Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב, כבר לא כל כך טוב אבל אולי היום הזה יגמר בצורה קצת יותר נעימה.

אז ככה, קמתי בבוקר אל תוך הצרחות של אמא שלי "תתעורר, שברו לך את החלון האחורי באוטו!",

אמרתי לעצמי אוקיי בטח כמה ילדים משועממים, לא נורא יש כיסוי על השמשות.

יצאתי החוצה בפיג'מה כמובן, ראיתי את החלון, התבאסתי, קיללתי קצת בלב וקצת בקול רם.

הוצאתי את המפתחות מהכיס, לחצתי על הכפתור של האזעקה לפתוח את הרכב ו... כלום!

לוחץ עוד פעם, ועוד פעם, אולי יותר קרוב למכסה מנוע? מה נגמרה לי הבטריה? אין מצב החלפתי לפני כמה חודשים,

טוב אני יפתח ידנית, בשניה שהדלת נפתחה, העיניים הצליחו להיפתח ולהתמקד על משהו אחד ראיתי את זה...

http://img843.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=img0802gu.jpg

 

חלון משולש אחורי שבור, דרכו נפתחה הדלת האחורית משם הגישה לדלת הקדמית זה שטויות, ומפה עד לגניבת הרכב הדרך מאוד קצרה, אבל כנראה לא קצרה מספיק כי לא הצליחו לגנוב אותו, אבל רק ינקו את הסוויץ' מהמקום כנראה באכזריות, והסתפקו בHU.

אני די בטוח שמי שעומד אחרי זה גם דופק את הראש ברצפה 5 פעמים ביום, אבל אין הוכחות, מז"פ הגיעו לקחו חתיכת פלסטיק שבורה עם טביעות אצבע עליה, יכולות להיות גם שלי אבל שווה את הניסיון.

 

בקיצור, תודות לחוקי השקט המחורבנים של המדינה המחורבנת שלנו, היית צריך לבטל את האזעקה הרועשת ולהסתפק בהגנות מינימליות של ניתוק הנעה וניתוק של המשאבת דלק, כנראה עבד אם הרכב עדיין אצלי. עוד השבוע אני קונה אזעקת ביפר.

הרכב די שמור לא בקנאות מטורפת אבל אני ממש לא מזלזל בו, אין יותר מבאס מלראות את ההשקעה שלך נשחטת בברוטליות כזו.

ד"א מה מומלץ מכל האזעקות ביפר היום??

 

אני מאחל לכולנו שנת שקט נטולת גניבות ופריצות ושיתפסו את הבני *ונות שעשו לי את זה!

שלומי.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

זה הדבר האחרון שאני ממליץ לך לעשות.

במקום לרכוש אזעקה ,תרכוש ביטוח למערכת הסטריאו שלך.

בביטוח של 10% משווי המערכת אתה מבטח אותה בדרך כלל עד סכום של 5000 שח.

תשקיע בשנה 200 שקל ואתה מבטח את הרדיודיסק ב-2000 שח,כך אם יפרצו לך תוכל לרכוש חדש.

פורסם

סיכוי קלוש שימצאו התאמה מול טביעת האצבע, הגנבים עובדים עם כפפות.

מה הערכתך הכספית לנזק שנעשה לך?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לבטח את המערכת, אני יבדוק את הכיוון הזה, תודה רבה.

אני דווקא חשבתי על ביטוח עצמי, יותר לכיוון של לרתך את הHU בצורה כזאת שהם יצטרכו לבוא עם דיסק ולחתוך חצי רכב בפעם הבאה :lol:

 

הערכה ראשונית, לא כולל סוויץ' חדש, 2000-2500 ש"ח וכמובן צריך לקנות עכשיו סוויץ' חדש. וצריך לקבל עליו הצעת מחיר.

אני כמובן לא בונה על מציאת טביעה, אבל אם יש סיכוי אפילו הקלוש ביותר, אני מעדיף לתת להם לנסות.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

עצם זה שיש אזעקה זה הרתעה משמעותית ודי בטוח שגנב יעדיף את הרכב ליד ,זה שאין לו אזעקה.

לי יש גארד אני מבסוט , מה לעשות שקט נפשי.

הביטוח כבר מוצצים לי את הדם אני מתבייש להגיד כמה עולה לי כל הביטוחים של היום.

 

ח"כ ארדן יכול להמציא הצעות חוק מטופשות עד מחר מבחינתי הוא בכלל לא קיים וברור שלא מייצג אף אחד מאיתנו.

פורסם

אני דווקא תומך בהצעת החוק של ארדן ,אם אתה חושב שאזעקה מפחידה מישהוא אתה טועה

גנבים מנטרלים היום אזעקה ב-2 שניות יש להם מכשירים אלקטרוניים שמנטרלים אותה בקלות.

מעבר לזה גם אם הופעלה האזעקה והצלחתה לתפוס את הגנבים על חם מי ערב לך לבטחונך .?

אתה יכול למצוא את עצמך במצב שאתה לא רוצה להיות בו.

