Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוראל, בינינו אני חושב שההבדל מורגש רק בפתיחה, אחרי זה הן בערך אותו הדבר (משקל+גיר די מאזן את כוחות הסוס לדעתי)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דני, ארענן את זכרונך: עם ה-1.6 (האפורה) הייתי בפער מסויים עליך לכל אורך הדרך, והיא פחות נמרצת מה-1.2TSI (בכל מצב).

עכשיו בוא נעשה את המתימטיקה ונבין לבד את המסקנות אליהן אנחנו מגיעים :wink:

 

אם שלך הייתה ידנית - זה היה משהו אחר לגמרי. אבל ההורים שלך עצלנים... :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תתחדש.

 

לטעמי, המכונית נראת ממש חמודה והג'אנטים מ-א-ו-ד מוסיפים לה וממש לא מעניקים לה מראש זול.

 

כיוון שאחת מה"בנות" בבית אצלי, היא סיוויק כמו שהייתה לך, קשה לי להאמין שהמנוע של הפאביה נמרץ כמו של ההונדה. אחרי הכל, אני לא מאמין שההשוואה נכונה.

 

בקיצור,

 

ממש נהנתי מהתמונות והיא ממש חמודה.

 

הם לא מקוריים, ואולי גם מעט כבדים יותר ממקוריים בקוטר כללי. זה הכל.

אין שום בעיה לאשר 15' או 16' ברישיון - אלה מידות מקוריות. אפשרי לאשר אפילו 17' - למרות שבארץ היא לא נמכרת עם מידה כזאת.

 

ג'וקר, לא נהגתי ב-86 כ"ס ואין לי מושג. אני בטוח שהיא נמרצת יותר מה-1.4 86 כ"ס עליו כן נהגתי.

אני כן יכול להגיד לך שה-105 כ"ס (ידני או DSG. לא משנה ממש) מרגיש נמרץ יותר מאשר מכל סיוויק 1.8 אוט'.

 

אני שוטף עם שמפו PRO של Carplan ונעזר במטלית מיקרופייבר ובספוג מצופה מיקרופייבר לניקוי הרכב.

את הפנים אני מנקה עם ה-ECO של Carplan, הוא אינו משאיר שכבה שומנית (כמו השאר) ויש לו ניחוח נעים.

בעבר השתמשתי ב-Aitofinish PTFE של Carplan, וכיום נעזר בשילוב של ווקס מתוצרת Collinite (ה-845) ואוטם צבע QMI.

 

ה-86 כ"ס קרובה מאוד לסיויק (אתה מוזמן לנסות )

 

אוראל שאלה אחרונה ואני לא יציק יותר, מתי לעשות וקס ואיטום בפעם הראשונה ? ממש עכשיו או עוד כמה חודשים ?

פורסם
אתקן:

 

ב-86 כ"ס יש ריבוע שחור מצד לכיתוב TSI.

 

ב-105 כ"ס יש ריבוע אדום מצד לכיתוב TSI.

 

תיקון:

 

ב-86 כ"ס קיים כיתוב TSI וזהו.

בדגם ה-105 כ"ס קיים כיתוב TSI וריבוע אדום בצד הכיתוב.

 

הרומסטר מיובאת רק עם המנוע החזק.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
תיקון:

 

ב-86 כ"ס קיים כיתוב TSI וזהו.

בדגם ה-105 כ"ס קיים כיתוב TSI וריבוע אדום בצד הכיתוב.

 

הרומסטר מיובאת רק עם המנוע החזק.

 

 

מני, גם ב-86 יש ריבוע מימין לכיתוב, והוא שחור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
האוראל שאלה אחרונה ואני לא יציק יותר, מתי לעשות וקס ואיטום בפעם הראשונה ? ממש עכשיו או עוד כמה חודשים ?

 

הפעם הראשונה אצלי - לאחר חודשיים. מעדיף לעשות לעיתים קרובות, למרות שהאוטו נמצא 95% מהזמן בחנייה המקורה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אצלי אין ריבוע :?:

 

http://www.siz.co.il/my/mdlozlkmtlwa.jpg

 

 

תודה רבה על העזרה .

 

אוי, איזה קטע - הם כנראה שינו את זה. אני ראיתי בגרמניה TSI86 עם ריבוע שחור מימין לכיתוב, בדיוק כמו שב-TSI105 יש ריבוע אדום מימין לכיתוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אצלי אין ריבוע :?:

 

http://www.siz.co.il/my/mdlozlkmtlwa.jpg

 

 

 

כנ"ל אצלי :oops:

 

פותח השרשור - אתה מת"א במקרה? או שהיית בת"א אתמול בלילה?

 

היינו אני ועוד חבר באיזור רמת החייל,ובחזרה ראינו את הרכב שלך (או דומה מאוד,שחור,עם אותו ג'אנטים נראה לי - קשה לי לזכור כי היה 03:30 בבוקר :D)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אוראל, ריבוע (אדום) יש רק בגרסה החזקה. כך זה היה גם לפני עידן ה-TSI (בפביה 1.4 שלי היה כיתוב של 16V ללא ריבוע).

אבל זה לא ממש חשוב...8)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אוראל, ריבוע (אדום) יש רק בגרסה החזקה. כך זה היה גם לפני עידן ה-TSI (בפביה 1.4 שלי היה כיתוב של 16V ללא ריבוע).

אבל זה לא ממש חשוב...8)

 

נו שויין... ב-1.4 זה באמת כך. ב-1.2TSI ראיתי עם ריבוע שחור.

תכל'ס לא ממש משנה, אבל מוזר לי מעט :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כנ"ל אצלי :oops:

 

פותח השרשור - אתה מת"א במקרה? או שהיית בת"א אתמול בלילה?

 

היינו אני ועוד חבר באיזור רמת החייל,ובחזרה ראינו את הרכב שלך (או דומה מאוד,שחור,עם אותו ג'אנטים נראה לי - קשה לי לזכור כי היה 03:30 בבוקר :D)

 

לא אני ירושלמי והייתי אתמול בירושלים,

ולא יכול להיות שראית כמו שלי כי אין כמו שלי, שלי הכי יפה


×
×
  • תוכן חדש...