Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הstarter טובה גם במקרים מסויימים, למשל מחשבים שבקושי מריצים את 7, או מכונות ווירטואליות שצריכות להיות מינימלסטיות, וגם לסתם אנשים שרוצים מערכת בסיסית בלי כל השטויות מסביב.

 

אולי גם מערכת ההפעלה הזאת לא רעה כי מה שחשוב לי זה כמה שפחות להעמיס על המחשב,

למרות שהבנתי שה I3 יכולה לעבוד טוב .

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בi3 חזק חבל להתקין גרסה שהיא לא home premium. סתם יהיו חסרים לך דברים וזה לא יתרום לך שום דבר.

רק במחשבים עם מטרה מסויימת או חוסר משאבים שווה להתקין starter או basic.

 

windows7editions.png

Windows 7 editions.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

גם אם אין ברשותך התקנה בעברית ואתה מעוניין במערכת בעברית ניתן לפתור את זה ע"י תוכנה בשם "vistalizator".

אני קורא את השרשור הזה ואני מבין שפותח השרשור הוא משתמש ביתי בסיסי כמו רובנו, למה לשבור את הראש ולהתחיל להתעסק עם כל מיני מערכות לבעלי "צרכים מיוחדים".

גראת הHOME PREMIUM מצויינת ועובדת טוב מאד גם על מעבדי DUAL CORE, יעבוד מעולה גם על הI3, הרבה יותר קל לרכוש אותה או להשיג אותה על פני מערכות אחרות שנרשמו כאן, חבל סתם לטחון עוד מים.

אפילו אין עדיין מחשב חדש!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
עם. מדיה פלייר יש בכל הגרסאות (חוץ מגרסאות אירופאיות שלא רלוונטיות פה)

מה שאין זה המדיה סנטר שאני אישית לא מבין למה יש אותו בכלל.

 

 

המדיה סנטר היא תוכנה מצויינת, יש טובות ממנה וקלות להגדרה ממנה וגם בעברית אבל אל תשלול דברים שאתה לא מכיר/לא התנסית.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
טכנאי מחשבים אחד אמר לי ש ה XP עדיפה כי ה 7 היא שידרוג לא הכי מוצלח ל ויסטה.

שלושת הסיבות היחידות להישאר עם XP, הן:

 

א) מחשב חלש (בערך כמו שיש לך עכשיו. למרות שאם תרחיב זיכרון לג'יגה לפחות, נראה לי שהוא יסחוב את 7 בכיף)

ב) חומרה מבית "צ'ונג לי מערכות" מודל 2002, שיש לה דרייברים לXP בלבד, ואחרי חודש היצרן שכח מקיומה, לכן דרייברים חדשים אין ולא יהיה.

ג) תוכנה עם אותה בעיה כמו בסעיף ב', כלומר נבנתה לעבוד רק על XP 32 ביט פרופשנל עם אינטרנט אקספלורר 6, SP0, ולא עובדת תחת שום ווינדואוז אחר, לא במצב תאימות, וגם לא במכונה וירטואלית. התוכנה נבנתה על ידי סטרטאפ עלום שם שפשט רגל זמן קצר לאחר מכן, והעובדים כיום מועסקים ב-20 חברות שונות, ולכן גירסאות חדשות או עדכונים לגירסה הקיימת אין ולא יהיה.

הhome premium היא הגרסה הטובה המומלצת. כוללת את כל הדברים הרגילים.

הhome basic לא כוללת את החלונות השקופים, אין בה את המשחקים של הווינדוס, אין מדיה סנטר, ועוד כמה דברים לא מעניינים. למי שרוצה לחסוך בשטויות על המחשב, אני לא רואה שום סיבה לא להתקין את הגרסה הזאת. למי שרוצה גרסה סטנדרטית עם משחקים ושקיפות כמו אצל כולם- אז זה לא בשבילו.

הstarter טובה גם במקרים מסויימים, למשל מחשבים שבקושי מריצים את 7, או מכונות ווירטואליות שצריכות להיות מינימלסטיות, וגם לסתם אנשים שרוצים מערכת בסיסית בלי כל השטויות מסביב.

הSTARTER מגיעה עם נטבוקים, ולא נמכרת כמוצר בודד.

 

בHOME PREMIUM יש את הגירסה המלאה של AERO (החלונות השקופים).

 

לגבי לבחור בינה לבין ULTIMATE - אם אתה רוכש מערכת הפעלה בחנות - היא זולה יותר באופן משמעותי. אם אתה, כמו רוב עם ישראל, "קונה" אותה בטורנטים - אז אין הבדל, גם לא בביצועים.

 

לגבי ממשק שפות - בשביל עברית אפשר להתקין גירסה עברית מלאה.

 

נ.ב. מישהו בכלל משתמש במדיה סנטר הזה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

את העברית ניתן להוריד ממיקרוסופט ולהתקין דרך פקודת DISM ב CMD עובד על כול הגרסאות HOME PREMIUM ומעלה.

אודי A4

דימה.

פורסם
עם. מדיה פלייר יש בכל הגרסאות (חוץ מגרסאות אירופאיות שלא רלוונטיות פה)

מה שאין זה המדיה סנטר שאני אישית לא מבין למה יש אותו בכלל.

לדעתי להשתמש בווינדואוז מדיה פלייר זה כמו לגלוש עם אינטרנט אקספלורר - רק אם לא מודעים לקיומם של תוכנות טובות יותר.

 

מצורפת השוואה של דפדפנים למכוניות

 

haha-guy_web_browsers_cars_firefox_opera_internet_explorer.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המדייה פלייר לא מפעיל שום דבר

 

לסרטים יש את vlc

 

למוזיקה - לפי דעתי אין שום נגן טוב לווינדוס אז שמה אני כן משתמש במדיה פלייר.

באובונטו יש את Rhythmbox שזה הנגן מוזיקה הכי נוח שיש.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
מה רע במדיה פלייר? אם כבר יש הצעות יותר טובות?

א) תוכנה כבדה, ולא נוחה, שגם לא קוראת כתוביות כמו שצריך, ולא תומכת בכפתורי מדיה במקלדת של מייקרוסופט :?

ב) כן.

 

BSplayer

WinAmp

VLC Media Player

 

שים לב שכל אלו תוכנות חינמיות. רק מה - צריך קצת להפעיל את הראש במהלך ההתקנה, ולא ללחוץ כל הזמן NEXT, כדי שלא ידחפו לך את הטולבר המעצבן שלהם בהתקנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...