 

פריצה לרכב זה בעיקר נזק כספי.

תן לביטוח לטפל בזה.

פורסם

תתקין ביפר,תבקש מהמתקין לחבר אותו לצופר של הרכב,תתקין צופר מפלצתי,רגישות של האזעקה עד הסוף,ואין סיכוי שאתה לא שומע את האזעקה בכל מצב.

החוק הוא חרטא בריבוע ואף אחד לא ידבר איתך אם האזעקה ציפצפה חצי דקה.

וגם אם כן הקנס שתקבל יהיה נמוך מהנזק שיגרם לך לרכב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
עד איזה סכומים אפשר לבטח?

אני יכול לבטח את הCARPC?

 

 

כול חברת ביטוח והתנאים שלה.

מספר דגשים :

 

ביטוח מקסימאלי הוא בין 4000-6000 שח בדרך כלל תלוי בחברת הביטוח

כאשר עלות הביטוח היא בין 8-14 אחוז בשנה תלוי בחברת הביטוח.

ישנם מקומות שדורשים השתתפות עצמית מומלץ לא לבטח באופן זה.

שום חברת ביטוח אינה באה לראות את הציוד בפועל מומלץ לבטח רק מוצר 1 בסכום הכולל מומלץ הרדיודיסק שבדרך כלל ניגנב

מומלץ להצהיר על דבל דין יוקרתי שלא מגיע עם מסך נישלף כי ישנם חברות שדורשות שתמיד תוציא את הפאנל

ובמקרה גניבה דורשות לקבל אותו כהוכחה לכך.

חברות ביטוח דורשות לעיתים אישור ממתקין על התקנת המוצר ועלותו.

ישנם חברות ביטוח שמבטחות סכום כסף מסוים ללא תלות במוצר.

ישנם חברות שמציעות שיפוי ולא פיצוי דהיינו שהם יעבירו לך את הכסף בתמורה לרכישת מוצרים והצגת חשבונית {לא מומלץ}

ישנם חברות שמציעות מוצר זהה לשלך או חלופי באותו סכום {לא מומלץ}.

במקרה גניבה כול מה שנידרש זה להגיע לתחנת המשטרה להודיע על פריצה לקבל טופס ולהעביר אותו

לחברת הביטוח.

 

לסיכום :

 

הכי טוב זה לבטח את הרדיודיסק

ללא השתתפות עצמית ופיצוי כספי במקרה גניבה.

פורסם

חברה יש לי הונדה סיוויק קופה, ועל כל המערכת וכמה שהוצאתי על הhu, ועל כל הסכום של האוטופיה והדיוס וכל המערכת היקרה הזאת , הגנבים מעדיפים את כל הרכב ולא מסתפקים במערכת למיניהים.

 

יש לי ברכב :

1/ מנעול הגה.

2/מנעול ידית הילוכים רב בריח.

3/ אזעקת ביפר של גארד. (ומי שרוצה אני מוכר אחת של רב בריח)

4/ קודנית עם 2 ניתוקים.

5/ 3 מצלמות על הרכב.

6/ הרכב נמצא בחניה פרטית.

7/ האזעקה על רגישות מאוד מאוד גבוהה!

8/ ביטוח מקיף! (כיאלו שזה עוזר)

 

אז ככה זה מה שאני מציע לך ברכבך!

עזוב חברות ביטוח , כל ההשקעה שלך לא שווה את כל זה!

 

תראה מה אני עשיתי, ועדין פה השכונה לא כל כך נעימה. אז מה שאני מציע תצטייד טיפה בדברים שכן יגרמו לגנב לחשוב פעמיים אם הוא רוצה להכניס לתוך זה או שזה כבר מיותר.

 

לי קרה שניסו לגנוב לי את הרכב , אבל 2 מתלמדים כנראה, באו לרכב ב2 בלילה, לא ראו את המצלות.

ניסו להכינס לרכב לשבור את הדלת. ואז האזעקה פעלה, טסו משמה.

אחרי זה ראו מי זה במצלמות ולא עירבנו משטרה.

פשוט אנחנו טיפלנו בעיניון.:wink:

 

כואב לי לראות שככה הבני *ונות האלה גונבים !

 

משתתף בצערך!!:-(

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
תתקין ביפר,תבקש מהמתקין לחבר אותו לצופר של הרכב,תתקין צופר מפלצתי,רגישות של האזעקה עד הסוף,ואין סיכוי שאתה לא שומע את האזעקה בכל מצב.

החוק הוא חרטא בריבוע ואף אחד לא ידבר איתך אם האזעקה ציפצפה חצי דקה.

וגם אם כן הקנס שתקבל יהיה נמוך מהנזק שיגרם לך לרכב.

 

האמת יש לי חבר שיכול לארגן לי צופר משטרתי (לכל השוטרים פה, זה לא צופר של המשטרה, זה כמו!)

מין הורן מפגר כזה מחובר לו לאזעקה, כל פעם שהוא נועל\פותח זה נשמע כמו פצמ"ר :-D.

יציאה יציאה, נפילה נפילה.

