Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה ההוא שהיו לו 2 מגאנים שלא התקלקלו אף פעם למרות שהוא נסע איתם למאדים וחזרה שיבוא לצעוק עלייך שאתה סתם ממציא ושתול של מאזדה ולמעשה רנו זה רכב סופר אמין?

 

הנה הוא בא , אבל מה לעשות אין מה לתקן , שירתו אותי נאמנה 2 מאגאנים מודל 2005 + 2008 , רבע מליון ק"מ משולב בשני הרכבים , בעיה אחת בלבד של כשל אלטרנטור במודל 2008 וזהו.

 

מציע לפותח השירשור לשקול (אם ימצא) קסרה פיקאסו , בסכום שהוא מציין הוא יכול להגיע למודל 2007 , רכב שימושי מאוד, תא מטען ענק , ואמינות טובה מאוד.

לזוגתי יש את הרכב במהלך 4 השנים האחרונות , כאשר ההוצאה החריגה היא החלפת שסתומי גיר בסך של 2000 ש"ח.

ל 4 שנים במחיר קניה מצחיק זה מעולה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
טוב שבאת, כבר דאגתי :lol:

 

לא צריך את הבריאות שלך על המצפון שלי .:wink:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סקודה אוקטאביה דיזל 2005-2007 ייכנס לך יופי בתקציב,מנוע הTDI לא אוכל דלק 1ל14 בערך,אתה מקבל איתה תא מטען ענק,נוחות נסיעה,אמינות-מה צריך יותר מזה?

 

הבעיה היא למצוא אחת שמורה ולא שחוטה,תתחיל לחפש

פורסם

חברים יקרים,

 

אלף תודות ועוד תודה אחת נוספת על מבול העצות והמידע. :beerchug:

רק מהטיפים שרצו כאן יש לנו איזה חודש בירורים ובירורי בירורים שבסופם אני בטוח נמצא את מה שאנחנו מחפשים.:onfire:

 

ממש יפה מצדכם וכל הכבוד ותודה רבה,

 

אכנס לפורום בהמשך הדרך ואעדכן אתכם בקניה.

 

לילה טוב ולהתראות.

 

:wave:

פורסם
איפה ההוא שהיו לו 2 מגאנים שלא התקלקלו אף פעם למרות שהוא נסע איתם למאדים וחזרה שיבוא לצעוק עלייך שאתה סתם ממציא ושתול של מאזדה ולמעשה רנו זה רכב סופר אמין?

 

והנה בא אחד שהיתה לו סניק 02 וכעת יש אחרת 05 - ואין לי מושג על מה האיש מדבר. אולי היה לו חוסר מזל עם רכב שנקנה מליסינג, או במצב לא מטופל, סובל מבעיות יחודיות לאותו רכב בלבד, אולי צורת נהיגה או תחזקה לא תקינה.

אני מוצא את הסניק חסכונית יחסית למשפחתיות. בדגם 2005 שיש לי כעת הצריכה במשטר שליש עיר 2/3 בינעירוני היא ב-13 ק"מ לליטר, ועם קצת יותר שלווה מגיעים במהירויות חוקיות ל- 1:16 ואפילו 1:18. הכוונה לאורך זמן ולא מדידה רגעית.

באמת כייף לטייל עם האוטו וגם לדור הצעיר ההנאה רבה.

גם בדגם 2002 לא היו בעיות אחזקה חריגות, למעט מאריכי ההצתה שהולכים כל כ-3 שנים (ויש חליפיים טובים וזולים יותר מהמקור) ואולי פעם בשנה שנתיים תקלה מזדמנת . אני מטפל פעם ב-30,000 ולאו דווקא במורשים - ונהנה כל פעם מהנוחות, איבזור, שימושיות של האוטו. ושקט עם בטיחות ברמה הכי טובה באותן שנים.

אני לא אטען שהרכב סופר אמין - חושב שגם אין רכב כזה אצל אף יצרן. רק חושב עליו הרבה דברים טובים וממליץ עליו למי שהרכב מתאים עבורו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

Nakamichi ואחרים,

 

לא היתה לי שום כוונה להתחיל את הדיון על איכויותיה של הסניק לאורך הדורות - לדיונים כאלה אין אף פעם התחלה וגם לא סוף.

 

בסה"כ תיארתי מצב קיים. אנחנו נפרדים מאוטו שהאכיל אותנו קש במשך שנים ומחפשים משהו בסדר הגודל שלו מבחינת הגודל והנוחות (עם מוכנות שלנו להתפשר) אבל בלי שנצטרך לפנות למוסך בכל שני וחמישי.

 

אנחנו בהחלט מודעים שיתכן ו"נפלנו" עם רכב ספציפי שמתנהג לא יפה, ולא בהכרח עם דגם או חברה רעים.

×
×
  • תוכן חדש...