Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרבורטור מסוג וובר כפול, כמה לחץ דלק אמור להיות בכניסה.

רכב מסוג סובארו לגאסי 1800.

אם משהו יודע, אשמח לשמוע.

יום טוב.

פורסם
במנועים אטמוספריים וואקום בסעפת גורם ליניקה...

:mad:

עלית פה על משהו! זה אומר שאני יכול לפרק את משאבת הדלק מהרכב שלי?

 

אל תעשה סלט. יניקת התערובת היא תוצאה של הוואקום בסעפת היניקה. אבל הדלק צריך להגיע בלחץ.

פורסם
במנועים אטמוספריים וואקום בסעפת גורם ליניקה...

:mad:

 

 

שלום.

כאשר לא יודעים אז כמו הפתגם הידוע,

שתיקה שווה זהב!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ראשית לא קיים קרבורטור וויבר בלגאסי!

שנית בשביל מה אתה צריך ווסת בכניסה?!

שלישישית מדוע אתה מנסה להכניס ראש בריא למיטה חולה,

מדוע אתה מנסה להמציא את הגלגל מדוע אתה מנסה לעשות שינוים :?::!:

לא נחוצים ברכבתקין?.!!!

בברכה ועם כל הכבוד

צביקב קרבורטור נתניה 09-8332213

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

פורסם

ראשית בסובארו מקורית אין קרבורטור של וובר אבל בשלי יש קרבורטור כפול של וובר.

שנית הווסת דלק נועד לווסת את לחץ הדלק היות והתקנתי משאבת דלק(לא מקורית) ללחץ גבוהה.

שלישית , מדובר על רכב בנוי, כלומר -בניתי אותו בעצמי .

רביעית, התחביב שלי זה לשפר רכבים כך שאצלי זו "מחלה" ואני לא יכול להשאיר שום דבר מקורי.

חמישית, התכתבתי עם היצרן בחו"ל ולפי מה שהוא כתב לי, אסור שיהיה לחץ יותר מ 5 psi בכניסה של הקרבורטור, כך שעד 5 ניתן לכוון , אני כיוונתי אותו ל 4.5

 

בכל אופן תודה.

×
×
  • תוכן חדש...