Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחזיק 307 XT מודל 2006 שנתיים

רכשתי אותי אחרי עבר של רכב ליסינג, יצא מאד טוב בבדיקה, ואחרי שנתיים לא איכזב ( טפו טפו, שום, בצל, מלח וכו':shock:)

מעבר לטיפול והחלפת נורות קצת מעל הממוצע, הרכב מאד מפנק, זה שאין לו שוק מאפשר לקבל רכב מאד מפנק במחיר זול.

יתרונות :

מפנק, שקט,נוח, חלונות גדולים שנותנים ראות מצויינת, המון איבזור( תלוי ברמת הגימור), איכות ההרכבה מצוינת, הרכב שברשותי אחרי עבר ליסינג לא מתפרק ו"מקרקש".

חסרונות

1.מנוע 1.6 קצת חלש( לי זה בהחלט מספיק),

2.גיר , הAL4, אני דווקא מחבב את הגיר הזה,( אני מניח שאם הוא ישבוק חיים אני אוהב אותו פחות...), שמוריד לי הילוך לפני סיבובים וכו, כל עוד נוהגים רגוע הוא מתפקד מצויין , ברגע שמתחילים להשתולל איתו, הוא לא ממש אוהב את זה...

3. עם ישראל לא אוהב צרפתית, הוא מעדיף יפניות

 

אני מציע לך לנסות ולעשות מאמץ לעלות מעט בשנתונים ולרכוש את הדגם אחרי המתיחת פנים, שכנראה יותר אמין.

בהצלחה :-)

פורסם

אצלנו במשפחה יש את המודל של 2003

 

יתרונות:

מחיר זול

מנוע לא רע, מאיץ די טוב.

סה"כ הרכב די אמין

 

חסרונות:

צריכת הדלק די רחוקה מנתוני היצרן(1-10) אבל אין לי רגל הכי רגועה, כך שאני לא יודע

פלסטיקה מעצבנת ושבירה

תיבה אוטומטית שאותי אישית די מעצבנת.

 

סה"כ, יחסית למחיר שלו, הייתי די ממליץ.

פורסם

היתה לי 307 שנת 2003 מנוע 2000 טיפטרוניק. הרכב חיה רעה מבחינת תאוצה ואחיזה.

לעומת נסיעה ב1600 שהרגשתי בה "כבד יותר" אך בהתייחס לרכב בכללי, אני אישית אוהב את הצורה שלו והייתי מאוד מרוצה פרט לגיר הטיפטרוניק שלפעמים עשה מה שבא לו והכניס אותי לפחד יומיומי למקרה שהוא ילך לעולמו (גיר יקר להחריד!) - המלצתי, אם כבר 1600 חפש את הגיר האוטומטי נטו בלי השטיקים.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...