Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי ה-1.2TSI הגיעו היום לאיביזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהיום ניתן לרכוש את המנוע המדובר. היום יצא לי לנהוג על האיביזה 1.2TSI DSG האוטו פשוט שקט המנוע חזק עם ביצועים נעים.

לגבי המחיר המחיר נשאר אותו דבר, כמו המחיר של מנועי ה-1.6 היוצא באותם רמות גימור:

 

1. סיאט איביזה 1.2Style DSG המחיר 111,900 ש"ח.

 

2. סיאט איביזה 1.2DSG/ידני SPORT המחיר 119,900/111,900 ש"ח (3 דלתות) בהתאמה.

 

* המנועים הם עם 105 כ"ס ובתיבה DSG מגיעים עם 7 הילוכים.

 

כמו כן ניתן גם לבצע נסיעת מבחן כרגע רק על ה-DSG.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

המחירים הללו סבירים והרכבים אמורים להיות מוצלחים וראויים.

 

נשאלת השאלה השיווקית : האם צ'מפיון ידבקו במחירים אלו , ומדי פעם יתנו הנחות קטנות בימי מכירה (כמו שעשו בדגמי TSI

בפולקסווגן וסקודה) ? אם כן התנופה של שיווק סיאט בארץ תעצר .

 

לחילופין , אם ינקטו בשיטת שיווק אגרסיבית של הוזלות משמעותיות , כמו שעשו לאיביזות 1.4 / 1.6 ובהמשך לליאון ,

הרי אז המומנטום ישמר.

 

מי שלא יהיה כ"כ מרוצה הם אלו שקנו מנועים "וותיקים" 1.4/1.6 ואם היו ממתינים יכלו לקבל מנועים חזקים וחסכוניים יותר.

פורסם
המחירים הללו סבירים והרכבים אמורים להיות מוצלחים וראויים.

 

נשאלת השאלה השיווקית : האם צ'מפיון ידבקו במחירים אלו , ומדי פעם יתנו הנחות קטנות בימי מכירה (כמו שעשו בדגמי TSI

בפולקסווגן וסקודה) ? אם כן התנופה של שיווק סיאט בארץ תעצר .

 

לחילופין , אם ינקטו בשיטת שיווק אגרסיבית של הוזלות משמעותיות , כמו שעשו לאיביזות 1.4 / 1.6 ובהמשך לליאון ,

הרי אז המומנטום ישמר.

 

מי שלא יהיה כ"כ מרוצה הם אלו שקנו מנועים "וותיקים" 1.4/1.6 ואם היו ממתינים יכלו לקבל מנועים חזקים וחסכוניים יותר.

 

מה קשור ממתינים? את המנועים הישנים מכרו במחירים הזויים ואין סיכוי שימכרו את ה- TSI במחירים קרובים למה שהיה בכלל. המחירים לטעמי גבוהים מדי. את דגם הספורט הידני TSI היו צריכים לשווק ב-100 ואת ה- DSG ב-110. במחירים כאלו הם היו יכולים להמשיך את המומנטום.

קשה לי לראות המוני איביזות נמכרות ברמת מחירים כזאת.

פורסם
איביזה SC 1.2 TSI ידנית יקרה יותר מלאון המקבילה?

 

השאלה צריכה להיות - איביזה TSI יקרה יותר מפולו TSI מקבילה? זה סוג של שבירת קונצנזוס חברתי..

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אותו תמחור חסר הגיון, כמו תמיד. בדיוק כמו בימים שרכשנו את האיביזה "ספורט" 1.6.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הי,

 

האם יש סיבות להעדיף את הפולו 1.2 TSI על פני הדגם הזהה של האיביזה?

ד"א, לא הצלחתי למצוא מידע על הבטיחות של האיביזה.

 

תודה..

פורסם

לדעתי המחיר יקר ולא ממש תחרותי.

אני סומך על סיאט שיצאו במבצי ויחתכו את המחיר באחוז משמעותי.

המחיר צריך להסתובב סביב ה100K.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

איך רון קופמן אומר בפרסומת ? "פחחחחחח אני הולך".

 

אין שום סיבה לקנות איביזה ב111 אלף כשיש פולו ב115 שמרגישה פי כמה וכמה יותר איכותית.

 

כשעשיתי נסיעת מבחן על איביזה עם 20 אלף קילומטר כמה פלסטיקים כבר דאגו לקרקש בסביבה כדי להדגיש את נוכחותם :lol:

 

וכן ב100K זאת יכולה להיות אחלה עסקה ביחס תמורה למחיר.

 
 

 

 
 
פורסם

אל תשכחו שהאיביזה יותר מאובזרת מהפולו ויותר יפה מהפולו , אני מתייחס לדגם ספורט כמובן.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

יופי הוא דבר סובייקטיבי ולא כולם מחפשים רכב יפה, יש כאלה שרוצים בעיקר רכב אופה.

לגבי אבזור עדיף, מה יש באיביזה שאין לפולו והאם זה מצדיק את המחיר?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

להגיד שאיביזה יפה יותר ? אני לא יודע , האיביזה הזו הרבה פחות מוצלחת ונראה שהם התאמצו מידי. רק דגם קופרה נראה בסדר וגם רק עם פנסי קסנון.

הפולו נראת הרבה יותר בוגרת ומשדרת אפילו קצת בורגנות ואי אפשר להגיד שהיא מכוערת.

 
 

 

 
 
פורסם

הפולו מגיע עירומה לגמרי, רק מחשב דרך יש לה, בדיוק כמו רנו קליאו שנת 2003

אין מה להשוות בתמורה לכל שקל בין האיביזה והפולו...כמו שאמר לי מוכר בוולטספגן "פה אתה משלם על מותג יוקרה"

איזה מותג יוקרה ואיזה נעליים כולה פולו עירומה לגמרי

פורסם
יופי הוא דבר סובייקטיבי ולא כולם מחפשים רכב יפה, יש כאלה שרוצים בעיקר רכב אופה.

לגבי אבזור עדיף, מה יש באיביזה שאין לפולו והאם זה מצדיק את המחיר?

מצטרף לשאלה ,אפשר פירוט?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מראות מתקפלות

CRUISE CONTROL

COMING HOME

מצלמת רוורס ו\או חישניי רוורס

שליטה מההגה על המערכת המקורית או מערכת "מולטימדיה" עם דיוידי USB וכו...

כל מיני דברים קטנים ומעצבנים שאין בפולו כמו כיסים במושב האחורי, ודברים קטנים שאני לא זוכר כי נסעתי עליה לפני חצי שנה

 

בדקנו את ה 1.4, ה שלה לא היה אפילו מחשב דרך, לא ידית הילוכים מעור ולא הגה מעור....

תוספת לגאנטים 5 אלף. ידיות ומראות בצבע של הרכב זה עוד 1500

 

ה 1.2 הגיע עם מחשב דרך, ידית הילוכים והגה עור, איזה כיס או 2 שאין ב 1.4 וידיות ומראות בצבע הרכב כסטנרדט.

×
×
  • תוכן חדש...