Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה תומר.

גם לי זה נשמע קצת תמוה שאין סיכוי שאולי בטעות יצאה איזו שיחה,אבל אולי באמת אני טועה.

בכל מקרה פירוט שיחות עד כמה שאני זוכר מגיע לך ללא תשלום על חודש אחרון ובטח אם ישנה איזו טענה לגבי שיחות חו"ל אבל זה לא באמת יעזור לך הרבה,הרי סבא שלך באמת היה בחו"ל באותה תקופה.

אם אתה כלכך בטוח בצדקתך,תנסה לפנות למשרד התקשורת בבקשה לעזרה וייעוץ:

http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx

נראה לי שבזמן האחרון הם דיי באים לטובת האזרח מול חברות התקשורת.

בהצלחה.

פורסם

אם נעשו שיחות, הם נותבו דרך אנטנות שהם לא של סלקום, תמיד אפשר לדרוש שיגלו לך של מי האנטנות, ליצור איתם קשר ולאמת את קיום השיחות, לא?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
אני מאמין שגם טלפון מכובה שולח אותות כאלה ואחרים על מקום המצאו, ככה שלא בעיה לדעת שהוא בחו"ל.

 

אמונה זה יפה, אבל זה לא נכון.

שליחת אותות דורשת אנרגיה, ואם מה שאתה אומר היה נכון אז טלפון מכובה היה גומר את הסוללה בדיוק כמו טלפון דלוק.

זה לא קורה.

 

היוצא דופן הוא כמובן טלפון שטופל ע"י ה-קגב או חברים אחרים, ואז ייתכן שהוא נראה כבוי בזמן שהוא בעצם שולח נתונים.

 

מצטרף לאחרים פה - נראה שבמקרה הזה אכן בוצעו שיחות.

אם הטלפון היה כבוי אז לסלקום לא היתה דרך לדעת שהמכשיר היה בחו"ל. תבדוק ותראה שהשיחות בוצעו מהמדינה בה סבך היה.

 

לגבי החיוב - תעריפי עושק, כרגיל - עשרות שקלים (!) לדקה או חלק ממנה (!).

מה שאומר ש4 שיחות של שניה כל אחת (הגעתם לתא הקולי של...") יכולות לעבור את המאה שקל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...