Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קרה לVW פייטון?


nimnim
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אתמול פתאום נזכרתי ברכב הנ"ל,

אני זוכר כשהוא יצא לפני 7-8 שנים כולם נורא התלהבו ממנו,הפייטון קיבל ביקורות משובחות,אך מאז הרכב דיי נעלם,

בישראל ראיתי אולי שלושה פייטון מאז.וגם באנגליה המחזה דיי נדיר.

האם הרכב עדיין ביצור? האם VW מתכננים להוציא פייטון חדש? או שמא הסטגמט הזה גדול על VW.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם אני אשמח לדעת מה קרה לרכב הזה , ראיתי אחד כזה בשנת 03-04 ומאז לא ראיתי ולא שמעתי , גם לא קראתי ב"אוטו" עליו.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי "נט-קארק שואו" יש פייטון 2009. אין לי מושג לגבי שנים חדשות ,אני מתאר לעצמי שכן.

לדעתי במחיר שהיא הייתה נמכרת בארץ עדיף להביא איזה מרק או בימר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זיכרוני זו הייתה A8 עם סמל של VW בעלות דומה עד זהה לאחות היוקרתית מה שלא השאיר לה הרבה מקום לתחרות.

ב2010 קיבלה מעין מתיחת פנים עיצובית,טכנולגית וכד' והצליחה דווקא בשוק הסיני כרכב יוקרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2010 הוצגה מתיחת פנים לפייטון. כיום היא נמכרת בעיקר בסין ובגרמניה. למרות שהיא מאוד איכותית, היא מעולם לא זכתה להצלחה. כנראה שזה השילוב של העיצוב יחד עם הסמל הפחות נחשק מלפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא A8. אולי אותה שלדה, אבל הפייטון דאז הייתה סוג של "תראו מה אנחנו יכולים". רשימת הדרישות שהוצבו על ידי המנכ"ל היו הזויות. דברים כמו רעש אפסי במהירויות גבוהות (רוח, כביש, מרכב. הכל היה חייב להיות מתחת לX דציבלים). אני זוכר גם משהו "שאשפר יהיה לנהוג בה ב300 קמ"ש, כל היום בטמפ' חיצונית של 50 צ' כאשר פנים הרכב לא עובר את ה22 צ'." ציטוט שנלקח מוויקיפדיה. היא נועדה להתחרות בS קלאס ולהתעלות עליה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הסיבה לכשלונה המסחרי נובע בעיקר מכשלון שיווקי, מבחינה הנדסית המגלומניה (לטוב ולרע) של מר פייך דאגה לרמה גבוהה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל חוסר הצלחה היא נמכרת כיום רק בגרמניה, סין ובהזמנה מיוחדת בשאר אירופה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפולקסווגן פאתון היתה מכונית מיותרת לחלוטין בהיצע של פולקסווגן ולא היתה אלא התגלמות המגלומניה של פרדיננד פיאך.

ל VAG יש נוכחות יפה בפלח השוק של מכוניות הסאלון\פאר, ולא היה שום צורך במכונית שמהווה תחרות מבית.

וזה כלל לא נכון שלקוחות לא מוכנים לשלם מחירים גבוהים על מכוניות עם סמל העגלה העממית; הטוארג זכה להצלחה נאה, למרות שמדובר היה במכונית יקרה למדי.

למזלה של פולקסווגן, מכירות שאר הדגמים מצויינות כך שכישלון הפאטון לא השפיע כלכלית על החברה, והיא תזכר לכל היותר כמכונית מיותרת של יצרן שרצה יותר מידי..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהפייטון הייתה נחותה מאודי A8 מקבילה לצורך העניין. אם תיקח A8 ותעשה בה שינוי יחיד של החלפת הסמל מאודי לפולקסוואגן (ותשנה את הA8 לפייטון), האם אז יש להוריד את המחיר בהכרח?

למרות שלרוב המותג מציע תחזית לגבי אופי ואיכות הרכבים אותם הוא מציע, אסור לתת לסמל להכתיב לנו את בחירותינו כלקוחות באופן בלעדי. הבעיה של פולקסוואגן עם הפייטון הייתה, לדעתי, שהם לא לקחו בחשבון שרוב הלקוחות לא באמת עושים את מה שתיארתי מקודם ומושפעים מהסמל בחזית באופן ניכר. כתוצאה מכך לא בוצעה עבודת שיווק מספקת אשר תכשיר את הקרקע עבור הפייטון.

 

חן, ניתן גם לומר שהטוארג מיותר עקב קיומו של הQ7, באותה מידה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפייטון זאת פסאט גדולה שעולה כמו מרצדס, זה לא בדיוק עושה למישהו חשק להוציא כאלה סכומים.

מעניין שבארץ היא לא הצליחה, הרי פה הכל הפוך.

 

הסרטון מ fifthgear לפני שיורידו אותו:

http://www.youtube.com/watch?v=0dn_OZigjcg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפייטון ממש לא סוג של פאסאט גדולה למרות העיצוב החיצוני הדומה (יחסית)

 

כמו שurban.racer רשם, הפייטון הייתה גחמה של המנכ"ל ליצור את רכב המנהלים המושלם.

רשימת הדרישות היו מופרכות והוא לא היתפשר על שום דרישה שהציב.

יצא לי לנסוע בזמנו על אחת בארץ בערך חצי שעה ומאוד היתרשמתי, ההקפדה והפדנטיות בהחלט ניכרת.

נסה למצוא תמונה על פתיחת דלת התא מטען ותבין איזו אובססיביות הייתה שם!

הנסיעה הייתה על הצד הנוקשה אבל בשום שלב לא זכור לי שהרגשתי חבטה כל שהיא או נידנוד יתר של המרכב.

האיבזור לא מחסיר כלום (יחסית לזמנה) ובידוד הרעשים היה מדהים, ניכנסנו עם הרכב לחנייה של מפעל רועש והיה שקט בצורה מפחידה בתוך הרכב.

זוהי גם הVAG הראשונה שקיבלה את מנוע הW16 מה שלא בדיוק הגיע לפאסאט :lol:

 

יש לציין שאני נסעתי על הדור הראשון, אין לי מושג מה הישתנה ברכב לאחר מתיחות הפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

LotusElise, ממליץ לך לקרוא על הפייטון, תווכח שזאת לא ממש סתם פאסאט מגודלת.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Phaeton

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...