Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי בנתיב השתלבות לכביש מהיר כאשר מצד שמאל הנתיב הימיני של הנתיב המהיר.

לנתיב המהיר נכנסתי כאשר עליתי על הקו המקובקב העבה אבל לא נגעתי בקו הפרדה שאחריו כבר מגיע הבטון שחוצץ בין מהיר לעירוני, השאר בטח ידוע...

5 וחצי שנים רישיון זאת הייתה עבירה ראשונה 250 שח.

טענתו של השוטר הייתה שזהו קו מקובקב עבה ואסור לעלות עליו רק על קו מקובקב רגיל,

האם יש טעם לערער/לבקש לבטל/להמיר להזהרה או להישפט במקום?

 

אני מעוניין לקבל חוות דעת רק ממי שמכיר עבירת תעבורה זאת(אם קיימת)

ולא על סמך דעה אישית.

תודה

פורסם

חכל להיות שלא הבחנת וחצית את שטח ההפרדה ד-14 שמסומן על הכביש?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מ"ס סעיף בו אתה מואשם 5512 - אי ציות לתמרור ד-14: שטח המסומן על פני הכביש. קנס בלבד, ללא נקודות.

יכול להופיע גם בצורות :

DALED-14.GIF

 

אין לך ותק של 10 שנים לפחות עם רישיון נהיגה, לכן לא תתאפשר המרת הדוח באזהרה.

 

אגב, מה היה מיקומו של השוטר בזמן ביצוע העבירה ?

 

http://www.oron-law.co.il/index.asp?id=10005

פורסם

תודה רבה!

אבל השאלה שלי האם לפי החוק מותר לעלות על קו מקובקב עבה (לא היו לו את המסגרת המצויירת) שהוא לא קו רציף כמו בציור הנ"ל.

הוא פשוט מתרחב ממצב של צר לעבה אבל עדיין לא נגעתי עם הרכב באי תנועה שמסומן בציור

http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=9d719659dd3cdb650d2e4a571850de88&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fwww.ynet.co.il%2FPicServer2%2F24012010%2F2969098%2F1_a.jpg

כמו בתמונה רק לכיוון ההפוך מהכיוון שהמכוניות נוסעות בו

פורסם

על הקו המקווקו מותר לעלות ולחצות אותו. חל איסור לעלות ולחצות אי-תנועה.

זו מלה שלך כנגד זו של השוטר.

השוטר נמצא במיקום זה ע"מ לאכוף עברה זו וכל עיסוקו נתון לשם כך. מיקומו, כמות הרכבים יעזרו להבין, האם נותק קשר הראיה בינו לבינך. במידה ולא תוכל להטיל ספק בעדותו של השוטר, השופט יקבלה כאמינה ותורשע בדין.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לך צילום של המקום?

יכל להיות שבהסח דעת נהגת וחצית את שטח ההפרדה שמסומן על הכביש?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא צריך להיות תמרור.

זה אי תנועה, כמו שקומפי כתב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי...בעצם הסקתי מכך שאסור לעבור על מקובקב עבה לפני שמגיע זה עם המסגרת המצויירת בתמרור למעלה?

אני צודק?

תודה רבה רבה

פורסם

העלתי לך צילום.

הפורשה לא עושה עברה.

האלפא כן עושה עברת תנועה.

 

 

 

 

 

ל'

DSC01574.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מגיע לנהגת תואר משקיענית השבוע אני חושב .

ו..Dumb123, הקו מקווקו ולא מקובקב . . .

 

והבנת נכון, כשיש לו מסגרת הוא תמרור אחר , שטח מצויר עליו אסור לעבור, כמו מדרכה מבחינתך.

אגב, יש מקומות כאלה שמתחילים מקו הפרדה רצוף ואז נפתחים לשטח מצוייר, אז גם אם מתחשק לך לעבור שם , שים לב בדיוק איפה אתה עובר.

(מזכיר לי שראיתי מישהי אתמול שקבלה דו"ח על חניית נכה ואמא שלה צעקה עליה " חבל שלא החנית באדום לבן זה יותר זול")

 

שבת שלום,

:evil:אחינו הנהג:evil:
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז ככה, בהקפצה קלילה של כמה חודשים אני שמח להגיד שככל הנראה יבוטל הדו"ח.

 

עברתי על שטח מקווקו מעובה לפני שמתחילה המסגרת.

 

זאת לא עבירה של ד'14.

 

ושוב תודה למשטרת ישראל שתעשה הכל בכדי לעשוק האזרח !!

×
×
  • תוכן חדש...