Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1)לגבי הרצה מה שהצלחתי למצוא בפורום זה : א)לא להאיץ חזק ב)לא לבלום חזק ג)בהתחלה לא לעבור 3.5 בסל"ד ולקראת סוף ההרצה למשוך יותר את ההילוכים (כל זה ב-1500 ק"מ הראשונים)

 

האם שכחתי משהו לגבי ההרצה ?

 

 

שילמת במיטב כספך ורכשת מכונית מצויינת - למה להתעצל, הקדש שעה לקריאת ספר הרכב. תמצא שם הסבר מצויין גם לגבי ההרצה.

 

תתחדש, תהנה וסע בזהירות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למען האמת איזה צבע חוץ מלבן הוא לא ככה?

הכל בראש

 

קפוצ'ינו-באז' מטאלי בגוון מוקה בינוני :-P

DSC01653.jpg

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תתחדש,אחלה רכב :)

 

ובתמצות מהיר לגבי ההרצה -

 

1) אל תיסע מעל 3500סל"ד בכל הילוך

2) לא מעל 90-100קמ"ש (תתאפק קצת מה יש,גם בריא לרשיון ;))

3) סע לאט בבוקר או בכל התחלת נסיעה עד שהנורה הכחולה נכבית (טמפ' עבודה)

4) לשמירה על הטורבו - אל תתפרע בהתחלת כל נסיעה (כמו עניין הנורית הכחולה) ובסוף נסיעה תמתין מינימום דקה בשביל לתת לו להתקרר (אצלי בנסיעה קצרה של 5-10דקות מספיקה דקת המתנה,בנסיעות ארוכות הרבה יותר - 2דקות לפחות)

 

תהנה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
86 ו 102 כ"ס ב TSI?

 

איך אדע מה מותקן אצלי ברומסטר? (נכון אני עצלן לרדת ולפשפש ברשיון) :roll:

 

ב-86 כ"ס הכיתוב TSI מודגש בשחור.

 

ב-105 כ"ס הכיתוב TSI מודגש באדום.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מסקרן אותי מה ההבדל הפיזי במנועים....

 

רק תוכנת ניהול מנוע / לחץ גדישה?

 

כנראה ניהול מנוע שונה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מרשים ביותר!

איך היא מרגישה? איך הגיר?

מרגישים את אירופה ביחס לכל היפניות שהיו לך?

 

 

אהבתי את החתימה :)

 

חבל לך על הזמן פחדתי שהיא תרגיש לי ממש חלשה אחרי ההונדה (1.8 140 כ"ס) אבל אני מופתע לטובה אני עדיין לא ממש "לוחץ" כי היא עדיין בתקופת ההרצה אבל התאוצה שלה והתגובת מצערת ממש דומים להונדה.

 

 

קודם כל - תתחדש, תהנה וסע בזהירות.

 

דבר שני - החישוקים שלך אינם מקוריים, הם רחוקים מכך בעשרות שנים וק"מ.

שקודה (צ'מפיון) עובדים עם E&A ואלה חישוקי סגסוגת שהם מייבאים, ואני נוטה להאמין שמקורם אי שם בסין או כל מדינה שבסביבה.

 

אני הייתי מוותר על התוספת הזאת ובמקומה מחפש "SPORT" בפירוקיה - ולוקח לה את הצמיגים והחישוקים, במידה והם במצב טוב.

נכון שהמעבר לחישוקי 16' פוגם בנוחות הנסיעה, ומנגד הוא תורם לא מעט לאחיזה, תחושה ומשקל מההגה.

 

לגבי הצבע - אין יותר מידי מה לעשות. תשתדל לשטוף אותה לעיתים קרובות, לחנות בחניות מקורות / מוצלות ולעשות ווקס (עדיף איכותי) לעיתים קרובות.

Swirls יגיעו אם תרצה ואם לא, ואז תצטרך Detaling. כמובן שבשלב מאוחר יותר הם יחזרו שוב. בקיצור - אין מנוס מזה.

