Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*** טעות - נא להעביר לפורום ייעוץ רכישת רכב. עמכם הסליחה ***

 

 

 

אחותי בת 24 (סטודנטית),והיא מחפשת לה רכב.

הרכב צריך להיות בלי קמטים (פחחות מושלמת/עם שריטות)

 

 

-תקציב לרכישה:



עד 20 אלף

-ידני/אוטומט:

ידני/טיפטרוניק

-נפח מנוע:

מ-1.4 עד 2.0 ל'

-קטגוריה:

סדאן (4 דלתות) / האצ'בק (5 דלתות)

-תת דגם:

לא ידוע

-רמת אבזור:

לא ידוע

-שנתון:

מ-1998 עד-2004

-חדש/משומש:

משומש

-מספר מקומות ישיבה:

4-7 מושבים

-קילומטראז':

נמוך-בינוני (עד 190,000 ק"מ)

-דרישות של צריכת דלק:

מינימום 1-7

-מה הצרכים מהרכב:

1)לנסוע כל שבוע מת"א לירושלים ובחזרה

2)תא מטען בינוני-גדול (סאב,מגברים,קניות,שמנים למנוע,וכו')

3)גלגלים לא פחות מ-14"

4)שוק חלפי אפטרמרקט גדול

5)שאפשר יהיה לעשות לבד טיפולים תקופתיים

6)חלפים זולים

7)פשטות תא המנוע והחיווט-ברצוני להתקין ברכב של אחותי מערכת לבד ולעשות טיפולים תקופתיים לבד,אז מוטב שתא המנוע והחיווט יהיו פשוטים ככל האפשר (למשל,שיהיה אפשר להחליף נורה קדמית תוך פחות מ-10 דקות)

:cool:תדמית-אני לא רוצה שאחותי תסע במשהו שדומה לאונו :evil:

 

ו... זהו.

רובר R25 מצאה חן בעיניי מאוד. איך היא?\

:twisted:
×
×
  • תוכן חדש...