Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי מורה (של הסתדרות המורים) והיא מעוניינת לרכוש רכב חדש, עכשיו אני יודע שיש הנחות למורים לרכבים מסויימים,

אפשר לקבל פרטים על כך? על אילו רכבים מדובר וכמה % ההנחה בערך?

 

היא אהבה את Skoda Fabia, יכולים לעשות עליה הנחה?

פורסם

פשוט תגיד לה שתתחבר לאתר של הסתדרות המורים יש שם מידע על המבצעים ועל איזה מכוניות זה נכלל לפי מה שאני זוכר שההורים שלי מקבלים יש רק רכבים ספציפים שאתה יכול לבחור אני לא זוכר ש Skoda Fabia היה אחד מהם

פורסם
רכב אחד שידוע זה ה206+ החדשה. ב74 אלף במקום 80.

לשים לב רק שהיא ידנית בלבד.

האם יש מצב שמישהו לא מארגון המורים בא ורוצה לרכוש את הרכב בהנחה דומה האם ישנו סיכוי לקבלה? :roll:

פורסם
האם יש מצב שמישהו לא מארגון המורים בא ורוצה לרכוש את הרכב בהנחה דומה האם ישנו סיכוי לקבלה? :roll:

 

סביר להניח שלא, אבל אפשר תמיד לנסות.

 

 

so far so good so what

פורסם

היא מתחברת עם תעודת זהות וגם הסיסמה היא תעודת הזהות.

המבצע כרגע הוא על רכבי סוזוקי והוא עומד להיגמר בקרוב.

מבצעי משומשות יש בשלמה סיקסט, אוטו סנטר וקרסו טרייד.

ליסינג פרטי יש בשלמה סיקסט ועכשיו גם בהרץ.

ההנחות נחמדות ולא יותר, חבר מקבלים הנחות גדולות יותר, בליסינג הפרטי התנאים בכלל לא מדהימים ובמצבצעים האחרונים (פיג'ו וסיטרואן שכבר נגמר וסוזוקי שעומד בפני סיום) ההנחות היו נאות לשם שינוי.

 

על פביה ספיציפית אין שום הנחה, אולי תנסו בליסינג פרטי.

 

בהצלחה, חג שמח ושבת שלום.

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם

כל המאמץ לא מצדיק , כרגע אין מבצעים מעניינים ! היה על ניסאן מבצע נחמד , סוזוקי אין כרגע אבל חופף לימי מכירות, רכב סביר . מיציבושי נגמר מבצע סביר. אין כלום מיוחד בהסדרות המורים ! תנסי אולי חבר

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...