Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

1. הבנתי שעדיף שלרדיו דיסק יהיו 3 יציאות RCA.

אחת לסאב,

אחת לפרונט,

ואחת לאמבטיות.

השאלה היא למה? כל המערכות האלה הרי כבר מחוברות להגברה של המגבר, אז למה לחבר אותם לרדיו דיסק?

 

2. איזה רדיו דיסק אתם ממליצים עד 1000 ש"ח?

דברים חשובים שאני רוצה שיהיו בו הם איכות צליל גבוהה והעברה נוחה בין שירים.

(בין אם זה דרך בלוטוט או USB או דיסק .. ) תודה!

 

שמעתי אבל ה CZ500 של קלריון, אך האיכות היא קטע חשוב בשבילי, האם יש משהו נוסף שאתם יכולים לחשוב עליו?

 

תודה רבה! :-D

פורסם

1.תחשוב שהאוכל שלך מחולק ל3 אנשים, אתה לא שבע מה שגורם לך לתפקוד לא טוב והפרעות.

עכשיו תחשוב 3 ארוחות ל3 אנשים, תפקוד בריא ללא הפרעות.

אם אתה מגביר רק סאב ופרונט אתה יכול גם 2 יציאות. (יכול גם אחת אבל שוב יהיה פחות איכותי ויגרור רעשים נלווים תלוי במפצל).

ותן לי לסדר את המשפט האחרון בשבילך.. "האיכות היא קטע חשוב בשבילי, לכן אלך על הcz500".

לדעתי הכי מומלץ בתקציב אלא אם כן אתה מעוניין ביד 2.

פורסם

אז ברדיו דיסק, אם יש לי שלוש יציאות RCA,

אני פשוט מחבר כל יחידה (סאב אחורי קומפוננט) ליציאה המתאימה לה ברדיו דיסק?

 

כלומר אם אין לי ערוץ נוסף במגבר בשביל ה- 6X9,

אז ברגע שאני יקנה ר"ד עם שלוש RCA אז המגבר אוטומטית יחלק את העוצמה גם אליו?

אני קצת מבולבל, איך זה עובד?

 

תודה רבה לך חבר,

אשמח עוד דעות בקשר להמלצות לר"ד.

פורסם

נתקן אותך.. בCZ500 יש 3 יציאות של 4V.

אם יש לך מגבר של 4 ערוצים - תחבר את הקדמיים ואת המגבר בגישור (כמובן אם ההתנגדות מתאימה וכו..) ואת האחוריים תחבר רגיל על ההגברה של הרדיו דיסק (בעצם אין שימוש ביציאה השלישית, רק ב2 יציאות. ואין שימוש במגבר בשביל האחוריים).

פורסם

אוקי,

אחת ולתמיד תוכלו לעזור לי פה?

כרגע יש לי ר"ד עם RCA אחד שהוא מחובר לאחוריים,

בנוסף יש לי קומפוננט וסאב שמחוברים למגבר.

 

זאת המערכת:

קומפוננט: Helix Dark Blue

http://130.com.ua/en/product/car-spe...helix-db-62-1/

 

סאב: Helix Dark blue , מאותה סדרה של הקומפ'

http://130.com.ua/en/product/car-subwoofer-helix-db-12/

 

ר"ד:

Pioneer DEH-1150MPG

http://www.pioneer.co.id/ProductDeta...Id=134,140,141

 

מגבר: POWERBASS 600.4x

http://www.powerbassusa.com/asa-6004x-4-ch-amplifier

 

רמקולים אחוריים (6X9) שלצערי מחוברים להגברת הרדיו דיסק:

Pioneer TS-A6963E

http://www.millionbuy.com/piotsa6963e.html

 

 

איך ובמה יתבטא ההבדל אם אני לרדיו דיסק החדש יהיה 3 יציאות RCA?

פורסם

בוא נתחיל מההתחלה, כבל RCA (במקרה הזה) הוא כבל שמעביר את האותות שיוצאים מהרדיו דיסק אל המגבר.

היציאת RCA אחת שיש לך כנראה מפוצלת ל2 יציאות שהולכות למגבר, ככה שהמגבר מגביר את הסאב ואת הקדמיים אם הבנתי נכון.

הרמקולים האחוריים מחוברים לרדיו דיסק בעזרת היציאות של הרדיו דיסק (כמו שמהמגבר יוצאים כבלים לרמקולים, ככה גם מהרדיו דיסק במקרה והוא ללא הגברה)

קודם כל זה יתבטא בכך שייצא אות יותר איכותי ויותר חזק מהרדיו דיסק = פחות גיין במגבר ויותר איכות ברמקולים (במידה והמגבר איכותי כי אין לי מושג לגביו). וזה יפחית רעשים מהמפצל במידה ויש.

פורסם

הקלריון נחמד מאוד אך לא ממש מיקצועי בחיתוכים ובאופציות !

אני ממליץ יותר על פיוניר בסכומים האלו או על אלפיין או אקליפס משומש !

פורסם

הייתי ממליץ לך על פיונייר 7250 SD יש למכשיר 3 יציאות 4 וולט + כיוונים חיתוכים ל HPF ו LPF ועוד שלל כיוונים..קל לתיפעול ונראה פצצה..אני קניתי חדש ב850 מחנות..תשקול את זה

Sub- Id max 12 comp- Hertz high energy XL comp amp-Diamond d600.2 Mono- Diamond d38001

פורסם

תודה לך fabulalous.

 

Artsound,

הרבה מאוד ממליצים על המכשיר הזה,

אני מקווה שאתה קוטל אותו מתוך ידע :-)

 

יש מישהו נוסף שממליץ על המכשיר של fabulalous,

או מכשיר אחר?

×
×
  • תוכן חדש...