Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חייב להעיר: מנוע צעדים איננו חיישן. למען השפה העברית.

HEBO, פרק את בית פילטר האויר וצלם בלעדיו.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אני חייב להעיר: מנוע צעדים איננו חיישן. למען השפה העברית.

HEBO, פרק את בית פילטר האויר וצלם בלעדיו.

אם הוא אינו חיישן אז מה הוא כן על פי השפה העברית?

:)
פורסם

ראיתי שמשתמשים במילה Actuator, כלומר "מפעיל". זה רכיב פעיל, לא חיישן שחש ומספק נתונים.

בתודה, אבשלום.

:wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

שלום

 

ההיתי אצל המוסכניק

אמרתי למוסכניק על הבעיה של הטורים שלא יורדים בזמן, וכאשר אני עוזב את הגז בנסיעה על מנת לבלום הטורים נישארים גבוהים והרכב עוד רוצה לנסוע מבלי שאני לוחץ על הגז (אפילו שאני בודק שהדווה עלת עד הסוף בחזרה) ורק אחרי שתי שניות הטורים יורדים, וגם זה לאט .

הוא פתח את הבית פילטר אוויר שיושב על האינג'קטורים (הזרקה) והתיז לשם שמן קרב'.

כשהוא התיז זה עזר לרכב לעמוד בסרק כמו שצריך ואחרי מס' שניות הבעיה חזרה שוב.

כך הוא ניסה מס' פעמים.

הוא אמר לי ללכת לאיזה מוסך באיזור שיותר מבין.

אבל תעזור לי בבקשה להציל את הפיאסטה (=

אני לא רוצה שסתם יקשקשו במוסך ויגידו להחליף בלי סיבה בכל הקשור לבעיית הטורים המעצבנת הזאת.

המליצו לי כאן בזמנו על פיאסטה ושהרכב עצמו אמין מאוד וזה מה שחיפשתי.

אמרו לי אפילו שהפיאסטות ממודל 2000 מחזיקות באותו מנוע שיש בפיאסטות הישנות וכשניראה לא סתם פורד החליטו להשתיל בדגם של פיאסטה שוב מנוע רועש וישן, אבל אם + של אמינות גבוהה.

האם לרכב שלי יש חיבור למחשב ואפשר בזאת הדרך לאתר בקלות את הבעיה?

המחשב יודע לאתר בעיה של טורים לא מכוונים או רק דברים מקולקים?

מה עלות של החיישן ההוא שאמרתם שצריך לנקות?

ולמה הוונטה ברכב שלי מתחילה ישר לעבוד בכל פעם שאני מניע את הרכב גם בהתנעה ראשונה בבוקר?

זה לא אמור לפעול בערך אחרי 5 דקות שהרכב מתחיל להיתחמם?

פורסם

הוונטה לא אמורה להתחיל לעבוד עם הנעת הרכב וגורמת לרכב לא להגיע לטמפרטורת עבודה אופטימלית ובכך לבלאי מואץ של המנוע. האם זה תמיד היה כך מאז הרכב אצלך? עליך לעבור על החיווט של הוונטה ולבדוק מדוע היא ניכנסת מייד לפעולה, לבדוק שלא עקפו את היוניט וונטה (טרמוסוויץ') או שהיוניט עצמו נידפק. מה שכן לפני בעיית הטורים אני ממליץ לסדר קודם את עיניין הוונטה כי ברגע שהמנוע שומר על טמפרטורה קרה מידי ולא מגיע לטמפרטורת עבודה חיישן הטמפרטורה לא עובד נכון ובכך הטורים נישמרים לרוב על סל"ד גבוה ומכאן בעצם יכול להגיע הפיתרון לבעיית הסל"ד.

:)
פורסם
הוונטה לא אמורה להתחיל לעבוד עם הנעת הרכב וגורמת לרכב לא להגיע לטמפרטורת עבודה אופטימלית ובכך לבלאי מואץ של המנוע. האם זה תמיד היה כך מאז הרכב אצלך? עליך לעבור על החיווט של הוונטה ולבדוק מדוע היא ניכנסת מייד לפעולה, לבדוק שלא עקפו את היוניט וונטה (טרמוסוויץ') או שהיוניט עצמו נידפק. מה שכן לפני בעיית הטורים אני ממליץ לסדר קודם את עיניין הוונטה כי ברגע שהמנוע שומר על טמפרטורה קרה מידי ולא מגיע לטמפרטורת עבודה חיישן הטמפרטורה לא עובד נכון ובכך הטורים נישמרים לרוב על סל"ד גבוה ומכאן בעצם יכול להגיע הפיתרון לבעיית הסל"ד.

