Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , ברשותי ניסן אלמרה TEKNA מודל 2006

 

בדיוק ככה :

http://photos.carlist.ie/photos/5270215/1751239d-b687-4b06-942d-219b2ae6792e_large.jpg

 

ברכב יש מערכת סטריאו + רדיו מובנית עם שליטה מההגה ומהפאנל הראשי וכל השטויות האלה ..

מאחור כל העסק מחובר באמצעות צמה יחסית עבה של כ 8 חוטים שזאת הצמה שמיועדת רק למערכת סאונד ולא למזגן ולשאר הדברים.

 

התקנתי רדיו דיסק אחר וניתקתי את הצמה .

 

עכשיו אחרי שנתיים אני מוכר את הרכב והורדתי את כל הרדיו דיסק שהתקנתי וחיברתי את הצמה המקורית לרדיו ואני מקבל הודעה מוזרה של SECURITY CODE משהו והמערכת לא מגיבה בכלל , לא נדלקת ... אי אפשר להכניס להוציא דיסקים בקיצור לא מבין מה הולך פה.

 

דיברתי עם מוסכניק והוא אמר שצריך לגשת למוסך מורשה שיתנו לי את הקוד וזה ... בקיצור אני מרגיש שהוא מחרטט.

 

מה עושים ? :) אפשרי למצוא באינטרנט ?

מחר אני צריך למכור את האוטו ואני לא יכול להביא לבן אדם רכב בלי רדיו :(

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

למערכת המקורית יש קוד נגד גניבה.

 

בכל פעם שאתה מנתק את המערכת מהחשמל, היא ננעלת ובהפעלה הבאה נידרש להכניס קוד.

 

הקוד הזה נמסר לבעל הרכב ביחד עם המפתחות ביום המסירה בסוכנות, אתה היית אמור לקבל את הקוד הזה ממי שמכר לך את האוטו.

 

אם אין לך את הקוד (חפש בחוברת של האוטו, אולי תמצא שם את הקוד רשום באיזה מקום ) - אתה אכן צריך לפנות למוסך מורשה.

 

 

פורסם

בדוק בניירת שקיבלת עם הרכב האם יש כרטיס (בגודל כרטיס אשראי) בו רשום הקוד, אם כן, יש להקלידו ע"פ ההוראות בספר הרכב.

 

אין "לנסות" להכניס קודים, שכן מצב כזה יסבך את שיחרור הקוד ויחייב הליך שחרור נעילה בדרגה גבוהה יותר.

 

אם אין ברשותך את הכרטיס ו/או את הקוד, יש להתייעץ עם מוסך מורשה ,בו אמור להיות רשום הקוד במחשב החברה ע"פ נתוני מס' שילדת הרכב.

 

לעיתים ניתן למצוא קודים לשחרור עפ מס' סריאלי של מכשיר הרדיו, באינטרנט.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני נמצא באותה בעיה בדיוק

רק שאני כעבור 3 שנים איבדתי את הרדיו המקורי והבאתי אחר מאותו הדגם בדיוק

הוצאתי את הקוד שלו לפי המדבקה ע״י עזרה מחבר שעובד במורשה

 

רק שמרגע פתיחת מתג ההצתה יש כיתוב ״אנא המתן״ ולאחר כדקה משתנה ל ״מוגן״

ולא ניתן להזין את הקוד

 

בעקרון הרכב נמכר כך והבטחתי לקונה למצוא לו פתרון בשבוע הקרוב

 

להשאיר מתג הצתה פתוח לשעה ניסיתי

לנתק מצבר ל5 דקות ניסיתי

 

לפותח השרשור או למישהו אחר יש פתרון לעניין

שיצליח בוודאות ?

פורסם

לא צריך תמונה כי אני מכיר טוב את הדגם

אין שום קוד לרדיו הזה וקידוד מפתחות מחדש אמור לפתור את העניין

שאתה בא למוסך תבוא עם כל המפתחות של הרכב

×
×
  • תוכן חדש...