או קיי ביצעתי את האיפוס שנאמר, אפילו לקחתי שעה יותר
הדלקתי את הרכב ל20 דקות בסרק, וכיביתי.
לאחר 10 דקות יצאתי לסיבוב של 20 דקות.
לא הרגשתי את הדחיפה שציינתי, אפילו נסעתי לאט בכוונה שיעבור להילוך רביעי בסלד נמוך, אכן הוא עובר ויורד בצניחה ל1500 סלד
אך ללא הדחיפה!
תענוג, אני ימשיך לבדוק את הנושא במוצש.
תודה שי ושבת שלום!