Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם!

 

אז אחרי המפגש הסוער שהיה לנו בשבוע שעבר בשיתוף עם מועדון אלפא,

השבוע היה מפגש רגוע, אך יחד עם זאת הגיעו אורחים חדשים!

 

ניתן לתמונות לדבר :wink:

**מבקש לא לבצע שום שימוש עסקי/מסחרי/פרסומי בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_8538.jpg

 

IMG_8501.jpg

 

IMG_8504.jpg

 

IMG_8542.jpg

 

IMG_8509.jpg

 

IMG_8511.jpg

 

IMG_8513.jpg

 

IMG_8517.jpg

 

IMG_8518.jpg

 

IMG_8581.jpg

 

IMG_8580.jpg

 

IMG_8587.jpg

 

IMG_8589.jpg

 

 

אפקט אופטי מגניב... שתי גרסאות לאותה תמונה:

 

IMG_8591.jpg

 

IMG_8592.jpg

 

IMG_8524.jpg

 

IMG_8526.jpg

 

 

הייתה עוד צלמת במפגש (עם אייפד בתור מצלמה!)

IMG_8531.jpg

 

IMG_8532.jpg

 

IMG_8534.jpg

 

IMG_8584.jpg

 

IMG_8540.jpg

 

IMG_8543.jpg

 

IMG_8545.jpg

 

IMG_8546.jpg

 

IMG_8547.jpg

 

IMG_8548.jpg

 

IMG_8549.jpg

 

IMG_8604.jpg

 

IMG_8551.jpg

 

IMG_8595.jpg

 

IMG_8553.jpg

 

IMG_8557.jpg

 

IMG_8559.jpg

 

**מבקש לא לבצע שום שימוש עסקי/מסחרי/פרסומי בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

 

המשך עוד רגע...

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק ב':

 

**מבקש לא לבצע שום שימוש עסקי/מסחרי/פרסומי בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

IMG_8561.jpg

 

IMG_8563.jpg

 

IMG_8566.jpg

 

IMG_8568.jpg

 

IMG_8569.jpg

 

IMG_8571.jpg

 

IMG_8577.jpg

 

IMG_8594.jpg

 

IMG_8597.jpg

 

IMG_8583.jpg

 

IMG_8600.jpg

 

IMG_8602.jpg

 

IMG_8574.jpgIMG_8606.jpg

 

IMG_8609.jpg

 

**מבקש לא לבצע שום שימוש עסקי/מסחרי/פרסומי בתמונות, כמו כן אין להעלותן באתרים אחרים ללא אישור מפורש ממני**

 

 

עד כאן להיום!

 

שיהיה לכולם סופ"ש נעים!!

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן יופי של תמונות ממש מצוינות :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

תודה עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

טבריה הקרירה ?תיזהר שה-לפטופ לא ירטב מהגשם.

תבלו ותהנו, מבין שאמיר מכין ארוחת דגים.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

תודה רבה על הפירגון! :)

 

עדי, חסרונך בהחלט הורגש אתמול! וגם של עוד כמה חברים! (עידית??)

בברכה!

יונתן.

פורסם

היה גם היה!

ואחד הנחמדים בתקופה האחרונה!

 

לא יודע למה, אבל בין המגוון של האורחים החדשים, לאווירת הנינוחות ששררה, היה לי ממש כיף השבוע!

(אגב הכי קל לראות את זה בתמונות שלי, כי כשאני רגוע ולא ממהר לתפוס הכל, אני מתחיל לחפש זוויות מיוחדות חדשות ;)

 

אגב, הרבה זמן שלא ראיתי את המפלצות האמריקאיות שלך!

ההברזות האלה נרשמות אתה יודע...

בברכה!

יונתן.

פורסם

תמונות מדהימות .

 

צריך את עזרתכם באיתור הבחור עם הטרנספורטר 82 ,

דיברנו במפגש לפני כמה שבועות ויש לי ספר טכני להעביר לו

למי שיש את הנייד שלו אשמח לקבלו בפרטי .

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...