Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול בברצלונה-ספרד בחורף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע הבא אני וחבר טסים ל9 ימים לברצלונה.

בגדול ה3 ימים הראשונים הם יהיו בברצלונה, ואחכ הרעיון הוא להשכיר רכב ולנסוע.

חשבנו עם אזור הפירנאים וצפון ספרד, השאלה היא אם בזמן כזה (מבחינת מזג האוויר) כדאי להגיע לשמה, יש מה לראות?

סקי זה לא בתכנון.

או שהחלופה השניה היא להדרים עד אזור ולנסיה (או משהו כזה) ואז לחזור.

בנוגע לאנדורה, האם כדאי להגיע לשמה? יש באמת מה לקנות או בגלל האירו הכל יקר?

 

תודה

פורסם

אם סקי זה לא הקטע שלכם, עזבו את הפירנאים ואנדורה, עכשיו זה שיא העונה ואתם סתם תעמדו שם בפקקים.

סעו לוולנסיה במקום, או לטראגונה, או לקוסטה בראבה, או שתעברו את הגבול לדרום צרפת ותבלו שם כמה ימים.

 

ד"א, הרעיון הוא לשכור רכב ולנסוע. להשכיר רכב זה תפקידה של חברת ההשכרה.

פורסם

לגבי השוכר/משכיר צודק, טעות שלי.

באנדורה יש מה לקנות? או שיקר שמה?

בדרום צרפת יש יותר מה לראות מאשר וולנסיה והאזור? בדרום צרפת אין שלג כמו בצפון ספרד?

 

תודה

פורסם

באנדורה יש מה לקנות - בעיקר בגדים, אלכוהול, שוקולדים, ציוד סקי וציוד רכיבה לאופנוענים.

 

זה הדיוטי פרי הכי גדול באירופה, ובהתאם לכך יש לו גם חוקים המגבילים כמה אפשר לקנות שם.

האכיפה מתבצעת במעברי הגבול לצרפת ולספרד (עושים חיפוש ברכבים ובתיקים), ובמיוחד כעת

שזה שיא עונת הסקי, יש הרבה אקשן. המגבלות סבירות למדי, אפשר לקנות הרבה בגדים וכאלה,

אבל סביר להניח שתמצא מחירים לא פחות טובים ומבחר גדול יותר בברצלונה והסביבה. פה כרגע

אין תיירים בשיט, לכן הכל ב"מבצעי חיסול" המיועדים בעיקר לאוכלוסיה המקומית הלא כ"כ עשירה.

 

לסיכום - השופינג לא מצדיק לדעתי את הסיכון לעמידה בפקקים והעומס הכללי באזור של אנדורה.

 

לעניין צרפת - כל עוד תישארו בקו החוף ולא תסעו דרך ההרים, לא אמור להיות שלג. זה חוק טבע

פשוט, איפה שיש ים אין שלג בד"כ, למרות שגם כאן יש יוצאי דופן (היו 3-4 ימים כאלה ב-2010).

 

מזג האוויר בין ברצלונה למרסיי כרגע די דומה, בין 5-15 מעלות ביום, מעונן חלקית עם סיכוי לגשם.

הייתי ממליץ לנסוע מברצלונה לקוסטה בראבה, משם להמשיך לז'ירונה ולעבור את הגבול לפרפיניאן.

בכל אחת מהנקודות האלה אפשר להרוג יום-יומיים בכיף. אם תשתעממו, אפשר להמשיך לאזור של

מונפליה ונים, הכל במרחק נסיעה. קחו בחשבון רק שבצרפת רוב הכבישים האיכותיים הם בתשלום,

לכן כדאי לתכנן מזומנים בהתאם, או להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי.

 

הייתי ממליץ גם להתייעץ עם חבר הפורום ערן (alfa_draco), שעשה טיול דומה בשנה שעברה,

עם דגש על אזור הגשר התלוי של מיו ועוד אטרקציות בדרום המדינה.

 

 

millau-viaduct.jpg

×
×
  • תוכן חדש...