Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב מסוג פגו 206 XS יד שנייה

הבעלים טוען שהרכב עבר תאונה אצל היד הראשונה לפני שקנה את הרכב ועל כן הורד מהמחירון שלו 10000 שח

הרכב היה בחנייה ונפגע מאחור מרכב נוסע

הוחלף ברכב טמבון , פנס אחורי וכנף קדמית ואחורית

הבעלים טוען וכך גם כתוב בטופס הבדיקה שהוא קנה את הרכב שהפגיעה בשילדה בקורה אופקית בעלת משמעות נמוכה

מה זה אומר בעברית האם זה קצה שילדה ואין להתייחס לזה אלא רק בקטע של הורדת המחיר או שיש פה גם משמעות בטיחותית?

תודה לעוזרים

פורסם

למה לך להסתבך? גם אם אכן מדובר במשהו לא משמעותי יחסית יש המון המון אנשים שישמעו שהשלדה לא נקייה לחלוטין ויברחו ממך כשתרצה אתה למכור את הרכב. אם מדובר באקזפלר מדהים מכל הבחינות חוץ מזו - אולי שווה לשקול. אם מצבו הכללי (כפי שנראה) לא מדהים בטרוף וככל הנראה יש רכבים אחרים במצב קצת יותר טוב - לך עליהם

פורסם

תבקש ממנו שיראה לך את תוצאות הבדיקה, בטח שמר אותם כשקנה את הרכב.

אם התוצאות סבירות אז לך לבדיקה משלך ואז תחליט.

פורסם

מדובר על פגיעה בקצה קורה אורכית אחורית.

זה שרשום בעל משמעות נמוכה, כל מכון בדיקה יפרש את זה כמו שהוא רוצה (קצה של קצה, אך עדיין פגיעה בשלדה)

מבחינה בטיחותית אין לך שום בעיה.

רק צא מנקודת הנחה שיהיה לך בעיה למכור את הרכב, בשל ירידת ערך במכה בשלדה.

×
×
  • תוכן חדש...