 

אני חושב שהיא חמודה להפליא בשחור, אבל אין מ-צ-ב שנרכוש שוב שחור או כל צבע כהה שהוא.

השחור דורש יותר מידי תשומת לב, הקפדה ותחזוקה - לעיתים זה הופך להשתעבדות של ממש, ואם מגיעים ל-Detailing, זה גם הופך כואב לכיס.

 

בקשר לג'אנטים אני ממש אוהב את המראה שלהם הכסוף בחוץ והשחור בפנים משתלב ממש טוב עם האוטו,

ניראה לך שהם מסוכנים או משהו כזה ? כי האוטו ממש נוח בעיר ולעבור ל-15" או 16" זה סרט עם הרישוי .

לגבי השטיפה אם אפשר לדעת באיזה חומרים אתה משתמש ?

 

תודה

דניאל

פורסם

תתחדש.

 

לטעמי, המכונית נראת ממש חמודה והג'אנטים מ-א-ו-ד מוסיפים לה וממש לא מעניקים לה מראש זול.

 

כיוון שאחת מה"בנות" בבית אצלי, היא סיוויק כמו שהייתה לך, קשה לי להאמין שהמנוע של הפאביה נמרץ כמו של ההונדה. אחרי הכל, אני לא מאמין שההשוואה נכונה.

 

בקיצור,

 

ממש נהנתי מהתמונות והיא ממש חמודה.

פורסם

הם לא מקוריים, ואולי גם מעט כבדים יותר ממקוריים בקוטר כללי. זה הכל.

אין שום בעיה לאשר 15' או 16' ברישיון - אלה מידות מקוריות. אפשרי לאשר אפילו 17' - למרות שבארץ היא לא נמכרת עם מידה כזאת.

 

ג'וקר, לא נהגתי ב-86 כ"ס ואין לי מושג. אני בטוח שהיא נמרצת יותר מה-1.4 86 כ"ס עליו כן נהגתי.

אני כן יכול להגיד לך שה-105 כ"ס (ידני או DSG. לא משנה ממש) מרגיש נמרץ יותר מאשר מכל סיוויק 1.8 אוט'.

 

אני שוטף עם שמפו PRO של Carplan ונעזר במטלית מיקרופייבר ובספוג מצופה מיקרופייבר לניקוי הרכב.

את הפנים אני מנקה עם ה-ECO של Carplan, הוא אינו משאיר שכבה שומנית (כמו השאר) ויש לו ניחוח נעים.

בעבר השתמשתי ב-Aitofinish PTFE של Carplan, וכיום נעזר בשילוב של ווקס מתוצרת Collinite (ה-845) ואוטם צבע QMI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ב-86 כ"ס הכיתוב TSI מודגש בשחור.

 

ב-105 כ"ס הכיתוב TSI מודגש באדום.

 

אאל"ט רק ה-I אדומה. אתה בטוח בזה?

פורסם

אני לא מאמין, אבל לא נריב על כך :) . מה עוד שלא נהגתי בחיים על פאביה (בורות, בורות).

 

אני לא מתיימר להיות כתב רכב או מקצוען בתחום, אבל לחיצה קטנה בסיוויק, והמספרים במד הדיגטלי עולים די מהר...

 

דרך אגב, הסיוויק היא המכונית הכי חזקה/מהירה שנהגתי עליה בחיים - סתם נקודה קטנה, כדי שתבין את "העבר המוטורי" שלי.

 

בכל מקרה, למרות כל מה שנאמר כאן על הג'אנטים, הם מאוד מצאו חן בעייני :).

פורסם

אתקן:

 

ב-86 כ"ס יש ריבוע שחור מצד לכיתוב TSI.

 

ב-105 כ"ס יש ריבוע אדום מצד לכיתוב TSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ג'וקר, אתה מוזמן לעשות סיבוב. נראה לי שתופתע מהמנוע הצנום הזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...