Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלשום הייתי במוסך וביקשתי מהמכונאי "לדפוק" קצת על הדוד האמצעי והאחורי.

שמענו רעש כאילו הם דיי מפורקים בפנים, האם זה אומר שהאגזוז סתום?

לדעתי המנוע קצת עייף, אם אני משווה לאונו 1.4 שהייתה לי קודם

חשוב לציין שהמנוע לא מאבד שמן בכלל , ומאבד מיים בקצב של שליש ליטר ל8000 ק"מ בערך

פורסם

הרעש ששמעת זה המחיצות המפורקות של האגזוז,וכן,צריך להחליף את הדודים שסתומים,זה ישפיע לטובה על הביצועים של הרכב ועל צריכת הדלק.

פורסם

הכל תלוי כמה מפורק ודרושה מיומנות כדי להבין מהרשרוש מה מצב הצנרת.

זה ששמעתם שמזהו זז שם לא אומר כלום. אם אין בעיות מיוחדות אני מציע לא לחפש אותן.

 

ניתן לאבחן צנרת פליטה סתומה בכמה דרכים:

1. שימוש בשעון וואקום מכאני.

2. שימוש בשעון לחץ שמרכיבים במקום חיישן הלמדה.

3. בדיקה עם מד-טמפ' אינפרארד לגילוי הפרשי טמפ' קיצוניים לאורך הצינור.

 

עקרונית צנרת סתומה תגרום לחוסר סחיבה ולירידה בביצועי המנוע ככל שהטורים עולים. אני לא בטוח שזה המצב ברכבך.

ישנם שרשורים רבים בנושא בפורום, בצע חיפוש. אני מניח שתגלה מידע רב.

פורסם

תודה אביב.

אני רואה שהכל באנגלית, האמת שהאנגלית שלי לא משהו.

תוכל להסביר לי בקצרה?

 

אגב- אני כבר שבועיים מחפש משאבת וואקום, על מנת לנקות את הEGR.

אני לא מוצא בשום מקום, ולמי שיש רוצה מחיר מופרז(500 ש"ח לפני מע"מ).

לפני שאני רץ להזמין מEBAY(בעלות של 140 ש"ח) אתה מכיר מישהו שמוכר משאבה במחיר נורמלי?

קובי

פורסם
אני רואה שהכל באנגלית, האמת שהאנגלית שלי לא משהו.

 

 

תצטרך להתאמץ קצת יותר. אנגלית זה דבר בסיסי בכל תחום טכני וככל שתתרגל יותר מהר כך ייטב.

לגבי משאבת ווקום, אין לי מושג.

 

אין מוסך שיעשה את זה? רק בדיקה עצמאית

כל מוסך אמור לדעת לאבחן אגזוז סתום.

פורסם

עדכון מהיום

הגעתי לאגזוז חיפה והאגזוזן הציע לי לעשות חור לפני הדוד האחורי ולקחת את הרכב לנסיעת מבחן.

הסכמתי הוא חורר לי את הצינור לפני הדוד והתחלתי לנסוע , חצי דקה אחרי זה צרוף מקרים מעצבן הרכב התחיל להשתגע ונדלקה נורת טעינה באבחנה של חשמלאי רכב שבקושי הגעתי אליו הלך האלטרנטור.

מחר אני יוציא את הרכב מהמוסך ויעדכן אם החור בצינור גורם להבדל

×
×
  • תוכן חדש...