבניות ברמזורים כדי לבדוק את המנוע על גז והתגובה הייתה רגילה לחלוטין כמו בנזין, מבחינת כוח וגם מבחינת הרעש :)

 

ליטר גז (או קילו איך שתרצה) אצלו עולה 3.78 כשיש הנחה של 10 אג' לשנתיים. הבנתי שבעמק שרה יש תחנה זולה יותר, אני אבדוק מה פשרה והאם המחיר הנמוך לא מצביע על משהו חשוד (הבנתי שלא אבל נראה כבר).

 

ההתקנה עלתה לי 10,300 ש"ח מחולק ל 24 תשלומים. אם אתה משלם במכה אחת (או מספר תשלומים נמוך אני מניח) אז זה 9500. אני כבר אומר לך בוודאות שיש בארץ מקומות זולים יותר להתקנה אבל אני מעדיף להתקין קרוב ככה שאם יש בעיה אני לא צריך לנסוע 300 ק"מ הלוך-חזור על בנזין כדי לבדוק. חוץ מזה אהבתי אצלם את הרצינות, היחס והעבודה הם לא חאפרים ומקפידים על כל הפרטים הקטנים עד הסוף.

 

המיכל אצלי הוא 90 ליטר ברוטו ו 72 ליטר נטו (יש ברוטו ונטו במיכלים האלו, כנראה ענין של בטיחות או משהו כזה), תפס מקום דיי נכבד בתא המטען אבל הוא גם ככה גדול אז לא כזה נורא בשבילי, גם תא המטען במאליבו גדול מספיק וחוץ מזה אפשר בטח לבחור מיכל יותר קטן.

 

אם אתה רוצה לדעת עוד משהו, אשמח לענות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...