Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב שטח משפחתי שיסע טוב בשטח והאופציות שחשבתי אליהן הן לאנד קרוזר (שנתון 06) פאג'רו (שנתון 06) או האמר H3 (שנתון 06 גם).

 

איזה מבינהם הכי חזק בשטח ובכביש ואיזה הכי כדאי מבחינת נוחות והנאה.

 

תודה!

פורסם

מהחבורה הזאת אני הייתי ממליץ על הטויטה, אמין, נוח ויכולת שטח נהדרת. ההאמר בעל יכולות טובות יותר אך ל H3 יש שוק משומשות בעייתי ומה גם שהחלונות קטנים מצמצמים את שדה הראיה. הפגארו אמין ביותר אך לדעתי בשנתון 06 הרכב נמוך כאשר מסיעים את המישפחה. בהצלחה.

דרך אגב, מה רע בדיסקברי?

פורסם

לשטח, אם זה השיקול העיקרי - האמר. בעיקר בגלל האפשרות להכניס צמיגי 33'.

אחרת - שתי האופציות מצויינות, מיגון, הגבהה (לפאג'רו) ואודרוב לשטח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני בשטח כבר הרבה שנים ובן של ג'יפאי , אף אחד מהרכבים שנתת לא באמת לשטח אלא רק אם תשקיע בצמיגים הגבהות ומיגונים מקצועיים, את ההמר הכי קל לשדרג ויש לו בסיס חזק אבל הוא לא ידידותי לשטח (מרחיב קוליסים וכבש עד להרס הצומח תחתיו) ולא משדר גבריות אמיתית (אומרים שלמי שיש המר יש במכנסיים מיני.....) הטויוטה עדינה לשטח אמיתי. הפג'רו ללא שלדת סולם ומעולה בעיקר לשבילים או לדאווין בעיר. אני לא הייתי יורד לשטח עם היפניות, רק עם המר משודרג ורצוי שרוט שלא תתבעס, ביננו, עדיף כלי ישן יותר וזול יותר ושמישהו כבר שידרג לשטח,

פורסם
אני בשטח כבר הרבה שנים ובן של ג'יפאי , אף אחד מהרכבים שנתת לא באמת לשטח אלא רק אם תשקיע בצמיגים הגבהות ומיגונים מקצועיים, את ההמר הכי קל לשדרג ויש לו בסיס חזק אבל הוא לא ידידותי לשטח (מרחיב קוליסים וכבש עד להרס הצומח תחתיו) ולא משדר גבריות אמיתית (אומרים שלמי שיש המר יש במכנסיים מיני.....) הטויוטה עדינה לשטח אמיתי. הפג'רו ללא שלדת סולם ומעולה בעיקר לשבילים או לדאווין בעיר. אני לא הייתי יורד לשטח עם היפניות, רק עם המר משודרג ורצוי שרוט שלא תתבעס, ביננו, עדיף כלי ישן יותר וזול יותר ושמישהו כבר שידרג לשטח,

 

מזמן לא חזיתי בתגובה כל-כך רדודה ומלאת שטויות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני בשטח כבר הרבה שנים ובן של ג'יפאי , אף אחד מהרכבים שנתת לא באמת לשטח אלא רק אם תשקיע בצמיגים הגבהות ומיגונים מקצועיים, את ההמר הכי קל לשדרג ויש לו בסיס חזק אבל הוא לא ידידותי לשטח (מרחיב קוליסים וכבש עד להרס הצומח תחתיו) ולא משדר גבריות אמיתית (אומרים שלמי שיש המר יש במכנסיים מיני.....) הטויוטה עדינה לשטח אמיתי. הפג'רו ללא שלדת סולם ומעולה בעיקר לשבילים או לדאווין בעיר. אני לא הייתי יורד לשטח עם היפניות, רק עם המר משודרג ורצוי שרוט שלא תתבעס, ביננו, עדיף כלי ישן יותר וזול יותר ושמישהו כבר שידרג לשטח,

 

מדובר על האמר H3, לא בדיוק רחב כמו הH1, הH3 יושב על הרצפה של האיסוזו D-MAX מה שהופך אותו ליותר קטן מהסברבן של שברולט.

 

היה לי האמר H3 אך מעולם לא נסעתי בשטח, צירפתי תמונה :)

על פניו נראה שהאמר יסתדר יותר טוב בשטח על מכלוליו הסטנדרטיים, הוא רכב אמין שמציע חוסן מבני גבוה.

 

8326_1206543595992_1000733012_30629423_6648435_n.jpg

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...