Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדש, רק לשים צמיגים "משובחים" של SPORTIVA ויאללה בלאגן :wink:

 

תתפלא, אבל ביקרתי אצל קרוב משפחה במינכן, גרמניה ויש לו פאביה vRS מהדור הקודם עם צמיגי SPORTIVA :wink:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בחירה נבונה!

תתחדש וסע בזהירות (שים לב לא אמרתי לאט :lol:).

 

לדעתי צבע יפה מאוד, בתמונות הנוראיות היופי שלה לא עובר, דחוף בוק אצל אחד מחברי הפורום המנוסים.

 

אגב, חברים מישהו יודע אם יש קצה קצהו של רעיון ראשוני, עקרוני ובלתי מחייב(נשימההה) להביא את הפאביה VRS הנפלאה ארצה???

skoda-fabia-vrs-meaner-00.jpg

פורסם
וואי, אני אשמח. תגיד לי לאן ומתי. תודה.

 

נתארגן על כמה פביות צבעוניות ונצא לצלם... :wink:

 

שי, אנחנו רצינו להזמין VRS, אך לא ניתן. היו מחשבות מצד היבואן על התחלת יבוא סדרתי (של הדור הנוכחי) והן נגנזו בעקבות סיבות כאלה ואחרות (רמז: המנוע הוא האשם בכך...).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
נתארגן על כמה פביות צבעוניות ונצא לצלם... :wink:

 

שי, אנחנו רצינו להזמין VRS, אך לא ניתן. היו מחשבות מצד היבואן על התחלת יבוא סדרתי (של הדור הנוכחי) והן נגנזו בעקבות סיבות כאלה ואחרות (רמז: המנוע הוא האשם בכך...).

 

 

אתה יכול להרחיב? זה מאוד מעניין אותי.

לדעתי היא הייתה נמכרת כלחמניות פושרות.:-D

בכמה אתה חושב שהיו מתמחרים אותה במידה והיו מייבאים?

והיא מגיעה רק בצבעי ירוק שחור או בעוד צירופים? (לטעמי גם הירוק-שחור מדהים).

פורסם

מאוד פשוט: יש לא מעט תופעות כאלה ואחרות הקורות במנוע ה-1.4TSI (בעיקר) בגרסת 180 כ"ס. יש לא מעט תלונות בחו"ל - אם זה אצלה או אצל אחיותיה. רב התלונות נוגעות לרגישות לדלק ושלל עידכוני תוכנה שאינם מצליחים לפתור תופעה זאת ואחרות.

 

זאת אחת הסיבות (בנוסף לעלויות יצור גבוהות) לכך שהמנוע הזה בסוף דרכו, והוא יוחלף ב-1.6TSI עם טורבו בלבד.

זה אמור לקרות בקרוב. נותר לקוות שה-1.6 יהיה טוב יותר, עמיד יותר ואמין משמעותית, ואז נקווה לראות את ה-VRS בדור הבא.

 

ה-VRS וה-Monte-Carlo Edition הן היחידות הזוכות לאופציה של גג שחור (בנוסף ללבן ולכסוף).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אייל, אתה מושלם (או אולי פאג, תלוי מאיזו זוית בוחנים את העניין).

 

לפותח השרשור, הרכב מדהים באדום, מאוד מומלץ חלונות כהים לתת לו מראה יותר קרבי (יש אצל אוראל תמונות של אחת אדומה עם חלונות כהים, שהייתה פעם אצל מכר ונגנבה)

 

למי ששאל צריכת דלק, מאותו החבר שהרכב שלו נגנב

נסיעה לאילת 1:18.5 (באמצע הלילה, אויר קר ונסיעה על 90 קמש כל הדרך)

במרכז, בחיי היומיום הכוללים פקקים ונסיעות קצרות 1:13 בערך.

 

אני אישית מאוד אהבתי את הרכב הזה (עדיין אוהב, אבל לעולם לא אקנה)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...