Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה, מאיפה אפשר להשיג את החומר הזה, ומה זה swirl marks (סליחה על הבורות)

 

קודם כל תתחדש, בחירה מעולה. :wink:

 

את החומר הספציפי ומוצרי ניקוי/טיפוח אחרים אפשר להזמין מEBAY, אני אישית ממליץ על המוצרים של meguiars. בשירשור הבא יש מידע מופרט והמלצות:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361545&highlight=Meguiars

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל תתחדש, תהנה מהרכב הכי שאפשר ואם אתה מבסוט אז כל מה שיגידו שטויות! כולל אני.

 

דבר שני, יש כמו שריטות כזה על הכנף או לפחות ככה זה נראה, אבל אתה אומר שלא.

שלישי ורביעי מתחבר ביחד. שילמת ה-מ-ו-ן על הג'אנטים ואני בספק אם הם מקוריים או שהם הרכיבו אותך על הפנצ'ריה מאחורי המוסך שלהם. מה שגם, הג'אנטים עצמם נראים מלאי שריטות.

 

רק קח את זה לתשומת ליבך.

 

תתחדש ותהנה!

פורסם

באמת ?

 

דווקא הוא הביא לי חשבונית על הג'אנטים שרשום שם מחיר 4400 ויש 63% הנחה .

אבל יכול להיות מאוד שהוא יכול לרשום שם מה שהוא רוצה .

בקשר לשריטות אין לי מושג למה בתמונות זה ניראה ככה אחרי כל תגובה פה אני יורד לאוטו לבדוק ואין שריטות, פשוט אין :-D

בכל מקרה אל תדאג אף אחד לא יכול להוריד לי את החיוך מהפנים אני ממש מרוצה .

פורסם

קודם כל תתחדש! אין שום ספק שמדובר בבחירה מצויינת. מס' נקודות:

 

1. אין שום שריטות - אין מה לרדת לרכב ולבדוק.

2. לאחר שנתיים וחצי עם הפאביה - חבל שלא רכשתי עם גיר ידני. למרות שיש לי עוד הילוך, ולמרות שזה גיר אוטומט טיפוסי ולא רובוטי מעצבן, עדיין זה פשוט לא זה - הרכב הבא שלי יהיה אך ורק ידני. עשית בשכל.

3. הג'אנטים האלו יפים מאוד ומוסיפים לרכב.

4. המתגים של המזגן - נחמד לראות שבוצעו "שיפוצים" לקונסולה, והיא קיבלה מתגים נורמלים יותר ולא מעפנים (אין ניסוח אחר) כמו שיש בפאביה שלי.

5. הרדיו דיסק - הפאביות שלפני מתיחת הפנים צויידו במכשירי ר"ד לא מקוריים והותקנו בארץ. אצלך יש רדיו מקורי, שתדע שזה מוסיף המון לקונסולה.

 

 

אגב, יכול להיות שאין קודנית לרכב? איזו חברת ביטוח תסכים לבטח סקודה בלי קודנית? :shock:

פורסם

יש איתורן SAVE בלי קודן וזה מספיק באלייד (שם ביטחתי).

 

ושוב אני הכי מרוצה בעולם היו לי : סובארו B3 , ניסאן טידה, הונדה סיויק ועכשיו הפאביה ואין מה לדבר פשוט פינוק .

פורסם

תתחדש על האוטו!

נראה מצוין לדעתי.

 

אחוות בעלי הפאביה. :-D

 

בתור אחד שנוהג בפאביה (לא TSI) כבר 10 חודשים, אני מרוצה עד הגג - בטוח שגם אתה תהיה.

הצבע אצלך כ"כ מבריק, שרואים את ההשתקפות שלך - אתה נראה בכושר :-D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אין שם שריטה זה הישתקפות שלי .

 

אז מה זה אומר ?

שאתה שרוט ? :-D

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
תתחדש על האוטו!

נראה מצוין לדעתי.

 

אחוות בעלי הפאביה. :-D

 

בתור אחד שנוהג בפאביה (לא TSI) כבר 10 חודשים, אני מרוצה עד הגג - בטוח שגם אתה תהיה.

הצבע אצלך כ"כ מבריק, שרואים את ההשתקפות שלך - אתה נראה בכושר :-D

 

די תמשיך :oops:

פורסם

קודם כל, תתחדש.

 

שאפו על הבחירה הנועזת של דגם ידני.

