Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מסתדר עם ישיבה גבוהה-מבקש טיפים לשיפור


Tida-man
שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלום חברים,

 

כבעלים של טידה משנת 2008,יש לי כמה תובנות לגבי "הישיבה הגבוהה "ברכב זה,אולי זה יעזור לגולשים אחרים ששוקלים

לרכוש טידה או רכב אחד שמציע פונקציה זו.

 

את ההתרשמות שלי ניתן לסכם בפתגם,"אליה וקוץ בה"

מצד אחד,הישיבה הגבוהה מקנה סוג של בטחון ,שדה הראיה גדל ,זה מאפשר "לצאת מחניה" בידיעה שלא אפגע בעצם

הנמצא מלפנים,אם המדובר ברכב אחר או מדרכה.

מצד שני,אצלי לפחות יש הרגשה של חוסר שליטה על הרכב,לא משנה באיזו מהירות מדובר .

ניסיתי להנמיך את הכסא זה לא פותר הבעיה,ניסיתי להתאים את מרחק הכסא מן ההגה או את זוית הישיבה,זה לא ממש עזר.

 

בבית יש לנסר ישנה ,אפילו שמדובר ברכב ממש ישן,יש לי הרגשת שליטה מלאה על הרכב.

נהגתי גם בשברולט אופטרה,מזדה 3 וסובארו אימפרזה.

באימפרזה הרגשתי חוסר נוחות דומה .

במאדה 3 נהגתי בתנאי גשם-הרגשתי שליטה מלאה על הרכב.

הכי נהנתי בשברולט,תנוחת הישיבה מושלמת.

 

אם יש לכם טיפים כיצד נית לשפר את הרגשת השליטה על הטידה ,אשמח לקרוא.

 

המשך יום נהדר לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד ספציפי, יש אנשים שעבורם ישיבה גבוהה היא עדיפה (אמא שלי למשל הייתה מעדיפה ג'יפ על הi30CW שיש למשפחה), גם אני מעדיף ישיבה גבוהה, אבל לא גבוהה מדי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהבעייה היא לא הישיבה הגבוהה, אלא שדה הראייה שגוזל ממך את הרגשת הביטחון.

 

אולי אתה יושב קרוב מידי להגה ולא רואה מספיק את מראות הצד. הקורות הקדמיות ברכב הזה עבות למדי ולא תורמות לשדה הראייה - לדעתי זה עוד משהו שמפריע לך.

 

בלי קשר, מדובר על הרצפה של קליאו שניפחו עליה רכב משפחתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישיבה גבוהה מידי גורמת למראה הפנימית ולסוככי השמש להסתיר לך, והמבט הולך למטה במקום היישר לפנים. ברוב הרכבים, הגובה הנכון הוא כזה שבו אפשר לדחוף חמש אצבעות בין הראש לבין התקרה, וזאת לאחר שהמושב עצמו כוון כמו שצריך למרחק. הרי לך הוראות איך לעשות זאת כמו שצריך:

http://www.maslulim.co.il/articles-safe/133

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה רק הרגל.

אבל- ישנם רכבים שהם אכן מרגישים כלא יציבים ,לדוג' טויטה האיס.

כשאתה נוסע בו אתה מרגיש שהאוטו לט יציב, וההגה מרגיש כרוקד.

אבל זה ידוע ואין אם זה בעיה.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה רק הרגל.

אבל- ישנם רכבים שהם אכן מרגישים כלא יציבים ,לדוג' טויטה האיס.

כשאתה נוסע בו אתה מרגיש שהאוטו לט יציב, וההגה מרגיש כרוקד.

אבל זה ידוע ואין אם זה בעיה.

 

ההגה באמת לא כ"כ יציב ,אולי כך זה תוכנן מלכתחילה כדי לאלץ את הנהג להחזיק בהגה בשתי הידיים בזמן הנהיגה :).

חוסר היציבות בעיקר בפניות.

אני זוכר כשבוע לאחר רכישת הרכב ,הורגש חוסר יציבות בזמן נסיעה בקו ישר,לאחר מכן הרגשה נעלמה.

 

חוסר הבטחון מתבטא בהרגשה של חוסר שליטה בפניות ,ללא תלות במהירות הפניה.

מדובר בהרגשה בלבד כי בזמן הפניה ואחריה אני בודק (בעזרת מראות הצד)האם הרכב נכנס לפניה בזוית הנכונה,כלומר ,כך שביציאה מהפניה

הרכב יימצא באמצע הנתיב,ואכן הפניה נלקחת בצורה נכונה ואין סטיה של הרכב מהנתיב ובכל זאת ישנה הרגשת חוסר שליטה מסויימת.

יש לציין שאוויר הגלגלים תקין והגלגלים מכוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי הרבה על הטידה. היא פונה בסדר גמור כך שזו לחלוטין הרגשה סובייקטיבית שלך. פשוט צריך להתרגל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בפרק של "טסט ראשון" נהג המירוצים שבחן את הבראבו ,ציין הרגשה שמאוד דומה להרגשה שלי בזמן הנהיגה בטידה.

הוא אמר שהרגיש צורך תמידי ,לייצב את עצמו בכסא הנהג.

 

כשפתחתי את השרשור,לא ידעתי לתאר את הרגשת חוסר הנוחות,בעזרת נהג מיומן שיודע לבטא בדיוק את ההרגשה ברגעים הראשונים של הנהיגה,סוף סוף הצלחתי.

 

 

האם זו תופעה ידועה ברכבים בהם הישיבה גבוהה (כמו הטידה שלי)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...