Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם אתם מדווחים על מצב התנועה?  

63 הצבעות

  1. 1. האם אתם מדווחים על מצב התנועה?

    • כן, תמיד
    • מידי פעם
    • רק אם זה משהו באמת יוצא דופן
    • לעולם לא


פוסטים מומלצים

פורסם
1-800 זאת לא שיחת חינם מהסלולרי.

 

נכון, יש תשלום עבור זמן אויר.

אבל 918* (בפלאפון בלבד) היא שיחת חינם מלאה.

Mazda Miata NB

Honda CBR500R

פורסם

רק חיכיתי לצדיק שיצוטט אותי, רשמתי את זה בצחוק, למרות שאני באמת לא מדווח ולא מתוך מחשבה שאחרים עושים זאת בשבילי, אלא שאני כמעט ולא יוצא מהעיר ולא נקלע לפקקים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כל משתמשי הWaze, קחו בחשבון שלא תמיד יש צורך לדווח.

התוכנה עושה באופן אוטומטי חישוב של המהירות הממוצעת של הרכבים באיזור, ואם לדוגמא יש קבוצה של מכוניות שנוסעת 40 בכביש החוף, אז כנראה שיש עומס, או שיירה של מועדון ה5. :lol: :lol: :lol:

לא תמיד יש צורך לדווח לWaze.

אני כן מדווח בWaze על מכמונות וסכנות בדרך.

לגלגלצ אני לא מדווח אף פעם, הם מאנייקים.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אני לא סומך על תוכנת WAZE והדיווחים שלה על פקקים או שוטר עם כובע לפנייך.

לפעמים אני בודק את מצב הפקקים ברמת-גן והסביבה ולהפתעתי בשעה 22:00 יש פקקים ליד הבית שלי...מוזר לא ראיתי פקקים בסביבה שלי בחיים שבשעות האלה.

 

גם אף פעם לא ראיתי שוטר לפניי רק כאשר עצרו אותי לבדיקת רשיונות החמודים האלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

היום היה עומס תנועה ממחלף אליקים עד לצומת יקנעם, כי באמצע הקטע הנ"ל עמדה ניידת בכניסה לפארק וכולם דפקו ברקס ברגע שראו אותה.

 

אני אישית הייתי על מהירות לא ממש חוקית, רק בגלל הניידת הלכו לי הרפידות. אהה, והבורג שנכנס לי היום לצמיג זה רק בגללם. :-D

×
×
  • תוכן חדש...