Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה הגיע הזמן הזה ואני חושב על החלפת המושבים בשתי המכוניות (בלי קשר אחת לשניה).

 

בוולוו המושבים בלויים ויש להם כיסוי די מגעיל (מה גם שאמא שלי מעשנת בו אז זה יקרה כשאני אקבל בחזרה את האוטו).

 

בפיאט אני לא יודע מה מצב המושבים אבל יש להם כיסוי שאחרי שנתיים וחצי ו80000 קילומטר כבר נראה די רע, בנוסף לזה שהחלק הימני של המשענת נמצא כמה סנטימטרים מאחורי החלק השמאלי (המשענת עקומה).

 

אם אני כבר מחליף, הייתי רוצה להחליף למשהו יותר ספורטיבי כי בשתי המכוניות אני מרגיש שאני צף מעל הכיסא ולא ממש יושב בו.

 

איך אפשר לדעת אילו מושבים מתאימים לרכבים האלו ואיפה משיגים אותם?

האם אפשר לייבא?

האם אפשר לשים מושבי ספורט?

פורסם

מן הסתם מושבים של וולבו 940 יתאימו ל-740, תוכל לקנות משומשים בפירוקיה. לא נראה לי שתמצא מושבים טובים יותר במחיר סביר.

 

דני

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כדאי לבדוק עם מומחה (נאמר שלמה סייג מרמת גן ). אני לא בטוח שמושבי ה 240 740 940 960 הם

זהים או תואמים בתושבות.

אם הם אינם תואמים ומבוצע "אילתור " עלולה להתעורר בעיה עם הביטוח.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

קודם כל תסיר את הריפודים מהטמפרה. תראה מה מצב המושבים, ולפי זה תחליט.

 

לך תדע, פתאום תגלה שהריפוד המקורי במצב מעולה וממש טוב.

 

במקרה הכי גרוע - 400 ש"ח אצל רפד בקרית ביאליק ויש לך ריפודים מעולים של הדר רוזן וההרכבה ע"י בעל הבית.

פורסם

זה טווח המחירים?

כמה מאות?

 

העניין הוא שאני יודע שהריפוד מתחת לא במצב טוב כי אני מרגיש גושים ובצד ימין אני גם מרגיש את הברזל עצמו.

 

ולא, אני לא רוצה להחליף למושבים שלא קשורים.

 

מה שחשוב לי זה שייראה מקורי (יחסית).

זו גם הסיבה שאני לא שם את הכיסויים המגעילים מבד שיש לדשבורד.

איך שהאוטו יצא מהמפעל, ככה אני רוצה שהוא ייראה.

×
×
  • תוכן חדש...