 

ההיתי במוסך והחליפו את היוניט וסידרו את "העקיפה" שעשו שם.

אבל הביעה של הטורים לא יסתדרה עדיין.

פורסם

אצלי פיאסטה 2000.גם יש בעיה שהטורים מקפצים כ7-8 שניות בניוטראל בטווח של 1500 סל"דואז יורדים.

במוסך מורשה אומרים שיש להם פתרון החלפת הצמה משהו כזה לא ברור יותר מידי וזה עולה אלפי שקלים.

בנתיים אני סוחב את זה כי זה לא מורגש רק בעמידה ברמזור לכמה שניות ,לדעתי מדובר במנוע צעדים שמתחיל לזייף,אני אנסה לבדוק את בהחלפה עם מנוע אחר בהזדמנות.

בקיצור זו בעיה מעצבנת שקשה לעלות עליה.

אם תמצא כיוון אשמח אם תעדכן.

פורסם
אצלי פיאסטה 2000.גם יש בעיה שהטורים מקפצים כ7-8 שניות בניוטראל בטווח של 1500 סל"דואז יורדים.

במוסך מורשה אומרים שיש להם פתרון החלפת הצמה משהו כזה לא ברור יותר מידי וזה עולה אלפי שקלים.

בנתיים אני סוחב את זה כי זה לא מורגש רק בעמידה ברמזור לכמה שניות ,לדעתי מדובר במנוע צעדים שמתחיל לזייף,אני אנסה לבדוק את בהחלפה עם מנוע אחר בהזדמנות.

בקיצור זו בעיה מעצבנת שקשה לעלות עליה.

אם תמצא כיוון אשמח אם תעדכן.

 

הפיאסטה שלך מנוע 1300 כמו של שנות ה90?

כמה עולה מנוע צעדים משומש\חדש?

אם מחברים את הרכב למחשב במוסך אפשר לדעת בוודאות מה מקור הבעיה?

פורסם

אותו המנוע, אבל השאר שונה.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הנה התמונות של מערכת ההזרקה פלוס מנוע הצעדים בפורד פיאסטה YOUTH שנת 1996

01062011393.jpg

01062011394.jpg

01062011396.jpg

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
הנה התמונות של מערכת ההזרקה פלוס מנוע הצעדים בפורד פיאסטה YOUTH שנת 1996

 

שלום

היכן נימצא החיישן\מנוע צעדים בתמונה?

האם זה החלק הצהוב באמצע?

פורסם

איפה שסימנתי X למטה יש פין מתכת שהוא זז ודוחף את המצערת בסרק.

אצלי פעם היה עליו פיח לכן הוא לא חזר חלק.

פרק - תנקה - תחזיר.

ד"א החלק הצהוב במרכז הוא קונקטור לדיזת הזרקה מהמחשב.

01062011393.jpg

פורסם

ETBK, ראיתי את הפין הזה שאתה מדבר עליו. גם אצלי שמתי לב שהוא לא נוגע בכלל בגוף של המצערת. למה זה יכול לגרום? זכור לי פעם, בחורף שקר בבוקר כאשר התנעתי את המנוע הוא היה עולה בטורים כאילו מין צ'וק אוטומטי. אבל לאחרונה בחורף זה הפסיק בשלב מסוים ולכן שאוטו קר אני נאלץ להחזיק את הטורים טיפה גבוה בעזרת לחיצה על הדוושה. ייתכן שיש קשר לכך שהפין של מנוע הצעדים לא זז קדימה ואחורה?

 

אגב, אם מישהו זקוק לעוד צילומים אני אשמח לצלם עוד. למען האמת אני מתכוון לפרק את כל המכלול לניקוי אז אני אוסיף תמונות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אז הפיק שמסומן בתמונה הוא החיישן תנועה או שזה שני דברים שונים?

 

והבחור שאמר שהוא מיתכוון לפרק מכלולים - בבקשה תצלם ותתעד בכתב + - מהן החלקים שאתה מפרק ומנקה בשביל שכולנו נוכל ללמוד :wink:.

 

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...