Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה:

אז למה יש כאילו מכשירים רק במקומות מסויימים? (בכניסה לכביש מכיוון אלעד, וגם מהצד השני, ממשיכים לכיון צפון, יש אחד כן שניים לא...)

 

אולי זה "הכנה" למצלמות של מישטרה... ואולי לא...

בכל אופן, גם אם ישמו שם מלמה, אנשים ימשיכו לנסוע שם, למה? כי אנחנו ישראלים!!!

אנחנו פשוט "מתים" על זה שיורקים לנו בפנים, אנחנו מלקקים את זה ומבקשים עוד, הפעם עם גושים :?

ככה אנחנו, גם כשעולה מחיר החלב, הדלק, מיסים וגם מצלמות מהירות...

 

ציבור של חלשים!

גילי

 

 

 

gili,

 

so let me understand, you want excelent road good service and get it for free!!?? excelent you know what pls tell me where you can get this anywhere on earth? things dont come for free.

so somoene invested alot opf money and build an amazing road and he wants to get his investment back and you have abn issue with that?

 

do you work for free?! didnt think so

so relax its not speed cameras and will not be, this is a private roa dso police will not be able to get speed cameras into the raod... pay and shut up

דבר ראשון יש דברים ניפלאים בחינם/חופשים עיין ערך לינוקס, אופן אופיס וכו'...

דבר שני, אין לי בעיה אם התשלום לכביש האגרה, יש לי בעיה עם זה שהמישטרה "התלבשה" גם על הקטע כביש הזה!

למה? כי זה קל! ניחא, אם היו שם תאונות, אבל ממש אין. ואילו שהיו היו באשמת הנהג "סטיה לא ברורה מהנתיב" (הנהג נירדם/לא הסתכל על הכביש, מצידי שימות, הוא לא ירדם שוב על ההגה! תחשוב שמישהו היה נוסע לידו והוא היה "לוקח" אותו, תחשוב שהמישהו הזה זה אחד שאתה מכיר... חוסר אחריות מצידו של הנהג! וכמו שלימדו אותי בצבא "על טעויות משלמים". זה ניקרא בטבע "דילול טיבעי"). לא ניגרמו (עד כמה שאני יודע) תאונות ביגלל מהירות גבוהה.

מדינת ישראל, מישטרת ישראל בפרט, חושבים שהאזרחים הם פרה...

ומה לעשות ככה אנחנו, כשמעלים את מחירי החלב, המכולות והסופרים מפוצצים (כמה חלב אפשר ליקנות?!) כנ"ל דלק, סיגריות וכו'...

אין כזה דבר בארופה וארה"ב...

זוכר מה עשו נהגי המשאיות בצרפת כשהעלו את מחירי הסולר? חסמו את כל הערים הגדולות!

מה קרה בישראל? נהגי המשאיות החליטו שהם עושים את אותו הדבר, אבל לבסוף קיבלו הוראה לא לחסום את הכבישים, אז הם נסעו לאט בנתיב הימני. באותו יום ראשון הגעתי במקום בשעה+ לעבודה בפחות מחצי שעה!!!

בקיצור, מדינה של נכאות... כולם!!! גם אני, וכל זה למה? כי אין תמיכה של הרוב, לאף אחד לא איכפת... זה דומה לסיפור על הילד שהרביצו לו בבית הספר. אז ההורים אמרו שהם יעברו דירה לעיר אחרת. יום ראשון בבית הספר החדש, ושוב הרביצו לילד. למה? כי הוא טיפוס כזה... אחד שאפשר לטפס עליו... כאילה אנחנו!

תראה את הציבור החרדי! שינו חוקי תעבורה למענם!!! מתי עשו דבר כזה למענך? חשבת על זה פעם? ולמה שינו? כי הם מלוכדים!!! (וכל הכבוד להם על זה!!! אני מוריד את הכובע האדום שלי בפניהם!), מכל הדברים שהם עושים את זה אנחנו צריכים לאמץ!

 

ועל זה אני מדבר!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...