Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשת אוטו דיפו ישנו מבצע לתוסף דלק שנקרא GOLD LABLE המיועד לכל 10,000 ק"מהמחיר הוא 99.99 במקום 139.99 ש"ח.

מי מכם התנסה עם התוסף הזה ויכול לומר את דעתו בנושא.

 

 

ל'

 

פרסומת:

תוספי הדלק של smog doctor מנקים את מערכת הדלק, משפרים את ביצועי המנוע וחוסכים דלק!

אלפי אנשים כבר ניסו וממליצים בחום על תוספי הדלק של smog doctor. לחץ כאן!

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא התנסיתי בשימוש בו....

תוסף למה הוא? כלומר מה מטרתו המדוייקת?

 

ואגב, K44, התוסף הנפוץ והמוכר, עולה בערך מחצית מהסכום של התוסף המדובר.

אבל אינני יודע אם שניהם לאותה המטרה....

פורסם

ממה שהצלחתי לפענח בעיתון, הוא מסיר פיח.

"תכשיר מרוכז לניקוי מערכת הדלק".

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני ראיתי אותו, אגב בדרכ אבל לא תמיד כל התוספי בררה שלא נמכרו בארץ נמכרים לאוטודיפו בזול בתקווה שימכרו על ידם לחובבי רכב תמימים ועוד במחירים מופקעים, ואבסס את דבריי

לא מזמן אחד כאן קנה פלאשינג של חברה לא מוכרת ועלה לו יקר ולאותה חברה יש תוסף המקביל לMOS2 של LM ועוד כמה תוספים, הסדרה הזו נחלה כישלון בישראל בכלל ובערוץ הקניות בפרט והועברה לאוטו דיפו.

 

אגב זה מידע כללי, איני מכיר את התוסף הנ"ל אבל תוספים ואטו דיפו לא הולכים יחד- שומר נפשו ירחק

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

OK,

עכשיו אפשר לומר בבירור-

K44 נועד למטרה זו,ניקוי פיח, הוא תוסף מאוד פופולרי בארץ.

משתמשים בו גם מוסכים וגם מוסכים מורשים.

הוא מוכר ויש נסיון רב איתו!

ניתן לקרוא עליו באיןסוף שירשורים פה בפורום...

 

והוא עולה 45-60 ש"ח אצל הפרסי ודומיו...

אז אל לאיש מאיתנו לפרנס את אוטודיפו על התוסף הנ"ל....

פורסם

עכשיו אפשר לומר בבירור-

K44 נועד למטרה זו,ניקוי פיח, הוא תוסף מאוד פופולרי בארץ.

משתמשים בו גם מוסכים וגם מוסכים מורשים.

הוא מוכר ויש נסיון רב איתו!

ניתן לקרוא עליו באיןסוף שירשורים פה בפורום...

 

והוא עולה 45-60 ש"ח אצל הפרסי ודומיו...

אז אל לאיש מאיתנו לפרנס את אוטודיפו על התוסף הנ"ל....

אני מכירה את K44 ולכן שאלתי אם מישהו מכם מכיר את התוסף שציינתי כי אני טרם נתקלתי בו.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עזבי אותך שטויות..ה306 השמורה שלך אינה שפן הניסיונות ..השתמשי במוצר ידוע ומוכר ביכולתו ותמורתו בשוק.

אל תתפתי לגימיקים בעיקר לא במחיר שכזה וועוד מאוטו דיפו...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
עזבי אותך שטויות..ה306 השמורה שלך אינה שפן הניסיונות ..השתמשי במוצר ידוע ומוכר ביכולתו ותמורתו בשוק.

אל תתפתי לגימיקים בעיקר לא במחיר שכזה וועוד מאוטו דיפו...

אסף תודה על הדאגה, נראה לך באמת שאני אסכן ולו לרגע אחד את "אמיר"?:wink:

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לרגע לא פיקפקתי בכך. כמו שאני לא אסכן את "סימה" שלי :-)

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ראשית אבהיר שאני

לא נוטה לצדד בשום תוסף דלק הקיים בשוק,ובוודאי לא אמליץ או אשלול תוסף כלשהו הקיים בשוק!

לפניכם ציטוט מתוך עלון פרסום המסופק עם המוצר" גולד לייבל"!

משווק על ידי היבואן פרומט!

נקרא בשם גולד לייבל 10000.מתוצרת ליקווי מולי! תכונות:מסיר פיח מהשסתומים, ומאפשר מעבר

תקין וריסוס יעיל של הדלק.

מנקה ביעילות משקעים ולכלוך הנוצרים במסנן הדלק, ומאפשר

ספיקה מאוזנת ומעבר תקין של דלק למנוע.

מסיר את הפיח מחיישן החמצן ומאפשר לו לעבוד ביעילות ולשמור על סביבה ירוקה.

מסיר את הפיח על השסתומים,ומאפשר פעולה יעילה.(היווצרות פיח על השסתומים מונעת אטימה יעילה

וגורמת לדליפת הספק הפוגע בביצועי המנוע.[ציטוט מעלון היצרן]).

מנקהומסיר את הפיח מהמיר הקטליטי, ומאפשר לו לעבוד ביעילות.

מסיר את הפיח ביעילות ומשפר את תפקוד המנוע וחוסך בדלק.

מתאים למנועי בנזין ודיזל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה,

 

טוב שהיבואן לא כתב שהתוסף מתפיח עוגות מנקה רצפות ומשפר את האון הגברי....:wink:

לאומרי עדיף שלא תזלזל במוצר שעדין לא השתמשת בו , וזכותו של כל יבואן לספק למוצרין כל תכונה כלשהי, ובעיקר כשהיא מגובה על ידי מכון קומפיוטסט, של בצועי רכב לפני ואחרי!

למוצר המתחרה היבואן מייחס אותם תכונות שציינתי( הכוונה לתוסף44K?).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אפשר לעשות חיפוש על הערך "LM GOLD" ואו "ליקוי מולי" ולראות כמה פעמים דיברו על התוסף הנ"ל.

ואגב התוסף הזה לא מחברה לא מוכרת אולי רק למי שלא שמע על יצרנית השמנים ליקוי מולי.

פורסם

עדיף להשתמש במוצר מוכר ושאנשים פה ממליצים עליו מניסיונם.קניתי "ליקווימולי"ואני מחכה לריקון טבעי של מיכל הדלק כדי להשתמש בו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...