Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה מצויין.

אני ממליץ לשלב הבא - הנמכה קלה, כדי לצמצם את מראה הג'יפ מהצד :lol:.

 

קויילאוברים - על האש.

 

עניין של חודש/חודשיים והיא תקבל הנמכה של 40 מ"מ... :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נראה מצוין

 

תתחדש.8)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לא ממש אהבתי את הסופית אגזוז אבל בכללי ניראה טוב!

 

הוצאת לי את המילים מהפה.

 

האוטו עצמו נראה פגז כתמיד :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
נראה מגניב !

הייתי צובע את החלק הפנימי של הסופית בשחור.

 

בדיוק מה שחשבתי לעשות... :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קיט ספורט יפה, הקצה אגזוז עושה את ההבדל, תכלס אם לא הייתי רואה את הקצה אגזוז - לא הייתי מבדיל מרחוק.

מה שטוב זה לא אגזוז כפול.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אוראל תתחדש! 8)

נראה ממש טוב, אהבתי את הרעיון.

רק מציק בעין שהפנים של כל הסופית הוא כסוף ורואים את האגזוז המקורי.

גם אני מציע שתצבע לשחור את הפנים.

הדיפיוזר עצמו נראה ממש טוב ובהחלט מוסיף!

 

אחלה תוספות, בטוב טעם שמוסיפות מאד ללוק האחורי של הרכב!

 

יאללה תנמיך ותגדוש כבר!

פורסם
רק מציק בעין שהפנים של כל הסופית הוא כסוף ורואים את האגזוז המקורי.

גם אני מציע שתצבע לשחור את הפנים.

 

אלדד, רשמתי - אני אבצע זאת :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אייל, תקנה/לא תקנה - עניין שלך. זה היה כך גם בדור היוצא, אם תרצה ואם לא.

 

וכנראה שאתה לא יודע שמי שמייצר את ה-1.2TSI הם שקודה - במפעל המרכזי במלאדה בולסלאב.

לקחו את ה-1.2HTP, הוסיפו לו צילינדר, הוסיפו הזרקה ישירה, הוסיפו טורבו, שינו ניהול מנוע וכו' וקראו לו 1.2TSI.

 

אני אישית מעדיף את ה-1.6 הותיק (שאגב, הוא בכלל גרסה מוחלשת של ה-FSI)

הוא מגלה אמינות ועמידות מצויינות.

 

מעט חושש מהאמינות ועמידות של ה-1.2TSI לאורך זמן,

אך לא פוסל אותו לחלוטין.

 

היה יודע עוד מלפני שהפולו החדשה הושקה - שהפביה מקבלת מתיחת פנים בתחילת 2010, הכוללת הוספת מנועי TSI (לא רק ה-1.2, גם ה-1.4 בגרסה vRS), מנועי TDI CR (ה-1.6 החדש בגרסאות 90 ו-105) וכמובן תיבת ידנית 6 הילוכים וה-DSG7.

כמובן שיהיו גם שינויים קוסמטיים - הפנים יקבל את לוח השעונים, מערכת המיזוג ומערכת השמע שיש באוקטביה/ייטי/סופרב.

אם מוסיפים למנוע קיים צילינדר אז הנפח עולה, אם מקטינים את שאר הצילינדרים כדי שהנפח ישמר זה כבר בלוק אחר

וכל קשר בינו לבין אותו מנוע הופך להיות "מיקרי בהחלט"

אולי ברמת הקונספט אבל ממש לא אותו מנוע, וגם לא שינוי מינורי

 

את האגזוז מאוד אהבתי, את התוספת השניה פחות,

משהו ממנה מותיר טעם לא "נקי" בעיצוב

פורסם
אם מוסיפים למנוע קיים צילינדר אז הנפח עולה, אם מקטינים את שאר הצילינדרים כדי שהנפח ישמר זה כבר בלוק אחר

וכל קשר בינו לבין אותו מנוע הופך להיות "מיקרי בהחלט"

אולי ברמת הקונספט אבל ממש לא אותו מנוע, וגם לא שינוי מינורי

 

את האגזוז מאוד אהבתי, את התוספת השניה פחות,

משהו ממנה מותיר טעם לא "נקי" בעיצוב

 

עתיד, ל-1.2HTP יש 3 ציל' ול-1.2TSI יש 4 ציל'.

 

תודה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...