בתמונה השנייה והשלישית, יש לכלולך די מאסיבי ליד הפנס, או שאני טועה ומדובר בכלל במכה? מה שלא נשמע לי הגיוני.

 

רכב יפה, אהבתי את הצבע בעיקר. סע בזהירות!

 

(הודעה ראשונה באוף-טופיק :-D).

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

מרשים ביותר!

איך היא מרגישה? איך הגיר?

מרגישים את אירופה ביחס לכל היפניות שהיו לך?

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.i

אהבתי את החתימה :)

פורסם

קודם כל - תתחדש, תהנה וסע בזהירות.

 

דבר שני - החישוקים שלך אינם מקוריים, הם רחוקים מכך בעשרות שנים וק"מ.

שקודה (צ'מפיון) עובדים עם E&A ואלה חישוקי סגסוגת שהם מייבאים, ואני נוטה להאמין שמקורם אי שם בסין או כל מדינה שבסביבה.

 

אני הייתי מוותר על התוספת הזאת ובמקומה מחפש "SPORT" בפירוקיה - ולוקח לה את הצמיגים והחישוקים, במידה והם במצב טוב.

נכון שהמעבר לחישוקי 16' פוגם בנוחות הנסיעה, ומנגד הוא תורם לא מעט לאחיזה, תחושה ומשקל מההגה.

 

לגבי הצבע - אין יותר מידי מה לעשות. תשתדל לשטוף אותה לעיתים קרובות, לחנות בחניות מקורות / מוצלות ולעשות ווקס (עדיף איכותי) לעיתים קרובות.

Swirls יגיעו אם תרצה ואם לא, ואז תצטרך Detaling. כמובן שבשלב מאוחר יותר הם יחזרו שוב. בקיצור - אין מנוס מזה.

 

אני חושב שהיא חמודה להפליא בשחור, אבל אין מ-צ-ב שנרכוש שוב שחור או כל צבע כהה שהוא.

השחור דורש יותר מידי תשומת לב, הקפדה ותחזוקה - לעיתים זה הופך להשתעבדות של ממש, ואם מגיעים ל-Detailing, זה גם הופך כואב לכיס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
קודם כל - תתחדש, תהנה וסע בזהירות.

 

דבר שני - החישוקים שלך אינם מקוריים, הם רחוקים מכך - שקודה (צ'מפיון) עובדים עם E&A ואלה חישוקי סגסוגת שהם מייבאים, ואני נוטה להאמין שמקורם אי שם בסין או כל מדינה שבסביבה.

 

אני הייתי מוותר על התוספת הזאת ובמקומה מחפש "SPORT" בפירוקיה - ולוקח לה את הצמיגים והחישוקים, במידה והם במצב טוב.

נכון שהמעבר לחישוקי 16' פוגם בנוחות הנסיעה, ומנגד הוא תורם לא מעט לאחיזה, תחושה ומשקל מההגה.

 

לגבי הצבע - אין יותר מידי מה לעשות. תשתדל לשטוף אותה לעיתים קרובות, לחנות בחניות מקורות / מוצלות ולעשות ווקס (עדיף איכותי) לעיתים קרובות.

Swirls יגיעו אם תרצה ואם לא, ואז תצטרך Detaling. כמובן שבשלב מאוחר יותר הם יחזרו שוב. בקיצור - אין מנוס מזה.

 

אני חושב שהיא חמודה להפליא בשחור, אבל אין מ-צ-ב שנרכוש שוב שחור או כל צבע כהה שהוא.

השחור דורש יותר מידי תשומת לב, הקפדה ותחזוקה - לעיתים זה הופך להשתעבדות של ממש, ואם מגיעים ל-Detailing, זה גם הופך כואב לכיס.

 

תאמין לי כחול מטאלי לא יותר טוב ממה שתיארת.

למען האמת איזה צבע חוץ מלבן הוא לא ככה?

הכל בראש

פורסם
תאמין לי כחול מטאלי לא יותר טוב ממה שתיארת.

למען האמת איזה צבע חוץ מלבן הוא לא ככה?

הכל בראש

 

ידוע. הייתה גם כחולה כהה בעבר.

 

צהוב, לבן, כסוף, שמפניה, תכלת - הרבה פחות רגישים מהבחינה הזאת.

אפילו אדום, כתום וירוק (סטייל שירוקו) הם צבעים שהרבה יותר קל לחיות איתם...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...