 

יש לי ברכב :

1/ מנעול הגה.

2/מנעול ידית הילוכים רב בריח.

3/ אזעקת ביפר של גארד. (ומי שרוצה אני מוכר אחת של רב בריח)

4/ קודנית עם 2 ניתוקים.

5/ 3 מצלמות על הרכב.

6/ הרכב נמצא בחניה פרטית.

7/ האזעקה על רגישות מאוד מאוד גבוהה!

8/ ביטוח מקיף! (כיאלו שזה עוזר)

 

אז ככה זה מה שאני מציע לך ברכבך!

עזוב חברות ביטוח , כל ההשקעה שלך לא שווה את כל זה!

 

 

משתתף בצערך!!:-(

תודה =\

בקיצור כספת בשוויצריה קל יותר לפרוץ :-D

האמת שאני בראש שלך, לא אוהב חברות ביטוח יותר מדי בירוקרטיה ובלבולי שכל עד שאתה באמת מקבל מהם משהו.

ותאכלס מה יעזור לי ביטוח?! דחילק הכסף, אני לא רוצה שיפרצו עוד פעם.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שלומי,



 

קודם כל משתתף בכאבך - כפרה הכסף וכפרה הרכיבים שנגנבו - להתעמת עם גנבים\שודדים, לא עלינו, החיים שלך יקרים יותר.

 

לעשות ביטוח - עד גבול מסויים של עלות כוללת של המערכת זה יכול להיות דבר טוב וחכם.

 

אני יכול לאמר לך שבמצב בו כסף הוא לא הבעיה שלך לא תהיה לך בעיה לעשות ביטוח, מצד שני - אם כסף לא היה הבעיה שלך אז ביטוח בכלל לא היה מטריד אותך... בקיצור בעיניי - אם אתה יודע שיש רכיבים שרוב הסיכויים שיגנבו לך אותם כמו דברים שקל לתלוש מהמקום כמו HU וסאב וופר - תבטח רק אותם.

 

אם ההתקנה שלך היא התקנת בונקר - כזו שבה קשה מאוד להגיע למגברים ולרמקולים למשל - אין שום טעם לבטח אותם.

 

מעבר לכך - אני מבין שהפריצה בוצעה במקום מגוריך היות וציינת שהאזעקה האמיתית שהופעלה היתה... אמא שלך :-D

 

אני מקווה מאוד שאתה לא פותח את המערכת ליד החניה שלך וגם לא מכוון את המערכת ליד החניה שלך, כי אם כן ->

 

כנראה שזו הסיבה לכך שפרצו לך לרכב.

 

תיזהר מאוד עם הנושא הזה של איפה אתה מדליק את המערכת, אני יכול לאמר לך מהנסיון שלי, בשכונה שבה אני חי לשמחתי הרבה לא שומעים הרבה על פריצות טפו טפו טפו אבל בכל פעם שאני מוריד משהו (כלי עבודה, חלקים של אביזרים לבית) תוך פחות משעה הם נעלמים! -> אין לי בעיה עם זה וגם זו המטרה שלי כשאני עושה את זה -> אבל זה רק אומר שאנשים רואים הכל ופותחים עליך עיניים כל הזמן!

 

בקיצור, בזמן הקרוב אני מציע שתוציא את המערכת מהרכב כי כנראה שכבר מישהו סימן אותו או יותר גרוע סימן את החניה שלך ויש סיכוי רציני שיפרצו לך שוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק אני שמתי לב לזה שרצו לגנוב את כל האוטו, לא הצליחו אז לקחו את הרדיו והלכו ?

האא ואני יכול לגלות לכם סוד קטן:

כל אלו שמתחכמים ומקבעים רכבים בצורות אלו ואחרות, בפריצה יגרמו לכם יותר נזק לרכב כנקמה על העניין ואו מתוך ניסיון לפרק בכ"ז את מבוקשם.

אז מה יצא לכם ? יותר נזק לרכב.

אני אישית מעדיף להיות פורע חוק ולהשאיר את האזעקה ברכב מחוברת, זאת היות ואני גר בשכונה, שמספיק 10 שניות לאזעקה מצפצפת, כדי שהרכב לא יגנב.

(יש בתים קרקע עם חדרי שינה צמודים לרכב, ושכנים שמתעוררים מכל דבר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעורר את השרשיר הזה קצת לאחר חיפוש בנושא הביטוח למערכת ברכב, כבר כמה זמן שאני מהרהר על הנושא הזה עם עצמי ובאמת רציתי להתעניין אם יש מישהו מהחברה של פורום אודיו בואו נקרה להם "הכבדים" עם הציוד הממש יקר שבאמת מבטח את הציוד ואת כולו לא רק הHU?

זה דיי מטריף כשיש רכיבים בשווי חצי מהרכב או הרכב כולו:lol: כל רעש בלילה מקפיץ.

פורסם

רק סוף שבוע שעבר הבן אדם קנה ממני מגבר, כמעט הורדת לי את הלב לתחתונים!!!



 

:evil:

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...