Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנימה זו הזכרת לי את השכנה שלי שנגנבה לה לפני חודשיים פאביה חדשה ובשבוע שעבר נגנבה שוב החדשה שהחליפה אותה ,

לכן הייתי ממליץ לגשת בהקדם האפשרי להתקנת כספת על מחשב הרכב כדי להבטיח שהרכב לא ייעלם לך מהחניה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חרטא ברטה לא כספת ולא בטיח.

לפאביה שעליה אני מדבר היה כספת, כמו כן במקום בו הרכב נח את הלילה האחרון שלו, לא נמצאו כל שרידים מהרכב, חלון שבור או כלי פריצה.

 

לעשות ביטוח ולקוות לטוב, כמו כן לא להשאיר דברים יקרי ערך ברכב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תודה על כל הפירגונים. צריכה משולבת כרגע על 7.4 ליטר ל-100 ק''מ.

הרכב די זריז בעיקר בגלל הגיר הידני. היא מאיצה מהמקום סביר בלבד, אומנם בסל''ד מעל 3,000 ועד 5,500 היא מושכת מצוין. בכביש מהיר לא היה פעם אחת כאשר נאלצתי להוריד לרביעי, היא מושכת היטב בהילוך חמישי. כל העליות לירושלים רק בהילוך החמישי. העלייה החזקה ביותר של קסטל היא עולה בהילוך החמישי ב 120-130 בלי להתאמץ בסביבות 3,200 סל''ד.

עוד כמה תמונות (סליחה שהן זוועתיות) - וכן, כבר זרקתי את השטיחים, הם הגיעו מעבעלים הקודמים. מתחתם שטיחים מקוריים שלא דרכו עליהם פעם אחת אפילו.

 

93119414.jpg

93119413.jpg

93119417.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
נתארגן על כמה פביות צבעוניות ונצא לצלם... :wink:

 

שי, אנחנו רצינו להזמין VRS, אך לא ניתן. היו מחשבות מצד היבואן על התחלת יבוא סדרתי (של הדור הנוכחי) והן נגנזו בעקבות סיבות כאלה ואחרות (רמז: המנוע הוא האשם בכך...).

 

אז למה היבואן הביא את האיביזה קופרה והפולו GTI שמשתמשות באותו מנוע?

 

בכל מקרה, המחיר של הפולו GTI תחרותי מאוד והוא ביחס הפוך למיצוב של שתי הקטנות האלו בגירסאות הרגילות (למשל, 1.2TSI) ולכן גם אם היו מצליחים לגרד כמה אלפי ש"ח של פאביה VRS מול הפולו GTI, הרי שהפולו בסגמנט הזה תהיה בעלת עדיפות (לא יעזור כלום, לסקודה אין בדיוק תדמית של רכב ספורטיבי מה שלתג GTI כן יש)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

איש, תעיף את הר"ד המכוער הזה, הוא פשוט מזעזע (ובטח גם נשמע ככה...).

 

גיא, זאת הייתה החלטתו של המנכ"ל המקומי ושאר הבכירים שסביבו - לאחר שדנו, בדקו ואכן ישנן לא מעט תופעות כאלה ואחרות עם המנוע המדובר - והוחלט שלא לקחת את הסיכון ולהרוס את מה שקיים כרגע למותג שקודה בארץ, ובצדק רב.

אני יכול לספר לך שהמחיר עליו דנו היה נמוך משמעותית משל הפולו GTI - ויתכן ובהחלט היה הופך אותה לרלוונטית ואטרקטיבית מתמיד.

 

תציץ בקופרנט. תציץ בברישקודה. לא בדקתי בוורטקס אך יש בי אמונה שגם שם תמצא מידע. בפורומים הגדולים והמכורים האלה בהחלט מדווחים על בעיות כאלה ואחרות עם המנועים האלה (גם בגרסאות החלשות יותר - מה שגם היה נכון למספר לא מועט של רכבים בארצנו).

היו כאן בארצנו 3-2 קופרות חדשות שהמנוע שלהן החליט למסור את נשמתו לבורא - מכל מיני סיבות מוזרות - ולאו דווקא משודרגות, גם סטנדרטיות. חלקן קשורות לרגישות לרמת דלק נמוכה (ומשום מה התלונות האלה מגיעות מבריטניה), חלקן על בעיות תוכנה ויש עוד מרעישין.

 

אגב, לכל בעלי פביות / רומסטר DSG - יש עדכון גיר במוסכים המורשים. בהחלט חובה לעדכן - יש הבדל מורגש: ההשהייה בזינוק מהמקום התקצרה משמעותית, הרעידות בהתחלת נסיעה נעלמו כמעט לחלוטין והתפקוד מרגיש בדומה יותר למצב SPORT. זריז והחלטי.

בעלי אוקטביות / יטי - תבדקו גם אתם האם העדכון הזה רלוונטי. במידה וכן, עשו זאת :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, אתה בעיות במשפחת מנועי TSI אני מכיר, רק לא הגיוני בעיני שאת הפאביה VRS פסלו ואת הפולו והאיביזה לא...סה"כ מדובר על אותו יבואן, גם אם יש מנהל אחר לכל מותג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אוראל, אתה בעיות במשפחת מנועי TSI אני מכיר, רק לא הגיוני בעיני שאת הפאביה VRS פסלו ואת הפולו והאיביזה לא...סה"כ מדובר על אותו יבואן, גם אם יש מנהל אחר לכל מותג.

 

אותו יבואן - בהחלט. מנכ"ל המותג החליט שאינו מעוניין לייבא ונגמר הסיפור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אותו יבואן - בהחלט. מנכ"ל המותג החליט שאינו מעוניין לייבא ונגמר הסיפור.

 

מצויין, אני רק חושב שהסיבה היא לא הבעיות לכאורה של ה- 1.4TSI אלא שיקולים אחרים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
איש, תעיף את הר"ד המכוער הזה, הוא פשוט מזעזע (ובטח גם נשמע ככה...).

 

זה DVD, צריך להוסיף לו מסכים לאחורה בשביל הילד.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

כפי שנכתב פה קודם לכן , המכונית ממש חמודה. הצבע מאוד מחמיא לה.

 

אני חייב לציין שכשהסתכלתי על התמונה, במשך כחצי דקה וניסיתי לדמיין את המכונית ללא 2 הדלתות האחוריות. משום מה, לא הצלחתי...

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

השאלה בכותרת...

 

Fabia-Fast & Fabulous :-P

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לפני שנתיים שלוש כשהיינו בעיצומה של ה-fabia rush זה היה יכול להיות משעשע, אבל מאז עדת מעריצי שקודה הצטמצמה וגם הטופיקים על השקoדa התמעטו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...